1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het is een skin. Net als de dragon bash helm e.d.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    hmpf. das kut.
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    ah, gewoon bewaren dan of op die warrior plakken. Ik heb die van mij ook nog niet gebruikt. Enige wat ik heb gebruikt is een DB ticket voor een shield skin. Heb nu een 2e en die heb ik ook nog niet eens gebruikt.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het hele probleem van skins is dat je het 'opgebruikt'. Ik heb van relatief onbetrouwbare bron dat je in Guild Wars 1 een Skin slot had in je Hero panel. Waardoor je de skin met zo veel wapens/armor kon gebruiken als je wilde. Hoe ze het nu aanpakken bevalt me niet. Eenmaal gebruikt is ie voor altijd gekoppeld aan dat ene stuk armor.
    Had ik met Wintersday ook. Had ik mijn scepter omgetoverd tot een sexy toverstafje. Maar natuurlijk hoor, een dag later vond ik een betere scepter. Dag skin. _0/
    (de hele tijd transmutation stones gebruiken is geen oplossing, vooral in het geval van mijn Mesmer waar ik die bloem gewoon niet kwijt wil, maar wil kunnen wisselen tussen de wings en bloem)

    Argh Guild Wars! Je bent zo awesome, maar op sommige punten zo dom. :+
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Tja, dat is misschien 1 van de nadelen van het gratis online gebeuren. Transmutation crystals kun je ook in de gemstore kopen of uit black lion chests halen. En ze moeten ergens hun geld vandaan halen. Tenminste, ik vermoed dat dit de achterliggende gedachte is. Zelf vind ik het niet zo'n hele grote ramp. Ik heb nog wat transmutation crystals in voorraad en zelfs een hele stapel stones voor de <79 lvl.
    En uiteindelijk kan je ook gold traden voor gems, 5 crystals is 200 gems. Dus dat is ook nog een optie.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah, die dingen heten tegenwoordig Transmutation Crystals. :+ Ik noem ze nog steeds Fine Transmutation Stones. :p

    Misschien is geld de achterliggende gedachte, maar ik vind dit een lullige manier om het te doen. Mini-pets, skins verkopen etc etc vind ik prima, maar dit... bah.
    En je kunt wel armor > armor met nieuwe skin doen, maar niet armor met nieuwe skin > terug naar oude armor. Dát is het denk ik nog het grootste probleem.
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja na de update van 26 maart zijn ze van naam veranderd. Is wel wat beter denk ik. Verschil tussen 'stone' en 'crystal' is meteen wat duidelijk dan 'transmutation' en 'fine transmutation'.

    Tja, zelf heb ik er niet zo'n probleem mee eerlijk gezegd. Ik ben ook niet veel aan het wisselen met skins. Ik snap alleen niet helemaal wat je bedoeld met armor > armor met nieuwe skin en nieuwe skin > oude armor.
    Want volgens mij kan je altijd een skin wisselen, ongeacht of het nieuwe of oude armor e.d. is. Kost je alleen elke keer een crystal (of stone) natuurlijk
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    De eerste keer dat je hem gebruikt is ie wel gratis, je kunt gewoon dubbel klikken en dan het back item selecteren. Pas als je hem daarna wil overzetten heb je die blauwe transmutation stenen nodig.

    Je achievement punten vallen me trouwens vies tegen Dulle, luilak :eek:
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sorry. :+ Ik ga nooit voor achievements, alles wat ik krijg is eigenlijk per toeval. :p
    Hoeveel heb jij?
    Ik bedoel dat als je eenmaal zo een crystal heb gebruikt (bv mijn bloem getransmute naar die wings) dat ik dat niet kan terugdraaien, dus niet van wings terug naar die bloem.
    Of heb ik dat mis?
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    'nooit voor achievements'? Dulle! Zeker aangezien je voor sommige achievement-reeksen ook iets krijgt is het echt wel waard om er een beetje op te letten. Helemaal nu je extra rewards krijgt.

    Aah op die fiets. Nee idd, de nieuwe skin vervangt echt de oude skin. Zo'n nieuwe skin kun je wel steeds op andere items plaatsen, maar de skin die ie dan vervangt is permanent weg. Een optie voor jou in dit geval zou kunnen zijn een back item met vergelijkbare stats vinden en daar dan die wing-skin op gooien. Dan wissel je gewoon met items.

    edit;
    Dit is trouwens de shield skin waar ik het over had;
    [​IMG]
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wow, die is awesome. :D

    Ik heb nog 20 transmutation stones, dus ik kan die wings wel iedere keer behouden tot level 80 voor mijn warrior. Nu, als ik dus voor mijn Mesmer (level 80) naast die bloem dus iets wil met vergelijkbare stats moet het dus dit zijn. Geen idee of dat goede stats zijn voor een back item? Ik weet wel dat het een fikse verbetering was tov wat ik had.

    En die achievements, tsja... Ik zie dat je soms een title krijgt, maar meer ook niet. En die waar je een title voor krijgt zijn zoveel werk... :+ (alleen bij die event gerelateerde achievements krijg je volgens mij een chest met leuke dingen. Zo heb ik die bloem natuurlijk gehaald. Maar ik begin er te vaak te laat aan om het nog te kunnen halen. :mad:)
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zou er toch's naar gaan kijken met de komende patch word het feest voor achievement hoertjes :+ Zelf heb ik ook nog niet zo heel veel vergeleken met sommige guildies, zit op 4396 terwijl sommige gasten hier al op 8000+ zitten 8)

    En als je je skin wilt behouden moet je je transmuten op een ander item :+ eenmaal overgetransmute dan is ie weg.

    Vind het persoonlijk niet zo erg om af en toe een zak geld over te maken, ze doen het heel netjes qua gems en er zijn nergens paywalls of schuiven ze grote BUY NOUW!!!!111 knoppen in je giegel.


    Als je trouwens nog zo'n toverstokje wilt heb ik er nog 11 in de bank :+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Thanks, maar ik heb geen Fine Transmutation Stones meer, dus dan kan ik er niet veel mee. :+ edit: lol, wat zeg ik nu. Natuurlijk kan ik er wat mee 8) Te veel aan het praten over transmutation dingen laat mijn brein smelten.

    En ik dacht verdorie serieus dat mijn 1700+ niet zo slecht was. Daar gaat mijn ego. :mad:
    Wel mis ik een aantal 'Killing Blow' achievements doordat mijn illusions al mijn kills stelen. :p Niet dat ik daarmee op 4000 zou komen...
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2013
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Op Dulfy staat zon beetje alles, vooral voor events is het superhandig. Hier bijv de Sky Pirates Achievement Guide De meeste zijn best makkelijk ;)!

    Al de skins kun je trouwens ook previewen in Lions Arch te noorden van de Mystic Forge. Vind het tot nu toe de mooiste skins, helaas past het bij geen van mijn karakters :+ (en heb nog steeds geen token uit die kut coffers gehad...)
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Gewoon die skin bewaren dan voor de warrior of tot je een 2e goede back item heb voor de mesmer. Er zijn wel manieren om aan back items te komen (http://wiki.guildwars2.com/wiki/Back_item)

    En zoals Dr0kz zegt, ze doen het netjes imo met de gemstore. Je kunt gems kopen, maar ook traden voor gold. Dus als je een beetje geduldig bent en geen probleem heeft met grinden kun je ook op die manier aan crystals e.d komen. En dan is er nog de trading post voor allerlei spul. Zelf heb ik al een keer gems gekocht, had genoeg gold, maar arenanet doet het gewoon erg netjes en ik vond dat het wel beloond mag worden zo nu en dan ;)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vooruit, eens zien wat er nog te redden valt met die Sky Pirates achievements. :+
    Ze doen het ook heel netjes. Alleen die domme crystals/skins. :+
    Ik zie mezelf inderdaad ook wel eens gems écht kopen (de vorige keer dat ik 800 gems had gekocht was het met Gold). Ze verdienen het. Ondanks dat muggenziften van mij. :p Misschien nog meer Mini Pets! Die raak je tenminste nooit kwijt. :cool: Of een leuke skin voor je town clothes....
    Eens zien wat ze tegenwoordig aanbieden..
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ook maar weer eens opstarten, nu ik geen achievements meer moet halen voor die challenge (goed voor backlog! :+) kan ik weer rustig op de pc gamen

    :+
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Sky pirates is nog niet zo lang aan de gang. Dus dat zal wel lukken denk ik. Ik moet er zelf ook een beetje achteraan.

    Extra bankslots zijn ook handig vind ik zelf. Mini-pets zijn ook leuk, hoewel ik zelf waarschijnlijk niet meer verander van pet ;)
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, haha. Als ik die kat had zou ik ook niet meer veranderen. :+
    WERD TIJD!
    Over backlog gesproken, misschien toch maar eens het verhaal uitspelen. :p Heb ik weer een +1 in de competitie.
    Het verhaal is alleen zo saaaaaai
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik ben nu bij level 73 bij het verhaal, ook maar weer eens uitspelen :+

    Eerste missie gedaan met die councillors, wel leuk. Alleen maar snoepjes gekregen :mad:
     

Deel Deze Pagina