Thanks! Well allemaal voor mij onbekende shops ... En nog even uitpluizen of die code dan ook werkt voor de mac beta client...
De onofficiële NL server is Far Shiverpeaks, zegt niet zoveel maar de server is ook meestal gewoon druk/vol (bij een volle server word je in een tijdelijke server geplaatst dus geen queue).
Startpost! Trouwens, met dat guest systeem straks, word het draken jagen dan ook makkelijker? Gewoon naar een andere server op bezoek waar hij spawned?
Cool, zak wat xbw-ers adden En mijn info hier posten als ik het heb! Ik ga in elk geval voor een human engineer :. dat wordt dus Human | Engineer | Far Shiverpeaks | Gakdak
Ranger en Elementalist vind ik de leukste classes. En waarom zou je Ranger afstrepen? Met de pijl en boog van een afstand aanvallen en de pet is voor dichtbij.
Trouwens ze gaan 28 januari ook free transfer afschaffen dus zorg dat je voor die tijd op de goede server zit! (Far Shiverpeak dus!)
Veeeel beter dan die piratentroep van eerst Omdat mijn zusje al een Ranger is. Mijn Necro Spoiler sexxxyyyy Ik houd het voor mijn overige 2 chars gewoon weer bij Human/Norn. En domme pets, ze komen altijd op het verkeerde moment langs. Spoiler photobomb
Thief speelt ook lekker, kan je tenminste je eigen combofields gebruiken. Nu nog Shortbow en D/D maar ga komende week eens P/D proberen
Moet wel ff wennen weer, zoveel info op het scherm enzo. heel wat anders dan een 360 game Zijn er overigens mensen die met een controller spelen... ?
Controller gaat hier echt niet hoor, voor het bewegen zou het fijn zijn, maar met al die skills... Kan je nooit op een controller doen toch?
Maar voor bijvoorbeeld elementalist heb je 4 attunements met ieder 5 skills en dan nog je utility skills, dan moet je nog items kunnen op pakken, met merchants kunnen praten enz. Is dat niet erg lastig? Ik moet zeggen dat ik nooit op de pc heb gespeeld met een controller, maar goed