1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens. Alhoewel die living story wel steeds in een dag uit te spelen is:+ Maar inderdaad, er zijn zat games waarbij je er weer 500 ms punten of 5 euro voor moet neer tellen, of maandelijks moet betalen...

    Guild Wars is wat mij betreft gewoon een goede game en Anet, ondanks dat ze soms heel rare dingen doen om te balancen, is wel altijd netjes bezig aan de game. (Alhoewel ze nu ook wel genoeg geld verdienen geloof ik, hoorde dat er zo'n 1000 black lion keys per seconde gekocht worden! Dat zijn nogal wat gems)
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Sowieso een goede zet met die gems, je kan ze kopen met echt geld en met ingame geld, ideaal :)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh, deze had ik gisteren nog gemaakt. Ik was het eerst niet van plan om te posten, maar het heeft me bloed zweet en tranen gekost om het uberhaupt werkend te krijgen, dus dan post ik het toch maar. Lijkt het niet een volledige tijdsverspilling te zijn geweest. :lol:


    En:
    [​IMG]
    Bans omdat het Grenth event was gefailed. :emo: Er was nog een hele rant voordat dat werd gezegd. Ik weet even niet of ik boos moet worden of moet lachen om mensen die het zo serieus nemen. :+
    Een beetje van beide.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ach, retards heb je er altijd wel tussen, gewoon om lachen :+

    Heb de laatste tijd geen tijd meer om het te spelen, zoveel spellen en andere activiteiten waar ik bij moet zijn :mad:
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is bij mij juist eerder Simcity wat verdrinkt tussen al die andere games. -_- (Tomb Raider, Max Payne 3, Minecraft, Bioshock Infinite komt eraan, Dead Space 3...)
    GW2 start ik veel sneller op om nog even wat rondjes te rennen. Je kan het uren spelen, maar aan de andere kant net zo goed geschikt als een snelle pick up & play game.

    Nu ik erover nadenk... als ik DS3 niet gratis had gekregen, had ik waarschijnlijk flink wat spijt van mijn SC aankoop. :+ Nu maar een beetje.

    edit: Hey, ook leuk; de title van een persoon is nu te zien zonder dat je op hem/haar hoeft te klikken. Nu is het dus wat leuker om een title te hebben, want niemand klikte denk ik op random characters om te zien of ze een fancy title hebben.
    Nu kan iedereen onder de indruk zijn van mijn Combat Healer title. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2013
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat een verschikkelijke muziek doe je er dan ook bij Dulle 8) m'n ruiten sprongen bijna hier.



    Gister weer voor het eerst sinds een lange tijd ingelogd, denk dat ik de monthly maar ga skippen want al die masterwork shit craften heb ik dus echt geen zin in :+
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou zeg. :+ Ik vind dat soort muziek altijd wel lekker werken als achtergrond muziek. (ik neem aan dat je op de eerste doelt?)
    Beter iig dan dubstep en soortgelijke troep. :p

    Over smaak valt niet te twisten en gelukkig is er altijd nog de mute knop, haha. 8)
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ben je zo klaar mee, maak 20 insignia's en maak hiervan 20gloves oid, ben je zo mee klaar. Mogen ook low level greens zijn en volgens mij heb je daar crafting lvl50 voor nodig ofzo.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik haat echt het medium armor in dit spel. Ik ben level 80, maar er is gewoon niks. Iemand die tips heeft waar er iets fatsoenlijks te vinden is? Niet dat ik geld heb, heb maar 1 silver.
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Zelfde plekken waar je light en heavy armor vind, dungeons runnen, Wvw, kopen van de TP of zelf craften.

    En waar heb jij al je geld aan uitgegeven als je maar 1 zilver hebt? :lol:

    http://www.reddit.com/r/Guildwars2/comments/zrd0c/complete_level_80_exotic_armor_list_find_the/
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En Karma vendors! Die hebben ook mooie, goede armor.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Mooi? Niet waar :+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Op een Sylvari staat niks mooi. :+
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    En voor de Super Adventure Box heb je net als bij Wintersday blijkbaar random chests door het land verspreid staan waar moorddadige beesten in zitten:
    [​IMG]
    [​IMG]

    De box zelf:
    [​IMG]

    Wat helaas een dungeon is -_- (minimaal 5 man dus)

    [yt]60TCwX11PVw[/yt]
    8)

    edit: Zelf toch even naar binnen gegaan en een heel klein stukje opgenomen:
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2013
  16. Seh

    Seh Guest

    Ik twijfel over mijn proffesion. :'-( Kut is dat.
     
  17. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel iedere keer over mijn professions, totdat ik in de buurt kom van level 80, dan begin ik het een beetje door te krijgen. Gewoon door spelen en af en toe iets lezen over hoe jouw profession gespeeld moet/kan worden.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je hebt 5 character slots. Maak nog 4 andere professions aan en experimenteer wat. Kijk wat je het beste ligt.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    [​IMG]

    Huh? Hoe kom ik nou weer aan die bambi, ik moet nog een rang omhoog! :+
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kaart het aan bij Arenanet, misschien willen ze het voor je terug zetten. :+
     

Deel Deze Pagina