Re: host Je kan ook je foto's verkleinen tot de grootte die je werkelijk op je site gebruikt. En dan eventueel daarvan een link maken naar de grotere files. Want nu laadt hij een vrij grote foto, terwijl je hem in je html resized. Dat is dus vrij nutteloos.
Weetje het ligt niet aan jullie verbinding ik heb al ruim een half jaar een aantal sites bij freewebs en die sever is zo T.R.A.A.G. maar ik zouw wel even de tip van Offtrack luisteren
ontopic Oke, nu weer ff ontopic mensuh; wie weet iets over de verkrijgbaarheid van zgn. super-bright leds?
tja, bij de plaatselijke elektro zaak vragen....... anders ff op internet zoeken, opt forum van xbox-scene werden online shops genoemd, kzal eens kieken een x
He ik zou graag ledjes onder de A, B, X en Y knop maken. Nou had ik gister een controller opengemaakt en toen zag ik dat er aan de onderkant van de knopjes een soort van beveileging (om te voor komen dat je de letter ofzo er uit haalt?)zat. Weet iemand hoe je die uit haalt en hoe je daar ledjes onderplaatst? BVD
vanmiddag gehaalt. metallic lak heb ik. 2 bussen + een bus primer. 10 euro per stuk ongeveer. weet ik ook al . ben er gister zelf mee bezig geweest. haal je controller uit elkaar. pak de bovenkant vast alsof je aan het gamen bent. en dan vringen, zoiets als bij een handdoek. je ziet nu dat de lijm langs de randen wit wordt. hou dit zo ff vol en hij zal loslaten met een PLOP. vraag dan iemand of die er een klein schroevendraaiertje tussenzet en de jewel stukje voor stukje er uit kan wippen. zo is het mij gelukt gisteren. maar ik geef toe, it's a bitch.
verf Verf kost geloof ik iets van acht euro, maar ik heb het voor 2 eurie kunnen krijgen bij een restant-winkel. Normaal is het te krijgen bij de Halfords. Over leds onder de x,y-knopjes: Op internet staat al ergens een guide om dit te doen, maar ik weet een ding: het is heel veel werk, en het resultaat is niet zo geweldig...
guide Ik zal eens ff voor je kijken. Ik edit deze post wel als ik hem heb... *Edit: kijk eens hier Novofogu: http://www.xbox-scene.com/articles/scontroller-button-light.php Wordt je vast wel blij van ... *Edit 2: voor de mensen die LED's achter hun jewel willen plakken http://www.401error.com/401error/xbox/XBOX-howto_high.cfm
true True, Gerjan, true.... Ik zu gewoon LED's achter je jewel willen aanraden (of in je mem-slot???). Ziet er ook vet uit en is veel minder werk...
ik ook niet, kzou het enkel onder de jewel doen... aardige site trouwens hoe heb je bij controller nummer 1, het snoer blauw gekregen? Of is dat zo'n blauwe controller
Deze Xbox heb ik zelf niet gemaakt. Dit is een voorbeeld hoe het kan worden! Ik heb zelf een snoer zilver gespoten. Gewoon kwestie van goed schoonmaken spuiten en lakken. Je moet meerdere keren spuiten en goed aflakken aangezien je hem vaak vastpakt bij het stekkertje!