1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Beste dagboek,

    Vandaag PvP gedaan. Balyndiis was hier heel blij mee
    [​IMG]
    Yayyyy

    Daar kwam ik een oude bekende tegen
    [​IMG]

    Resultaten waren met wisselend succes gefaal
    [​IMG]
    (succes gegandeerd als we beide in hetzelfde team zitten)

    Daarna gingen we over deze enerverende dag nadenken.
    [​IMG]

    En toen was ik blij met mijn konijn.
    [​IMG]

    Vandaag was een goede dag.


    Kusjes,

    Balyndiis.


    Ja, jullie beseffen het niet, maar ik post maar een heel klein deel van mijn screenshots. :+ Heb er in totaal precies 339 gemaakt/geupload.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Wacht, toch niet zoveel screenshots vandaag toch? :+
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha nee, zó erg ben ik ook weer niet. :+ Zou ik niet eens tijd hebben om te spelen. :p
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Awesome Guild embleem op het armor :cool:

    Morgen maar weer even PvP doen, wil nog wel even rank 10 worden, Bambi ftw :cool:
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Lief dagboek, vandaag heb ik weer (te veel) Guild Wars gespeeld. Dit zijn mijn belevenissen geweest.

    Shatterer tegengekomen.


    Daarna eindelijk terug naar groen + sneeuw
    [​IMG]
    Much, much better.


    [​IMG]
    Master of Overkill achievement. Hoe kan het dat ik, met mijn hogere level en krachtiger wapen, minder damage doen dan mijn zusje? :mad: Lager level, slechter wapen.

    Naar die tafel van King Arthur enzo geweest
    [​IMG]

    Heel charmant :+
    [​IMG]

    Jumping Puzzle complete \o/
    Nee, niet die. :p
    [​IMG]
    [​IMG]

    Er is een reden dat ze je vooraf zeggen dat wordt aangeraden dit met 5 man te doen.
    [​IMG]

    En dus ook maar verder met het verhaal.
    [​IMG]
    We komen er wel.

    Levellll 50. DING
    [​IMG]

    Wederom een productief dagje.

    Oh, en enge beesten staren me aan.
    [​IMG]

    Jezus zeg, krijg je nachtmerries van. Wat een beest 8)


    Ik merk het wel alsik mensen verveel met dit soort posts. :lol: Maar dat krijg je als je mij een easy to use screenshot functie geeft. :+
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Binnenkort iedereen maar weer eens vernederen met PvP, of niet? :cool:

    :+
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou, dat iemand vernederd gaat worden is iig zeker. :+

    Ik ben overigens bang dat ik voor mijn tijden in Trials moet gaan vrezen... :cool:
    [​IMG]


    Speciaal voor de opname doorgegaan totdat ik het had opgenomen. De eerste keer ging het vreemd genoeg allemaal net wat soepeler dan bij deze run. En het is het qua rewards ook niet waard om het opnieuw te doen. ach ja \o/
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Als je het de volgende dag weer doet krijg je meer rewards, zoals Liquid Karma bijvoorbeeld.
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Denk dat die kerel die er net voor het eind naastvalt z'n keyboard met draad en al heeft opgegeten :lol: :lol: :lol:
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    :eek: IMPOSSIBRUUUU!

    Filmpje meteen doorgestuurd naar de Mythbusters, dit is niet mogelijk. Ik ga meteen trails opstarten nu :mad:

    hehe, maar goed gedaan. Ik kwam nog een enkele keer tot de helft. Ben beroerd hier in.
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Goede FPS helpt heel veel bij dit soort dingen, ook al zal je het zelf misschien niet merken maar op 25FPS of lager speel je toch een stuk minder vlot dan 40-50.
    Misschien als je je graphics op "best performance" zet het wat makkelijker word.

    Heeft iig een hoop mensen al geholpen :+
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    zit op zo'n 20-24 fps. Maar hij staat al op best performance ;)
    Mijn pc trekt het spel net. Ach ik ga toch een nieuwe pc kopen dus er is altijd nog volgend jaar. Maar ik merk wel bij ook andere spring stukken dat ik de tijd moet nemen. Wat bij vista's e.d. geen probleem is, maar met dit natuurlijk wel. Ach, nog genoeg winterfun om mij mee te vermaken wat overblijft, dat met die bellen is ook leuk.
    Neemt niet weg natuurlijk dat ik nog steeds al records van Dulle ga verbreken! :+
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Maar Dulle's records verbreken is als een wedstrijdje ver-pissen winnen tegen iemand met een stoma :+
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou zeg. Wat voel ik hier op waarde geschat. :+

    Helaas hebben jullie waarschijnlijk gelijk. :lol:

    Haha, toen ik het zag gebeuren riep ik ook hardop 'ahww :eek:'. Mijn zusje wat mee aan het kijken was ook.
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Flamethrowerrrrrrrrrrrrr
    [​IMG]

    Engineer is dus echt wel ff dikke fun :p
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Sicke foto! :p ben nu begonnen aan een guardian, ben er nog niet helemaal uit wat ik lekker vind spelen. Spel draait ook niet echt uper lekker. Maar dat komt ook vooral door de Mac Beta versie
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het spel is ontzettend leuk, maar ik vind het erg jammer dat ik zo'n beetje iedere dynamic event in mijn eentje zit te spelen. Dat drukt de pret wel een beetje. Ik ben van de Harathi Hinterlands naar Fields of Ruin gegaan omdat ik gewoonweg bijna niemand tegenkom. Maar in Fields of Ruin loopt ook amper iemand. Met de release speelde je altijd wel in een groep, ontzettend vet is dat. Maar nu heb ik meer het idee een SP te spelen dan een MMO. Ik neem aan dat het spel wel populair is, maar ik merk er niet zoveel van.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Fields of Ruin is dan ook het meest vreselijke gebied tot nu toe. :+ Ik ren er altijd zsm doorheen. Is Blazeridge Steppes nog beter:
    [​IMG]

    Niet dat het op andere plekken druk is, maar ik heb wel altijd het idee dat er meer kans is dat je iemand tegenkomt zolang je maar niet @ Fields of Ruin bent.
    Anders even met The Shatterer spelen. Is het enige group event waar altijd mensen op af zullen komen. :p Misschien blijven sommige daarna nog even rondhangen waardoor het bij de andere events ook wat drukker is.

    En Jorrie, je ziet er eigenlijk best creepy uit met die helm van je :+
    [​IMG]

    Ik blijf me ook verbazen over armor in games.
    [​IMG]

    Seems safe. 8)
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Pff, vind je mijn Ninja masker niet mooi? :mad:
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is, ehm, prachtig! :+
    Maar je creepy ogen blijven me aanstaren van achter die helm. Brr. :'-(

    Die outfit wat je me gisteren liet previewen zag er wel sexy uit. Voor welk level was die?

    Ik ga nu ook maar eens opzoeken hoe damage in deze game werkt. Volgens de stats doet mijn staff ~450 damage. In de praktijk kan ik blij zijn als het over de 100 komt. Zal vast normaal zijn, maar is altijd zo teleurstellend. :p Waar staan die cijfers dan voor?
    En dan mijn zusje met slechtere wapens en stats die met 1 hit meer damage doet dan ik soms met 2. Nou ja zeg. :mad:

    (ik moet blijkbaar mijn rokje terug transmuten naar die ulrakorte versie. Zelfs mijn zusje en moeder vonden die beter dan die wat ik nu heb. Niet dat ik klaag, maar die mening zag ik niet aankomen, haha)
     

Deel Deze Pagina