1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Als ik alleen al kijk naar het aantal uur wat ik al gespeeld heb dan is GW2 voor mij zeker de beste investering geweest. Het is momenteel ook het enige spel wat ik echt elke dag speel. Bij de 360 en ps3 wisselt het regelmatig.

    Die extra rewards bij achievements is heel tof.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan echt niet wachten om te zien wat de rewards zijn. :D Je krijgt bv ook skins, wat dus in principe een meer awesome versie is van Titles.

    Heerlijk ook dat het retro-active is. Ik hoop dat ik wat kan met mijn 1675 Achievement points.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2013
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Guild Wars 1 :cool:
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, die kwam voor deze. Dus? :+
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Sinds een paar dagen ook weer aan de GW2 (dankzij Dulle's spam) blijft toch wel vet hoor al die events, bij andere MMOs zit je maanden lang met dezelfde shit opgescheept. Hopelijk word dit ook een nieuwe MMO standaard ofzo
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heeft mijn spam toch nog nut. :cool:

    edit: IK WIL DIE CULTURAL ARMOR.
    Tier 3 is zo ongelofelijk duur zeg. Tier 2 is enigszins te doen, maar met crap stats. Maar ziet er toch heel sexy uit. Ik neem aan dat ik het eventueel kan transmuten met mijn andere armor?
    Bv deze light armor.
    [​IMG]
    Heavy ziet er ook goed uit. Alleen even geen screen van genomen. :p

    Al is de Norn armor wat lelijker dan die van de Humans.

    edit2: Scratch that. VEEL lelijker dan die van de Humans. Alleen de Tier 1 Medium armor ziet er een beetje leuk uit.
    [​IMG]
    Jammer dat het soulbound on acquire is. Anders kon ik het met mijn level 80 Norn kopen en dan doorsluizen naar die wat het nodig heeft. (al ben ik met die ook niet meer echt rijk :p)

    Eigenlijk wel opvallend hoe weinig mensen je ziet rondlopen in Cultural armor. Vergeet iedereen dat het bestaat of is het toch niet te transmuten?
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2013
  7. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Cultural armour is gewoon 119g en met lvl 60 stats, dus dat is het niet echt waard wat dat betreft. Je kunt het wel transmuten hoor.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom zie je er dan nooit iemand mee? In het geval van de Human armor zien de lagere Tiers er ook nog eens beter uit. Dus cheaper. Transmute dat met je andere awesome armor en voila. Je loopt er uniek bij.
    Gewoon jammer dat het soulbound is. :p
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Shit man ben in een klap weer helemaal GW2 verslaafd 8)

    Zoveel nieuwe dingen en shit, m'n guild houd nu ook constant events, vandaag bijvoorbeeld met 15 man een zone op 100% gehaald wat toch een stuk leuker is als in je eentje, gister een tal Jumping Puzzles met z'n 20e ofzo en dan die weekelijke Guild Quests _O_


    [​IMG]
    Dit was dus het bovenaanzicht, beneden in die maze moet je 6 orbs bij elkaar zoeken en dan binnen de tijd op de zuilen plaatsen, allen zitten er legendary mobs, traps en andere ellende die je de vertyfenis inhelpen:thumbs:

    Oh en ook nog's ff 10 levels in 4,5 uur gedaan op m'n Mesmer in WvW vandaag :D


    Baal er dus wel van dat ik zoveel achievements gemist heb, de afgelopen 3 events heb ik dus allemaal gemist en dus niks gehaald... Mja ga er toch een beetje van uit dat ze qua tijdelijke events niet zo heel rijkelijk die skins en shit gaan uitdelen, dan hadden ze dat wel gewoon tijdens die events gedaan.
    Neemt niet weg dat ik nog als een raket nog de huidige 2 events probeer te 100%e voor de 9e:+
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik moet wel zeggen dat ik al die minigames iedere keer toch weer vreselijk vind. Keg brawl, Dragon Ball, Crab Toss. Bah. :+

    En vervelend dat door de manier waarop ik speel vaak achievements (en dus reward chests) buiten bereik zijn. :p Verdorie! Je kunt met Sky Pirates een mini-pet verdienen. :mad:
    En met dat Southsun event van laatst ook. Als ik dat had geweten... want die was easy. (die kon als random loot droppen)

    edit: VERDORIE. WAAROM HEB IK DIT GEMIST?
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2013
  11. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Dulle vergeet het o zo vette Moa racen niet :x

    Ben benieuwd naar het nieuwe event, klinkt goed allemaal. Helaas weer geen nieuws over de "scavenger hunt"

    Gelukkig kreeg ik afgelopen weekend wel Final rest van de Behemoth dus daar ben ik nog wel effe zoet mee.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Moa racen heb ik nog niet geprobeerd. Had em de vorige week ergens zien staan, maar vind em niet meer terug. :+ Niet de moeite waard om naar te zoeken dus? :p
     
  13. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    het kost 50 zilver 8) , je kan dan kiezen uit 5 moas, rewards zijn al volgt:

    Place 4th/5th 3rd 2nd 1st
    Vouchers 0 1 3 7

    En je hebt 125 vouchers nodig voor die mini moa dus noem het maar een goldsink.

    Het is trouwens te vinden in lions arch in de buurt van de ingang van die piraten JP
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2013
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is alleen maar wedden? Ik hoopte dat het een echte race was, waar je bovenop de rug van zo een beest ging zitten. :+

    edit: Hey, post 29.0000000000. feestje.
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2013
  15. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ja dat hoopte ik in het begin ook, maar nee het is idd gewoon wedden. Ik heb het een aantal keer gedaan voor de achievement van 3 victories maar bewaar de rest van mijn geld liever voor mijn legendary.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wtf, krijgt mijn zusje zomaar even die Dragon Wing Cover als random loot van een warg. :mad: Dat hoort de reward te zijn die je krijgt als je 8 Dragon Bash achievements haalt. Zit ik er hard voor te werken...
    Wist niet eens dat je het kon krijgen als loot. :'-(
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ook een loot drop daarvan gehad. Maar het zijn wel twee verschillende, die van de DB achievement is volgens mij wel uniek.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah, mooi zo.
    Nou ja. Straks heeft ze er 2 en ik maar 1. :+ Het enige 'unieke' wat ik heb gevonden is een of ander Dragon snoepje ofzo. fml. :mad:

    Ik moet nog 1 achievement, maar dat kost wel nog wat werk. Nog 150+ minions vermoorden. Of een miljoen Piñata's kapot slaan. Of me een ongeluk dansen voor tig effigies (sexy dans, dat wel).
    Vraag me af welke ik eerder heb. :p
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Piñata's is het makkelijkst denk ik. Ik had een route waarbij ik een stuk of 8-10 ofzo pakte steeds elke keer als ik in LA kwam. Even een paar keer er doorheen gaan met verschillende personages.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat zou inderdaad dan de beste noodoplossing zijn als het erg krap wordt om de achievements op een 'natuurlijke' manier te halen.
    En yay, nieuwe armor set.
    [​IMG]

    Weet je trouwens toevallig of die Dragon Wings voor ieder level draagbaar zijn? Heeft het zijn eigen stats of is het een skin? Ik hoopte het namelijk te kunnen gebruiken voor mijn warrior, want 1) die heeft al het werk gedaan :+, en 2) ik wil die bloem wat mijn Mesmer heeft niet kwijtraken.
     

Deel Deze Pagina