1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Tss, swamp en die dolfijnen zijn juist de makkelijkste:p De frusterendste zijn toch dredge (Met dat lock waar je steeds interrupted wordt) en cliffside:p De leukste is de Asuran, alhoewel de Grawl ook wel leuk is maar moeilijk met die Shaman op het laatst:+
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Ik hoopte stiekem op iets wat leek op (moeilijke) raids in WoW, maar dan zit ik dus duidelijk verkeerd? :+
     
  3. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb die nooit gedaan, maar echt challenging wordt het niet, behalve dat er gewoon steeds meer en sterkere monsters komen. Ook krijg je agony op level 10, een extra condition die je alleen tijdens boss fights krijgt, op een gegeven moment hit dat gewoon voor 20k, meer leven dan wie dan ook heeft, dus moet je dat echt evaden. Maar nee, verder dan dat je een heleboel damage krijgt en dus steeds beter je dodges en blocks moet timen wordt het niet echt moeilijk:mad:
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Stiekem mis ik het uren zitten kloten met een grote groep mensen om een dungeon/raid uit te spelen wel een beetje. :+ Maar deze game kan ik wel gewoon lekker casual soms eens aan zetten met wat vrienden, niet verkeerd verder maar ik had op wat extra's gehoopt.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik mis het competitieve PvP van deel 1 :mad:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ach, jullie met je PVP. Een game als deze is gewoon gemaakt voor PvE. :cool: (uhm, dat random free-roamen dus. Dat heet toch PvE? :+)
     
  7. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    PvE is gewoon alles tegen de computer eigenlijk, dus ja:p Maar ook dungeons, alles dat geen pvp is. En Seh, het is aan de ene kant niet erg dat er casual dingen in zitten, ik vind het wat dat betreft fijner om deze game te spelen dan gw1, daar waren er een paar elite missions die iedereen deed en moest je echt een bepaalde skill hebben om mee te doen, maar ik mis dat tegelijkertijd ook wel inderdaad. Het is fijn om gewoon elke party in te kunnen zonder er snel uitgekicked te worden omdat je niet een bepaalde skill hebt ofzo, maar de challenge is daardoor ook wel weg... Lastig om daar een balans tussen te vinden denk ik:/
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Bij sommige bosses kan je het niet evaden dus moet je agony resist gear hebben.

    PvP is altijd heel belangrijk geweest voor Guild Wars 2 en is 1 van de weinige MMO's waar het ook goed is uitgewerkt. WoW heeft alleen battlegrounds maar GW2 heeft WvW, complete servers die tegen elkaar strijden om keeps en castles incl siege weapons enz.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom zie ik mijn bloem niet. :mad:
    [​IMG]

    edit: nevermind
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
  10. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    De nieuwe "dungeon" inzake het southsun verhaal is online.

    Bestaat uit en solo story mode en 5 mans explore mode, maar is beide keren niks anders als een gang die uitkomt op een kamer waar je moet knokken (in de solo dungeon voornamelijk rennen)

    De story mode heeft me denk ik 10 min gekost (duurde effe voordat ik precies door had wat ik moest doen) en de explore mode 3 min (echt heel erg makkelijk)

    Als rewards krijg je voor de solo in totaal 1 g 26 s, 5000 karma en 10 karka shells, voor de explore minstens een rare en verder weinig bijzonders.
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    ooh yeah, na eerst allerlei ander spul gekocht te hebben heb ik hem nu eindelijk :cool:
    [​IMG]
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Totally worth it? :cool:
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    haha yep, wel voor mij. Ik bedoel hij werd wel tweede in Divinity’s Reach Fanciest Cat competitie. Daar hangt natuurlijk een prijskaartje aan en dan zijn 75 laurels helemaal niet zoveel :)
    Schijnt trouwens dat hij kort na die 2e plaats wel eerste is geworden in The Grove's fattest cat competitie :+
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, het ziet er iig uit als een verdomd awesome beest. :+ Jammer dat ik er het geduld niet voor heb om zoveel laurels te verzamelen
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb een paar pets maar die heb ik eigenlijk nooit bij mij en de meeste interesseren mij ook niet echt, maar deze vond ik te grappig om niet te hebben. En die laurels komen vanzelf wel, daily's en monthly's halen en je heb ze zo.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die monthlies zijn zoveel werk! :+
    Was er niet ook nog een 2e pet? Welke was dat ook alweer..
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    mwah, valt wel mee. Tenminste wel met de monthly van Mei. Alleen die salvage kit usages waren er nogal wat. Maar het gros van deze monthly had ik al voordat de maand half voorbij was. Maar als je met regelmaat de daily haalt dan tikken de laurels ook wel aan.
    De andere pet is; Goedulf is a the mythical wolf-cub spirit that protects lost norn kids.
     
  18. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had de Monthlies van Mei zondag 5 mei al binnen 8)

    Ja ik weet het, ik speel te veel.

    Met mijn laurels heb ik een ascended hanger met de gold infussion en een ascended ring gekocht. Ik zit nu ondertussen alweer 32 laurels dus 2de ring is er bijna.

    hanger = 30 laurels
    gold infussion = 20 laurels
    Ring = 35 laurels
    defensive infusion = 5 laurels
    in mijn bezit = 32 laurels

    Totaal 122 laurels, maar ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk bijna elke dag mijn dailies wel doe.
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Als je een beetje de daily's doet en zo nu en dan een monthly gaat het inderdaad hard met de laurels. Zelf heb ik de Solaria en Lunaria ringen a 35 laurels elk en dan nu ook Chauncy, dus al met al sinds de start van de Laurels 145 bij elkaar verkregen, tikt snel genoeg aan. Nu even sparen voor wat infusions en een hanger.
     
  20. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik doe elke dag een vast rondje van ongeveer 3-5 world bosses. Daarnaast probeer ik ook elke dag 10 badges of honour in wvwvw bij elkaar te spelen. (voor mijn legendary)

    Zo haal je makkelijk je dailies zonder er echt op te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2013

Deel Deze Pagina