1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Kan je beter alle proffessions gaan levellen naar 400 dan heb je ook 1-80 :p

     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nooohhh! :+
    [​IMG]

    Wacht, dat ging nog best snel.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gisteren,

    Eerst natuurlijk die schrik dat mijn game gerestart zou worden. :+
    [​IMG]

    Zo verdwaasd daardoor dat ik opeens in een weirde ruimte terecht kwam.
    [​IMG]
    Mijn detective skills zeggen me dat dit het Order of Whispers hoofdkwartier is. Niet veel nuttigs. Behalve een snelle 'area completed' chest.

    Zwemmen met visjes
    [​IMG]

    Sylvari gebied... Lang niet meer geweest.
    [​IMG]

    Ik was dan ook alleen maar op doortocht naar het Asura gebied.
    [​IMG]

    Ja, ik kon niet direct een WP nemen. Was er nog nooit geweest. 8)


    Hey, een group event. Leuk begin van het gebied
    [​IMG]

    ahh fps indeed
    [​IMG]

    Toch altijd eerst de tijd nemen om de HUD weg te nemen en screenshots maken voordat ik begin met vechten!
    [​IMG]

    Mijn thief is nog een beetje onhandig. Op lucht inhakken heeft niet veel zin.
    [​IMG]

    Eindelijk geleerd veel te salvagen. Voor ik een beetje begon met craften dumpte of verkocht ik alle salvage items. Nu niet meer!
    [​IMG]

    Onderwater een beetje verschrikt kijken. Zou er iets mis zijn met het masker? Was ze aan het verdrinken? :eek:
    [​IMG]

    Ik heb een bow!
    [​IMG]
    Daar schiet ik beesten mee neer
    [​IMG]

    Tot nu toe wat minder leuk dan de daggers. Maar ik unlock wel nog even alle skills om daarna terug te gaan naar de acrobatiek van double daggers.

    En ik kwam nog schattig kleine asura mensjes tegen. Ze weten nauwelijks hun hoofd boven water te houden. :lol:
    [​IMG]

    Mijn level 6 thief doet nog meer damage dan mijn level 80 mesmer. Het is niet eerlijk. :'-( (voor damage met een mesmer moet je rekenen op je phantasms, maar het ziet er zo vreemd uit als ik met bv de nr.1 skill gewoon mijn level 80 versla in het 'snelmoorden' :p)
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Had je niet veter via pvp scherm naar lions arch kunnen gaan en van daaruit portal naar get Asura gebied? Dan was je er binnen een minuut.

    Shortbow bij een thief is wel handig om bij je te hebben, is namelijk het enige aoe wapen van een thief en net skill 2 heb je een spammable blastfinisher
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Verdomd, dat was inderdaad een beter idee geweest. :+ Niet bij nagedacht.

    shortbow zal ik later wel als alternatief wapen bij me gaan dragen. Maar nu kan ik nog maar 1 set, dus huppel ik nog even rond met de daggers.
     
  6. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Dulle, heb jij je print screen button op auto attack staan ofzo? Van elke minuut gamen is er volgens mij een screen shotxD
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, zoals het hoort. :cool:
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Fuuuuu, komt de Shatterer bijna, start de PC opnieuw op :emo:

    En gemist :emo:
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2013
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha. :+ Was je er nog op tijd?

    Ik sta nu op de Behemoth te wachten, om daarna gelijk met een ander char door te gaan naar de Maw, :p

    edit: Oh, gemist. Had de pagina al een tijd niet meer gerefreshed. 8)

    nogeenedit: Ik heb trouwens de laatste tijd erg veel last van lag. De laatste dagen zelfs disconnects (gisteren kon ik op een gegeven moment helemaal niet meer spelen). Jullie ook? Of is het mijn verbinding?
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2013
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Omdat je het zo leuk vind. :+

    Vandaag,

    Bergen beklimmen
    [​IMG]

    Teveel op de 1 knop klikken waardoor ik altijd maar als laatste nog aan het vuren ben bij events. :+

    [​IMG]

    EINDELIJK gevonden waar de refugees zitten waar ik die troep aan moet geven wat ik vind
    [​IMG]

    [​IMG]

    Harry Potter gesprekken...? (en spoilers)
    [​IMG]
    Heh, je komt echt vanalles tegen in die chat. 8) (zoals ook wachtwoorden van de sites van guilds)

    Daar sta je dan zonder axe. :mad:
    [​IMG]

    Wachten op Behemoth
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Trollen
    [​IMG]

    Een poging doen te spelen met mijn thief
    [​IMG]

    TE VEEL LAG.

    BLIKSEM
    [​IMG]

    [​IMG]

    Ben een beetje de cultural armor gaan passen, en de meeste is lelijk. Maar deze wil ik! :p
    [​IMG]

    Bij de meeste klasses ben ik er wel uit welke wapens ik blijf gebruiken, maar elementalist blijft lastig. Double daggers? Scepter + dagger? Staff? Ze hebben allemaal wel leuke/handige skills. :+ Lastig.

    Mesmer: Staff / Scepter + Pistol
    Warrior: Longbow / Sword + Axe (die 'spin' move met de axe is awesome). Longbow is nog kleine twijfel over, maar ik moet iets hebben om ook ranged mijn mannetje te kunnen staan. Dan maar geen greatsword.
    Thief: Double Daggers
    Engineer: Rifle
    Elementalist: ?? Speel nu met scepter+dagger

    Ik kan nu trouwens Lesser Elementals oproepen. Kan ik later ook Elementals oproepen die niet... 'Lesser' zijn? O-)
     
  11. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn main is een elementalist, wat ik speel is op het moment scepter/daggers omdat ik voor scepter nog 5000 kills moet halen.
    Scepter/dagger/focus: Single target damage
    Staff: Veel Crowd Control en support.
    Dagger/dagger: High damage maar wel melee...

    Wat ik een heel lekkere combo vindt, is dagger ofhand skill 5 (Churning Earth), en net voordat ie klaar is met lightning flash tussen de vijanden springen. Is erg hoge bleeding damage:D
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Zo, dit keer hopelijk wel met Tequatl afrekenen, zul je zien dat ik weer iets heb waardoor het niet doorgaat :+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En?! Is het eindelijk gelukt? :+

    Jammer dat je maar 1 wapenset bij je kunt dragen. :mad: Ben zo gewend om met mijn mesmer constant te wisselen tussen sets dat dit heel erg wennen blijft.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Jep, had een gouden item die ik weer salvagede wat 2 ecto's opleverde, nu aan het wachten op Jormag.
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    goud of geel? goud verkoopt vaak goed op de TP en kan je dus beter verkopen
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Geel :+

    Ik noem het in ieder goud omdat ik dat zo gewend ben met GW1 :+, Exotic is meer oranje :9
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Verdomd, waarom werkt 3D nou niet? Heb ik me de moeite gedaan om mijn laptop aan te sluiten op mijn TV, kan ik de 3D knop niet eens aanvinken. :mad: Was wel benieuwd hoe het eruit zou zien. (ook al zou ik denk ik snel duizelig worden :p)
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Geen videokaart die 3d aan kan zeker
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Moet dat ook nog? :+ Bij de tooltip hebben ze het alleen over een compatible 3d scherm.
     
  20. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, je attunements zijn gewoon 4 wapensets eigenlijk, ik heb op andere characters altijd het probleem dat ik zo weinig skills heb met maar 2 wapens...:+
     

Deel Deze Pagina