[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. Seh

    Seh Guest

    [​IMG]

    Vond deze wel aardig gelukt. :+
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nee het blijft vervelend dat soort gasten. Maar ik kom het gelukkig zelden tegen in GW. Tja, 'grind' event he.

    Warbanner, elite slot, revived alles in één klap binnen een bepaalde area of effect. Zo'n 'revive' daily heb ik wel eens in één keer gehaald met dat ding. Grootste nadeel, iets van 240 seconden cooldown.

    edit.. Sorry, ik noem dat ding om onbekende reden altijd warbanner maar het is de battle standard

    Battle Standard


    Animation
    Battle Standard
    2 240 10

    Profession Warrior (skill list) SlotElite (tier 1) Type Banner


    Place a battle standard that revives fallen allies and grants fury, might, and swiftness [sic] to allies.
    Stability: 3 s
    Fury: 3 s
    Might: 10 s
    Effective radius: 600
    Combo Finisher: Blast
    — In-game description [?]



    [edit] Skills and description
    The banner created by this skill is an environmental weapon that can be picked up, providing the skills below:

    Skill Recharge Description

    Stab Stab a foe with your banner.

    Whirlwind Banner 15 Inspire neary [sic] allies granting stability.

    Inspire 15 Inspire nearby allies, granting swiftness.

    Sprint 15 Run forward with your banner, striking your target when you get close.

    Plant Standard 10 Plant the standard back in the ground.
    [edit] Notes
    The banner has a duration of 65 seconds.
    The banner grants a pulsing swiftness boon to the holder and those in the radius of the banner.
    Stability is only granted for one pulse when the banner is first summoned.
    The banner only revives players and NPCs when it is first summoned. After it is summoned, it no longer revives players or NPCs. The banner revives from Downed state only, not Defeated state. For friendly NPCs who are capable of being revived, the banner considers Defeated status as Downed status.
    Like any environmental weapon, players can drop or weapon swap key to drop the banner instead of using Plant Standard.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Damn, dat is een lekkere skill. Die recharge time van 240 seconden is niks abnormaals. De Elite skill die ik met mijn Mesmer gebruik heeft dat ook, dus het is niks anders dan ik gewend ben.
    Zal wel een snelle manier zijn geweest om aan de Combat Healer title te komen? :+

    Is er soms iets mis met mijn brightness settings? Ik kan me geen sexy sterrenhemel herinneren in dat gebied. :p
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2013
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja het is een hele goede skill. Wel gehad bij the Shatterer dat in 1 klap een stuk of 8-9 man neerging, dan is die banner echt ideaal.

    En je hebt gelijk. 240 seconden is niet uitzonderlijk, maar ik gebruik vaak een andere skill die maar iets van 40 seconden recharge heeft, dan is 240 plots wel veel ;)
    Banners zijn imo een beetje onderschat. Met een goede warrior build zijn ze best goed. Alleen is de warrior dan wel gericht op teamplay en wat minder solo.
     
  5. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel momenteel met wat vrienden op Ring of Fire dus daar wil ik eigenlijk wel blijven, maar misschien maak ik binnenkort nog wel een alt op de XBW-server. Lijkt me ook erg leuk!:thumbs:
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Kan niet, wat je wel kan doen is als guest naar de FS server gaan want de poppetjes die je maakt zijn wereldwijd qua servers beschikbaar. Als je van server switcht (wat gems kost) hou je je poppetjes.
     
  7. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Weten jullie nog leuke youtube kanalen die je een beetje wegwijs in Guild Wars 2 maken. Heb het gevoel dat ik er nog niet heel veel van snap.

    Live streams mogen trouwens ook.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Deze misschien voor de basis?

    (grappig om dat event te zien met die Champion Giant @ Nageling. Heb ik de laatste dagen ook een paar keer gedaan, maar het was in de stad ipv erbuiten en met een veel kleiner groepje mensen. Niet zo een leuk event op die manier eigenlijk :p)

    Hier heeft iemand een hele serie tutorials gemaakt: https://www.youtube.com/playlist?list=PL044D54C687F32B3B

    Oh, en vergeet niet dat als je een hartje gecomplete hebt, je met die quest giver kunt praten. Als je in een gebied zit wat rond jou level is kan het zijn dat ze wat leuks hebben; nieuwe/betere armor, wapens.
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Kan je beter naar Far Shiverpeakes komen, grootste NL community :)
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jeejjj
    [​IMG]

    Nou zeg, ik gooi er dus 3 pistolen in, en wat krijg ik? een fucking Focus. 8) Dat is niet wat ik wilde. :+
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2013
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    http://wiki.guildwars2.com/wiki/Mystic_Forge_Stone


    Notes
    Although it may be used as a substitute for a 4th item, it does not act as that items type. Example: Mystic Forge Stone + 3 Longbow = 1 Random Weapon Type.

    Doe je er 4x een focus erin dan krijg je wel een focus weer, met een forge stone kan je elk wapen type krijgen.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat had je er gelijk bij mogen zeggen. :+
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Je kan zelf ook op wiki kijken, kan zelfs ingame met /wiki
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weet ik, heb je al gezegd. ;) Maar jij gaf een tip waarvan ik uit ging dat het zou kloppen. Dan is er geen reden meer om iets op te zoeken.

    Het is geen probleem, en ik beloof dat ik niet boos op je ben. :+
     
  15. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Bedankt!

    Zal er is rustig naar gaan kijken.
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Mijn alt ook bijna zoals ik haar wil hebben

    [​IMG]
     
  17. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    En nieuwe weapon skins
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Lijkt voor Engineer nog de mooiste update te zijn:

    Een hele waslijst en alleen maar upgrades.
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Je kan zeggen wat je wilt over het spel, en ja Arenanet laat soms een steekje vallen. Maar over het algemeen is de support, zowel met fixen/tweaken als veranderingen en verhalen in de wereld gewoon geweldig. Want feitelijk is living story gewoon dlc (soort van) en het is gewoon gratis.
    Up yours, EA, Activision, Gearbox, Capcom, Konami, etc, etc!
     

Deel Deze Pagina