1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    dungeons doe ik ook niet echt, dus wat dat betreft hebben wij hetzelfde. De nieuwe pirates event is ook wel weer aardig en een vervolg op o.a. dragon bash, jammer alleen dat het vooral om een dungeon draait daarin.
     
  2. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Duurde een jaar.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat valt nog mee. Nog 2 maandjes!
    :+

    Aankondiging op Gamescom misschien?
     
  4. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Betwijfel t.
    Ze hebben zelf publiek gebracht dat ze een 'wait and see' approach op nieuwe expansions houden omdat de living story updates goed genoeg zijn voor de algemene interesse in GW2 spelers.

    Er is geen gigantische PvP scene als in het vorige deel ook dat met toernooien etc een hoop geld weer terug naar Arenanet stuurt.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2013
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar ook zo zonder expansion blijft het een leuke game die je zo nu en dan blijft opstarten. Helaas haal ik wel bijna nooit mijn daily. :+ Ik blijf steeds steken op 3 of 4/5. :p

    Team faal:
    [​IMG]


    Team faal V2.0
    [​IMG]
    Let niet op de gare resolutie, dat is omdat ik windowed speel.

    edit: Blijft jammer dat je World Completion niet meegaat naar andere chars. Anders zat ik misschien al op 70/80%. Nu moet ik iedere keer weer opnieuw beginnen. Zou zijner zijn dat je dus niet iedere keer opnieuw de map hoeft te ontdekken.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2013
  6. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso worden die hartjes bij het derde character wel saai hoor, en ik zit al aan mijn 8e character ofzo 8)(Niet allemaal level 80 though:+)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik houd me dan ook niet meer bewust bezig met die hartjes. Als ik iets complete; prima. Zo niet, pech gehad. :+ Alleen op mijn level 80 character zal ik een beetje mijn best ervoor doen, want wie weet... ooit.... 100%

    Ok, ook bij andere heb ik een paar hartjes zitten completen, maar dat was voor armor. :p

    Ik heb nu iig een keer of 3/4 Queensdale op 100%. Dat gebied begint te vervelen! ;)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, nog een ding wat ik veranderd wil zien worden. Valt me zomaar opeens in. :+ Dat je je mini-pets kunt equippen via het Hero panel. Nu moet je steeds dubbelklikken op een pet via je inventory en blijft ie daar staan. Wat dus betekend dat als je 'Deposit al Collectibles' doet, die pet mee gedumpt wordt en je hem kwijt bent. :mad:
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Moet je zo'n speciale bag hebben :+
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Je kan backpacks/slots krijgen die locked/invisible zijn. Alles wat je daar in stopt gaat niet naar collectibles als je deposit all doet.

    Ik had hetzelfde probleem ;)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weet ik, maar dat is toch geen oplossing? Dat is een 'work around' voor het crappy systeem wat ze nu hebben. Die beesten horen gewoon niet naar je bank gestuurd te moeten worden. Die zou je moeten kunnen equippen in je Hero panel. Zodat je ook niet in iedere zone opnieuw zo een beest moet equippen omdat ze ook tussen zones verdwijnen.

    Gewoon een crappy systeem. Punt. :+

    En jij weet dat ik die heb, want die had jij toen nog voor mij gecraft. :+
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Oja, dat is ook zo :+
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het is een workaround, maar het werkt tenminste wel een beetje.
    Pets zijn ook crafting materials, dus ik denk dat dit de reden is dat het zo werkt als nu. Maar de optie om het ook in de hero panel te hebben zou tof zijn. Moet eigenlijk wel te patchen zijn lijkt mij.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pets zijn een crafting material?! Wat voor monster ben jij?! :mad:
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Niets is fijner dan een paar pets in die grote kokende pot te gooien om daarna lekker te genieten van de petsoep. }:]


    edit, weet trouwens niet helemaal zeker of mini's ook een crafting material zijn, dacht van wel maar ik kan mij vergissen ;)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik word er al helemaal depri van als ik bedenk wat je met je awesome kattenbeest hebt gedaan. :'-(
    [​IMG]

    Ik zit al zeker op 15 laurels. Als ik die nou niet had verspild aan die Mesmer Gear had ik denk ik al minstens 30 gehad. Verdorie! Ik wil ook die pet.
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    haha ooh Chauncey Von Snuffles de derde is wel veilig hoor, die gaat regelmatig met mij op avontuur ;)
    75 laurels is veel, maar Chauncey is het imo echt waard.
    Gewoon met wat meer regelmaat de daily halen en ook de monthly, dan heb je het zo. Ik zit alweer op iets van 35/37 laurels. Dus als je een beetje je best doet voor laurels dan komt het vanzelf.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is niet dat ik niet genoeg speel voor die laurels, maar ik focus me er niet genoeg op. :+ Zo kan ik een uur of 2 achterelkaar spelen en dan alleen maar 2/5 van de dailies hebben. :p Ik ben bang dat als ik me te veel op de dailies ga focussen het te veel gaat aanvoelen als een grind alleen om die awesome pet te krijgen.

    Dus ik sluip gewoon een keer jou bank binnen en steel dat beest. :+
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het valt wel mee met het grinden denk ik. Vaak zijn de daily's gewoon grotendeels al te halen met wat rondlopen en een beetje opletten op wat nodig is voor de daily. En ach, al met al is een beetje grinden ook niet zo heel erg.

    Hehe, moet je eerst naar mijn server komen ;)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    9 juli weer een nieuw event. Wat ook deze features introduceert.

    Die 2 achievement dingetjes klinken awesome. :D
    Ik begin te denken dat Guild Wars 2 de beste investering is die ik ooit heb gedaan :+ qua games

    edit: Nee, niet alleen omdat je nu rewards kunt krijgen met achievements. :p
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2013

Deel Deze Pagina