1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Vanavond maar even halen, toch simpel zat :+

    Dan even bedenken wat ik ga halen met die Laurels, zat genoeg leuks tussen.
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Chauncey von Snuffles III staat al op mijn lijst om te gaan halen met de laurels. De pets maken mij normaal niet zoveel uit, maar deze is te grappig om niet te krijgen
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Grote update zeg.. Is hier nog steeds aan het binnen halen.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als ik 4/5 van de dailies haal met mjin Mesmer, maar de 5e met bv mijn Engineer, dan krijgt natuurlijk alleen de Engineer de laurels? :+

    Moet ik daar ook nog eens op gaan letten. :p
     
  5. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Account bound :)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, dat valt mee dan.

    75 dagen alle dailies halen voor de pets, of 5 dagen voor de Dyes. Die soulbound zijn (dat is zoooo jammer van de dyes). Hm...
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    [​IMG]

    Is dit niet wat voor je? :+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Escoba voladora?

    Zeker. :D Jammer dat je er geen speedboost van krijgt :+
    Kan ik mijn Wizard Hat opzetten (die helaas al je haren verwijdert) en gaan met die banaan!

    edit: Ik wil ook wel eens nieuwe town clothes.

    Als die Sparks en Karka beesten eens meewerkten had ik genoeg centen voor nieuwe pets, een hippe aviator bril en die Escoba voladora + backpack. Maar neeeeeehhhh hoor.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2013
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Ja, BLC was in een keer in een andere taal :+

    Eerste verdiend:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2013
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ook net de eerste verdiend. Dat dodgen vind ik niks. Ok, met mijn thief ja, met mijn Norn warrior, nee. Reviven vind ik ook een beetje aparte mandatory, maar gelukkig tellen npc's ook mee. Dus is dat nog wel te doen.

    Beetje lopen rommelen met armor, nog niet zoals ik wil, maar in ieder geval iets beter
    [​IMG]
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dodgen hoefde ik niet eens te proberen. Ik rol zoveel rond dat er altijd wel een dodge tussen zit :+

    En damn wat een tank. Scary :p
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat is het probleem wat ik met hem heb.. ik rol niet, ik dodge niet, ik sta en hak :)
    Heel soms doe ik een stap terug en schiet ik, als ik iets te snel health verlies, maar meestal is de enige beweging voorwaarts om meer te kunnen hakken.
    Durf ook te zweren dat mijn character net zoiets van 'wtf laat je mij nu doen!' toen ik ging dodgen.
    Ja eindelijk een beetje een skin die wat toffer is als het standaard gebeuren, overigens gewoon skins van 'hartjes' mapquests, nu moet ik alleen nog een beetje toffe voor de benen hebben.
     
  13. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Die dyes soulbound? Dyes zijn toch nooit soulbound geweest?:eek: (Behalve als je ze gebruikt, maar goed, dat is al twintig keer beter dan steeds weer een nieuwe dye te moeten kopen per amour deel!)

    Ik heb vandaag en gisteren een hoop over fields geleerd. Ik kan nu in mijn eentje zo'n 10 stacks might op houden door combos te gebruiken:D En in wvw is het zo mooi om met een groep van ~15 man zo'n field te gebruiken en dan met 25 stacks might door een groep van 30 man te rushen en iedereen af te maken:+
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat bedoel ik ook. Met een nieuwe char kun je dus weer helemaal opnieuw beginnen met kleurtjes te verzamelen.
    En aangezien ik 4 nieuwe heb en nog niet besloten heb welke profession de leukste is weet ik dus niet voor wie ik die 10 dyes moet gebruiken. Of toch maar voor mijn main...Of verdelen.

    Het (kleurrijke) leven zou zoveel gemakkelijker zijn als die krengen dus na gebruik niet soulbound zijn. Dat je de verzamelde kleuren op álle chars kon gebruiken. Ik vind ze de laatste tijd ook niet eens meer, dus het is niet zo alsof ik de collectie weer snel opgebouwd heb. :+

    edit: Heh, dat wordt een easy title op dit tempo :p
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2013
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Morgen dat maar eens doen, dan is mijn toetsweek voorbij :+
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Alleen geen idee waarom je er maar 1 zou geven? Hm.
     
  17. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er mensen zijn die van alle items 1tje houden, zeker dit soort unique items die tijdelijk te verkrijgen zijn;) (Heb ik nooooooooooooooit gedaan:eek:)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, maar ze hebben verder geen enkele waarde volgens mij. Wat een verspilling van bank/inventory ruimte. Tss. ;)
    Dit itt mijn pets natuurlijk! :+ Kijk eens hoe awesome mijn nieuwe mini aanwinst is :p
    [​IMG]
    Is ie niet schattig? :eek:
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Nee, ik heb veel leukere mini's :cool:
     
  20. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ding ook even gehad (Investeren in minipets kan echt veel winst op leveren), dat ding was net zo groot als ik:+

    Heb die achievement maar even gehaald, nu ben ik Refugee Volunteer... Ik denk dat ik mijn God Walking Amongst Mere Mortals title nog maar even op hou...
     

Deel Deze Pagina