1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Hangt vanaf welk level je doet inderdaad :)
    doe zelf alleen nog level 32+
     
  2. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    WvW is zooooo epic! Eerder deze week op de watergate van Garrison gestaan, die door 25 man werd aangevallen, ik met een superior arrow cart, sloop 2 van hun rams en na een minuut waren de andere drie normale carts naast mij ook bezet en killen we gewoon alle 25 man... Komen ze weer terug, precies hetzelfde liedje:D

    En vandaag Bay op enemy borderlands veroverd en zeker anderhalf uur inner verdedigd tegen een zerg van 30 man die maar terug bleef komen! Zooooveeellll loot!:p
     
  3. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer je met een ander character dan de eerste keer een draak/maw nog een keer doet krijg je toch gewoon weer een kist?

    Ik zit nu op iets van 35/40 laurels, ben alleen nog aan het twijfelen welke infusion op mijn hanger te gooien: more money from monsters of +magic find.

    Als ik die knoop door heb gehakt zal ik ze eens uit gaan geven.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Meer money. Ik kom vaker Magic Find dingen tegen dan iets waar je extra geld mee vindt. En daarnaast; van dat extra geld kun je food kopen waardoor je extra magic find krijgt.

    Ik ben trots op mezelf! Ik heb helemaal zelf nieuwe armor gecraft. :cool:

    Van
    [​IMG]

    Naar
    [​IMG]

    :cool:

    8)

    Ik ben nog maar level 8, dus stfu! :+

    Man wat heb ik maar weinig copper. Ik heb te veel in gebieden gezeten waar je gold/platinum/mithril krijgt. Snel even wat gaan minen.
    Wel jammer dat je blijkbaar geen helm kunt craften. Dat is dus nog steeds mijn starters-hoofddeksel.

    En nog even en ik heb op mijn Mesmer genoeg Gold om een nieuw character slot te kopen! Mijn Necro vermoorden is zonde omdat ik me te veel moeite had gedaan om haar zo niet-lelijk mogelijk te maken.

    Ja, ik speel iedere character tegelijk. Heerlijk al die variatie wat je op die manier hebt.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Kan pas vanaf level 25 armorsmith, en dan heb je een level 15 helm, dus nog even doorgaan! :+
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Level 25? Ik heb een hele armor set gecraft en ben maar 10 ofzo. Wat verwachten ze nog meer van mij? Dat ik dezelfde set nog 5 keer ga maken? :+

    Ik heb nu 2 of 3 keer een daily gehaald dat je 10 items moet craften, maar in de monthly blijft het op 0/10 items gecraft staan. Snap ik de monthly niet goed of is er iets mis?
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Je moet ook via Discovery armor combinaties maken gek :+, dan stijg je met 1 item 3 levels in een keer, zoek maar eens een tutorial op, is niet lastig :+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    pffrt. Het kan ook nooit eens simpel. :+ (ik probeer zelf wel eens via discovery wat te maken, maar er komt nooit wat uit, of datgene wat er uitkomt is een te hoog level voor mij waardoor ik het niet kan maken)

    Dom craften. :p
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Zoek dan een tutorial op :+
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet waar ik die kan vinden, maar dan is er al helemaal geen bal aan. 8)
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Boeiend :+
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je doet PvP met tegenzin, craften vind je blijkbaar ook niet veel aan en toch doe je het. Weet je zeker dat je Guild Wars leuk vindt? :+
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Dat zeg ik toch niet, toegegeven, craften is niet het spannendste wat er is maar toch wel grappig. PvP moet ik alleen nog maar 1 rang dus dat valt mee :+, bovendien vermaak ik me wel met Exotics die ik farm bij draken :cool:
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat zeg je wel indirect.
    'Dan is er geen bal aan'
    +
    'Boeiend'
    =
    Toegeven dat je het niet leuk vind.

    :+

    Nee, ik vind het ook wel te doen, zo lang het maar zonder guide is. Het gaat dan veel trager, maar een guide maakt het zo plichtmatig en saai.

    En ondanks al die exotics heb je nog geen betere armor. :+
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik reageerde op jouw mening, dat jij het geen bal aan vind :+

    Nee, ik ben te gierig om nieuw armor te halen, en Karma armor is lelijk :+

    Misschien moet ik ook maar Armorsmith worden, heb echt veel te veel van die materials 8)
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2013
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Alle heavy armor die je craft en niet nodig hebt kun je dan gelijk naar mij doorsturen. :+
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik heb zelf nog een Guardian :+
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Boeiend. :+
    (verdorie :mad:)

    Wilde zelf ook nog Guardian worden, maar mijn zusje heeft die profession net ingepikt. :p
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2013
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Maar als ik begin heb ik toch zo voldoende armor voor 5 poppetjes denk ik, moet eerst eens kijken of die crafting haalbaar is en er niet allemaal andere dure dingen bijkomen, anders hou ik mijn geld :+
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ach, zal wel meevallen toch? Alleen al door die daily gatherings zul je flink wat hout/copper etc hebben.
     

Deel Deze Pagina