1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wie had je op dat geniale idee gebracht? :+
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Tja, wou met mensen samen spelen die ik ook daadwerkelijk ken. Maar momenteel ben ik nog de enige die het speelt
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Die mensen had je natuurlijk ook moeten overtuigen om op deze server te komen :cool:
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat een ongelofelijk geluk eigenlijk dat ik in het begin gewoon totaal random de server had gekozen wat blijkbaar de onofficiële XBW server zou worden. :+ Die server stond niet eens bovenaan de lijst. :p
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Was toen iets dat ie vol of bijna vol zat. Weet niet meer.
    Net 2e dragon wings drop gehad.. hehe heb nu twee dezelfde van die dingen. Tja, denk dat ik er maar 1 sloop. Zo jammer dat ik niet bij dulle op de server zit :+
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die dingen zijn toch account bound? Toch? TOCH?! :'-(
    lul :+
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hey..... Hey! Zulke taal tolereren wij niet he... verdorie.. het is nog altijd Meneer lul..ja!,.. ok? :+

    Goede vraag.. deze versie zo te zien niet volgens de wiki.
    [​IMG]

    deze is wel account bound
    [​IMG]
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vraag me af hoe duur die dingen zullen zijn op de TP nadat dit event is afgelopen. Hopen dat je een paar drops krijgt, en je bent over een paar weekjes virtueel rijk! :D

    Maar goed, voor ik aan een 'paar' drops kan denken moet ik er eerst een voor mezelf krijgen. :+
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Wat is een tip om te beginnen, snap er nog niet zoveel van :+

    Die quest van LA en die JP heb ik al gedaan.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou. Zie je een grote plant staan? Dans ervoor.
    Zie je een hologram? Activeer het en vermoord de dingen die eruit komen.
    Zie je in LA een Pinata? Sla hem kapot.
    Krijg je een Coffer? Open het en steek het vuurwerk af en eet het snoep (maar niet te snel achter elkaar! :p)
    :+

    Uhm... wat voor tips wil je? Je loopt rond door de wereld en doet wat de achievements van je vragen. :+

    (al bedoel je niet Dragon Bash, die is toch leuker dan Sky Pirates. :cool:
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Dragon Ball is in ieder geval niet zo veel aan. :+
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Net als iedere andere mini game wat ze tot nu toe hebben verzonnen. :+

    Het zijn niet de meest uitgebreide updates altijd, maar events zoals deze, Halloween en Wintersday vind ik nog het leukste.
    En ik baal er nog steeds van dat ik het vuurwerk heb gemist bij de opening van dit event. :p

    edit: En dit event had natuurlijk ook een hip liedje bij de trailer. :cool:


    Wanneer is dit event eigenlijk precies afgelopen? 9 juli? Paar seconden voor de nieuwe update komt? Ik zie het niet op de wiki en officiele site staan...
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2013
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Er gebeurt wat in de wereld bij die events en dat vind ik wel nog steeds leuk. Geeft een beetje het gevoel alsof het nog steeds leeft en dingen gebeuren waardoor het niet stagneert op het moment dat je door de story-line heen bent. Niet elke event is even geslaagd maar dat ze er constant mee bezig zijn vind ik gewoon erg tof.
    Als het gaat om support kunnen een hele boel grote ontwikkelaars en uitgevers nog wat leren van Arenanet. Zeker als het gaat om support op de consoles.
    Gisteren maar even 1600 gems gekocht. Weer een extra bankslot erbij. Meteen een lading zooi erin gedropt wat ik aan het meeslepen was. En de bankslot zat alweer vol :)
    Ik moet ook echt even wat tijd in armory stoppen. Heb iets van 140 globs of ectoplasm inmiddels maar ik kan er geen donder mee omdat ik in geen enkele profession hoog genoeg ben om ze te gebruiken. Misschien toch een paar uitgeven aan de laurel vendor.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ectoplasm? Gewoon verkopen op de TP en zwemmen in het geld.

    Ik ben nu level 100+ bij 2 professions (tailor en armorsmith), maar het begint te veel een gedoe te worden om een level hoger te worden. :p (jaja, ik ken die guide om te levellen)
    En... óf de armor is veel te slecht óf het is voor een te hoog level. Ik kan er dus nooit wat mee. LAAT MAAR ZITTEN DAN! :+

    Ik heb trouwens maar iets van 10/15 globs. 8)
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Ik kan er wel Exotic Light Armor van maken :cool:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik geef je 2 Zhaitaffy snoepjes als je het voor mij doet. :cool: Peter heeft toch niks aan Light armor. :+
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Met de ecto's van Peter moet ik voor jou armor gaan maken? Klinkt als een topdeal :+
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja toch? Ik ben een goed onderhandelaar. :cool:

    (je hebt er vast meer dan 10 nodig om armor van te maken? :+)
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    30 in totaal geloof ik :+

    5 per onderdeel.
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Tja, gold is op zich het probleem ook niet. Heb 40+ op dit moment. En bij de Vendor is er ook spul te koop wat 40 laurels + 50 globs kost. Dus ik denk dat ik in ieder geval daar 1 van koop. Het is meer dat ik die dingen ben gaan verzamelen omdat iemand waarmee ik speelde klaagde dat ze nooit genoeg had om dingen te maken als armorer. Dus ik dacht 'laat ik dat voor zijn', en nu heb ik precies het tegenovergestelde hehe, genoeg blobs, niet hoog genoeg in profession.

    Die globs zijn best makkelijk aan te komen, Alles geel/oranje wat je niet gebruikt slopen met een black lion salvage kit. Van het meeste krijg ik 2-3 globs. (kun je meteen berekenen ongeveer hoeveel legendaries ik al gemold heb ;) )

    haha tja, maar jij zit ook op een andere server :+
    En het is nog steeds de bedoeling dat ik er ook shit van kan maken. :)
     

Deel Deze Pagina