1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat is dat voor plugin die je gebruikt? En is die gemakkelijk in/uit te schakelen?
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Vandaag eindelijk maar wat laurels uitgegeven en een Solaria, Circle of the Sun gekocht. Ook voor de aardigheid een warrior pack gekocht, geen exotic :mad:
    Maar wel een bruikbare warhorn en iets minder bruikbare spear, die ik meteen gesloopt heb en daar 2 globs of ectoplasm van kreeg, al met al niet helemaal ontevreden van die 5 laurels.
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    http://sweetfx.thelazy.net/

    Hier staan wat user prefixen, ik heb de HDR gepakt en zelf wat aanpassingen gedaan.

    http://sfx.thelazy.net/games/game/1/

    Is heel makkelijk in gebruik en je kan het zo uitschakelen en werkt ook met andere games. Denk eraan dat je wel ingame Anti Analising uitzet (doet het progje namelijk al).
     
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat is toch de ring?'
    Als zo is dan zonde ;) had je beter 10x level 10 fractals kunnen doen!
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarschijnlijk een heel dom vraagje (wat ik misschien ook wel via een wiki kan ozoeken, maar whatever): wat zijn fractals eigenlijk? Ook gewoon dungeons, maar dan met een andere naam?
    Thanks.
    En AA gebruik ik toch nooit in deze game. Vind ik overbodig.
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Yep, dat is een ring.
    Maar hoezo zonde? Fractals doe ik niet en wat moet je dan uiteindelijk van die laurels kopen. Ben ook nog van plan om Chauncy (die pet) te kopen. Is enerzijds ook zonde misschien maar ik vind dat ding gewoon grappig.
    Daarbij, laurels waren in februari geintroduceerd, de monthly van feb had ik niet gehaald, alleen die van maart en toch had ik 50+ laurels. Dus het gaat toch snel genoeg om een eventuele 'miskoop' draagbaar te maken.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie dat je voor een monthly 10 jugs of liquid karma krijgt. :eek: Geen wonder dat jij zoveel meer hebt dan mij 8)
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb inmiddels een flink zwembad met karma. ;)
    Ben redelijk op weg nu naar een miljoen. iets minder als 200k te gaan. En idd, monthly tikt helemaal aan, maar elke dag de daily halen is ook elke dag 5k karma.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, zo op zijn tijd haal ik de dailies wel, maar toch vroeg ik me af hoe jij zo gigantisch veel kon hebben. :+ Mystery solved!
     
  10. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    En nog eens ~200k op mijn main:+ Moet ze maar eens gaan gebruiken met karma booster/banner/food\o/
     
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Dan heb je elke dag je daily gedaan! je kan er tot nu toe volgens mij 63 gehaald hebben als je feb montly ook gedaan hebt.
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat klopt. Daily probeer ik echt elke dag te halen.
    Zelfs als ik niet van plan ben om echt even een paar uurtjes te gaan zitten voor GW dan doe ik alsnog de daily snel.
    Maar dat deed ik al zoveel mogelijk voordat de laurels erbij kwamen.
    Nou moet ik wel zeggen dat het nu soms iets tijdrovender is door het wisselen van wat je voor de daily nodig heeft. Echter is dat geen nadeel, dag in dag uit hetzelfde zoals eerst gaat ook de keel uithangen.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Damn, volgens mij heb ik mijn thief een beetje té bleek gemaakt. :+



    Ik was een beetje aan het rondprutsen met recorden. Even kijken of er een setting is waarbij mijn laptop niet de hik krijgt. Dit was een van de test filmpjes. :p Vandaar dat er ook het bureablad op staat.

    Vandaag ook binnen no-time de daily gehaald. Ik keek nogal verbaasd op toen ik de chest kreeg. Wist niet eens wat de dailies waren. 8) Deze keer een Mystic Forge Stone gekregen. Ben benieuwd wat die doet. Er staat dat iemand iets speciaals voor me gaat forgen. :+

    Ik heb ook weer 5 laurels. Poging #2 dus. (ik gebruik voor mijn Mesmer nog steeds een Masterworks pistool, ik wil minstens overal een rare hebben)

    edit: Hoera, ik heb mijn eerste Master dingetjes gecraft. De monthly is niet meer 100% onmogelijk! Al heb ik lang niet genoeg resources om het te voltooien...
    En ook geen geld meer.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2013
  14. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Zo'n Forge stone zou ik bewaren, mystic forge werkt altijd met 4 items. Als jij er bijv 4x een level 80 rare greatsword in gooid heb je kans op een extotic greatsword (of een precurser!). De forge stone zorgt ervoor dat je ipv 4x een item er in doet ook 3item + een forge stone kan doen.

    Ik zou hem dus niet verspillen en bewaren voor lvl80 rare items.

    Wat je ook kan doen is dit er van maken, een salve kit met 250 uses http://wiki.guildwars2.com/wiki/Mystic_Salvage_Kit


    Tip: Als je iets niet weet of wilt weten waar het voor dient, typ dan ingame /wiki met daarachter de zoekopdracht/item naam. De game wordt dan geminimaliseerd en je gaat naar de officiele GW2 wiki pagina.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, stom is dat. Ik dacht dat er dan een ingame browser/wiki tevoorschijn zou komen. :+
    Maar goed, ik zal zeker die stone bewaren, ook al was ik ook niet van plan om em te dumpen. Doe ik alleen met Mystic Coins. :p Dus sowieso maar eens beginnen met het sparen van pistols. Die moet toch echt eens een upgrade krijgen.

    Vandaag,

    [​IMG]

    Optreden voor mensen. Je moet wat als je opeens armoedzaaier bent geworden.
    Helaas had ik geen hoed waar mensen wat geld in konden gooien. :+
    [​IMG]

    Warrior lag het verste achter qua level, dus hoppa.
    [​IMG]

    Rondwandelen in moerassen
    [​IMG]

    Misschien had ik niet naar een level 20+ gebied moeten gaan. Daar sta je dan opeens in je ondergoed
    [​IMG]

    [​IMG]


    Dit ziet er wat beter toonbaar uit. Helaas voor mijn zusje/alle Sylvari is hun town clothing walgelijk. Nachtmerrie materiaal!
    [​IMG]

    [​IMG]

    Een half uur staan wachten op meneer Behemoth. Wat gebeurt er? Dat onding spawnt recht bovenop me :mad:
    [​IMG]

    Crap, daar ging dus ook mijn bovenstuk.
    [​IMG]

    En ik ben natuurlijk ook nog eens te laat terug bij het event waardoor er geen chest is voor mij.
    [​IMG]

    Gelukkig vinden mensen me sexy. :cool:
    [​IMG]

    Ok, that's it. Al mijn armor weg.
    [​IMG]

    Een dagje in een te hoog level gebied zonder te repairen. Niet helemaal aan te raden.

    Oh, mijn thief
    [​IMG]
    Tsja...Uitrusten moet ook kunnen.

    [​IMG]

    Thief speelt wel lekker. Ook heeft het lekker snelle combat. Nog geen andere wapens dan de daggers geprobeerd.
    Wel wennen hoe het werkt; ipv cooldowns moet je genoeg bolletjes hebben om een skill te kunnen gebruiken. Apart. :p Ach ja, het laat iig al een betere indruk achter dan Necro.
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Thief is erg leuk imo. Heel active combat. Met mijn warrior kom ik nog wel vaak met een 'stand my ground' strategie weg, maar met een thief is dat een heel ander verhaal.
    Necro ben ik ook niet helemaal gek meer op, maar die van mij is echt nog prut lvl, dus ik ga zelf hem nog een kans geven tot een wat hoger nivo.
    Zit er aan te denken om van server te wisselen. Zit nu op pikes peak, maar mijn guild is gewoon zo goed als dood.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Necro is echt de enige waar ik wat negatief over ben. De rest vind ik allemaal op hun eigen manier leuk. Ik blijf dus ook de hele tijd wisselen tussen characters en ga me niet op 1 focussen. Hoera voor variatie!

    En kom gezellig naar Far Shiverpeaks! :cool: Niet dat we daar een XBW guild hebben, maar dan heb je tenminste de kans bekenden tegen het lijf te lopen. :+ Misschien zie je zelfs een van mijn chars in levenden lijve, en wie wilt dat nou niet?! (handtekeningen €10 per character)

    Trouwens, wtf @ de ad die ik iedere keer in dit topic krijg. Zouden mensen echt zoveel aan die troep uitgen? http://www.gwsafe.com/guild-wars-2-power-level/power-leveling-eu
    (Powerlevelling/Karma farmen voor maar 100 piek! Koopje!)
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Zie geen adds want ik heb adblock voor Chrome :p
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb adblock voor Firefox, maar ik heb het uitgeschakeld voor XBW. Krijgt de site tenminste nog een paar centen. :+
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    200 USD voor 1-80, damn 8)
     

Deel Deze Pagina