1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat klopt ook wel, maar je geeft op de vorige pagina zelf al de verschillende stijlen qua wapens aan. Dat bereik je niet echt door te switchen tussen attunements. :'-(

    Ach, maar door blijven gaan totdat ik een keuze heb gemaakt. :+
     
  2. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Je hoeft niet te kiezen als ele, elke ele heeft wel een staff voor bijv aoe gevechten. Je kan altijd buiten combat switchen.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weet ik, snap ik, doe ik ook. Maar het punt is dus dat ik tijdens combat wil switchen. ;) (gaat niet, weet ik ook, ik geef gewoon aan dat ik dat jammer vind)
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Hehe, met mijn Ele zat ik ook al een tijd te zoeken naar die optie, bleek die er niet in te zitten :'-(

    Anyway, vanmiddag maar weer even verder en de Dulle de gek aan te steken met mijn Exotics :cool:

    Wou jij die ene Exotic van mij nog hebben, Dulle?
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die Scepter? Graag, maar ik heb helaas niet het geld om het te betalen. :'-(
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ach, 1 gold meer of minder maakt ook niet uit voor een keer :+, stuur hem wel zodra ik online kom.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yay <3 Dat onding was al lang toe aan vervanging. :+ (en dit is blijkbaar de enige manier hoe ik aan exotics kan komen. :mad:)

    Als ik nog eens een bruikbaar wapen voor een ranger vind stuur ik em dan ook wel naar jou toe. (Als mijn zusje niet kijkt. Anders heb ik een probleem. :+)
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Haha, is goed. Loop zelf nog steeds met een Rare wapen, ik mag misschien wel regelmatig Exotic wapens vinden, maar nooit een geschikt wapen voor een Ranger :+
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    (ik loop nog steeds met een Masterworks pistool 8))
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Dat is al helemaal dramatisch :+

    Vanavond ook nog maar even PvPen, als het zo gaat als een paar dagen geleden schiet het mooi op :+
     
  11. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had even een kort vraagje,
    Een vriend had mij verteld dat je de karma-jugs moet bewaren tot je 80 bent en ze dan allemaal in 1 keer moet gebruiken mbv een karma-booster.
    Maar wat kun je nou precies met die karma? Kun je daar gear van kopen? En wat kost dat ongeveer?

    Alvast bedankt ;)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Daar kun je inderdaad armor/wapens van kopen. Low level dingen zijn niet bepaald duur (paar honderd karma), level 80 exotic armor kost ~45k per onderdeel (dus niet 45k voor de gehele armor set :p)

    Ik weet het, maar ik vind gewoon niks beters :'-(
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Kopen van TP? exotic hoeft echt niet duur te zijn. Anders een paar keer een dungeon runnen (6x voor een 1h).
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kopen op de TP? Dungeons doen? Wil je dat ik echt helemaal geen plezier meer heb in de game? :+
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Dungeons zijn anders prima te doen en zijn relatief kort. Gaat erom dat dit geen WoW is met vaste loot tables dus ben je heel erg afhangkelijk van drops die je krijgt. Wil je toch de stats/gear die je wilt zal je toch echt gebruik moeten maken van TP en dungeons.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb nooit WoW gespeeld, dus geen idee wat de verschillen zijn. Ik weet alleen dat ik (voorlopig) liever wacht op een goede drop dan dat ik het koop via de TP of Dungeons ga doen waar ik geen zin in heb. ;)
     
  17. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Pas weer begonnen met Guild Wars. Ben nu beetje die map aan het discoveren maar waar is die 19e waypoint 8)

    [​IMG]
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
  19. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    :thumbs: gevonden bedankt
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik dacht eerst even dat de mail niet was aangekomen, maar mijn inbox was gewoon vol. Daar is ie dan! :+
    [​IMG]
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina