1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit weekend ook een mesmer gemaakt en meteen al naar level 14 gespeeld. Daarnaast al de 3 de dragons gedaan en op die manier al boven de 40% van mijn monthlies :)
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe vond je Mesmer? De meesten vinden er blijkbaar niet veel aan. :'-(
    Zelfs tijdens het spelen zie je bijna geen hond wat als Mesmer speelt. Ik ben altijd heel verbaasd als ik iets zie langs vliegen wat roze is. 8)
    Hm, Thief... Kan die ook Ranged wat doen? Of is het allemaal stealth, dichtbij komen, in de rug prikken? Niet bepaald mijn stijl.
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Thief heeft ook ranged. Ik heb een Asura thief, lvl 15 ofzo. Het is wel erg grappig spelen, maar je bent ook erg squishy. En de kracht van een thief zit imo toch in het close range steekje, ren weg, schiet, close range steekje, dodge, etc. .
     
  4. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Erg leuk tot nu toe, heb de Wayfarer foothills compleet met mijn Norn mesmer zonder dood te gaan (had dit niet verwacht ivm light armor).

    Ik loop trouwens rond met een scepter met pistol en als alternate een staff. Hij doet alleen niet echt veel schade dus heb al besloten vol voor de phantasms te gaan. De animaties zijn wel echt prachtig, vooral met mijn nieuwe videokaart die ik echt nodig had.

    ps. wat wordt er bedoeld met squishy? Heb dit wel vaker iemand ingame horen zeggen maar zou niet weten wat ze er mee bedoelen.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik neem aan dat daarmee bedoelt dat je heel erg kwetsbaar bent.

    Ik loop met mijn Mesmer eigenlijk al de hele game rond met een Staff en een Scepter/Pistol combo. Vind ik het leukste en het fijnste werken. En de damage, als je 3 phantasms hebt rondlopen, is zeker niet mis.
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    inderdaad, erg kwetsbaar, squishy.. like a baby asura underneath a norn's boot :+
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    woot, ik heb eindelijk mijn Black Lion probleem opgelost. :D
    Natuurlijk was de oplossing zo simpel als het maar kon zijn, maar yay. Eindelijk kan ik ook op mijn laptop traden. :+

    Nu eens kijken hoeveel gold het gaat kosten om 800 gems te kopen. 8)
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Wat was er mis dan?
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je moet iedere keer 'Run as Administrator' doen.
    Blijkbaar.

    Ik zei toch dat het uiteindelijk een heel simpele oplossing was. :+

    Eerste keer trouwens dat ik deze bags vind. Ik heb nu oranje, rood en geel. Yay. 8) (allemaal op 1 char)
    [​IMG]

    Verder dus een hoop Oakharts om zitten te meppen. (en zij mij ook)
    [​IMG]

    Altijd gezellig druk bij The Maw.
    [​IMG]

    En zeg nou zelf Jorrie, dit staat me toch veel beter dan bij jou Sylvari. :cool:
    [​IMG]

    Ik begin eindelijk richting een wat comfortabel level te gaan met de nieuwe chars. Zo rond 10 begin ik me wat veiliger te voelen. :p

    Ik wilde wel dat er een gemakkelijkere manier was om items tussen chars uit te wisselen dan iedere keer naar de bank te moeten gaan. -_-
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Mijn thief :)

    [​IMG]
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Lekkere armor. :+
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heeft iemand eigenlijk al met die Laurels die wapenset gekocht waar een rare/exotic in kan zitten?
    Ga ik denk ik maar doen voor mijn Mesmer. Hopelijk heb ik voor de verandering geluk en krijg ik exotics. (ik zat er ook over na te denken om het met een van mijn andere chars te doen, maar dat lijkt me nogal een verspilling. :p)

    En de variatie in (loot) armor blijft te laag. Medium armor? Iedereen krijgt zo een mondkapje!
    [​IMG]

    Ziet mijn oogding van het begin er nog beter uit.
    [​IMG]

    Hopelijk vind ik snel wat transmutation stones.

    Met mijn warrior heb ik daar natuurlijk minder last van omdat het mijn eerste heavy is.
    Ik weet, er zijn ook andere manieren om aan armor te komen maar geld heb ik nog niet genoeg en craften is nog steeds niet leuk. :p (Jorrie! Craft me eens wat medium, light en heavy armor! :+)

    Zo zonde om met mijn elementalist precies hetzelfde kledingpad te bewandelen als met mijn Mesmer. Deja vu...

    Mesmer
    [​IMG]

    Elementalist
    [​IMG]

    Gaat mijn thief zeker ook precies dezelfde kleding hebben? 8) Kwik Kwek en Kwak gevalletje wordt het dan.

    edit: Wacht, Thief is niet light armor? wtf. :p Mja, dan Medium. Even vervelend.
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb nu iets van 36 laurels en nog geen 1 uitgegeven. Dacht er ook al wel aan om zo'n wapensetje te kopen voor mijn warrior. Maar ik wacht nog even, pas geleden een goede exotic axe uit de kist getrokken na het WAW>brogun>shaman event. Deze maand de monthly erbij en misschien dat ik het dan een kans geef voor die paar laurels.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    36? Oeh, uhm... Hm, ik lig denk ik een beetje achter. :+

    Ik heb nooit geluk met die chests. ALS ik al iets vind is het altijd voor een andere profession. Met deze wapenkit weet ik op zijn minst zeker dat het bruikbaar is voor mij. :p
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Koop het gewoon :cool:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit draag ik nu bij me.
    [​IMG]

    Met mijn geluk zul je zien dat ik een rare level 78 wapen krijg met crappy stats. Of dat ik in het eerstvolgende event opeens WEL iets fatsoenlijks vind.
    Maar goed, waar ga ik anders die laurels voor gebruiken? Ik heb niet het geduld om tot die dure mini pets te sparen. :+

    Here it goes...

    edit: Dat ging precies zoals verwacht.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Tja, sinds laurels zijn ingevoerd heb ik elke dag de daily gehaald, haal eigenlijk altijd de daily minstens (op een hele enkele keer na). Alleen de monthly niet in feb.
    Spaar bijna alles op.... Koop bijna niets meer behalve salvage kits of als ik iets nodig heb voor craften. Geen nauwelijks karma uit (heb nu iets van 750k).
    En ik heb ook wel momenten gehad dat ik geen donder kreeg uit chests hoor, maar dan ben ik gewoon doorgegrind.
    Enige wat jammer is van de laatste update is dat een group-event/boss nog maar 1 keer een chest dropped per dag. boss grinden is dus verleden tijd, tenminste dit is wel het geval bij de MAW-event serie.
    Maar goed, als je echt graag een wapen wil voor voor je figuur dan is die wapenkit geen slechte optie natuurlijk, kost toch ook maar 2 laurels?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, het kost 5 laurels.

    Die ik net zo goed op zak had kunnen houden. :mad:
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    5.. oh ja.., die crafting beginner kits zijn 2.
    Maar geen succes dus.
    Ach in het ergste geval slopen met een high lvl salvage kit (black lion b.v.) en er dan een ectoplasm uit pulken
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ectoplasm krijg ik toch niet. Waarschijnlijk krijg ik alleen een stuk hout. :+
     

Deel Deze Pagina