1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ach met een beetje geduld moet het wel lukken hoor. Ik heb zelf al die candy vreet achievement binnen, ik heb nu iets van 700 candies over. Ik denk dat ik een kleine 300 (misschien meer) coffers heb geopend inmiddels en ik heb 2 tickets en door het killen 2 van die wings. Dus met jouw geluk moet je ongeveer het dubbele rekenen wat je moet openen ;)
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ohhh, 600 coffers maar? Dat is zo gepiept! :+
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    of candies verzamelen ;) voor 1000 kun je toch die wings kopen?

    edit..
    oh nee, foutje
    voor 100 Jorbreakers. En die kosten maar 1000 Pieces of Zhaitaffy per stuk. Ah dat is best wel te doen. Maar 100.000 candies dus. Middagje grinden :+
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    100.000 dacht ik.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jeejejjejejjjj
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2013
  6. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    heb inmiddels 40 van die minipets gehad :)
    Snap niet wat er zo tof is aan die domme dingen, knal ze altijd in de mystic forge en hopen dat ik een gouden krijg om te verpatsen.

    Inmiddels al 5/6 jade tickets gehad! Die kistjes droppen als een malle in wvw :)

    Speel guilds wars 2 nu van de release, pve gedeelte is echt slecht in deze game, totaal geen uitdaging in dit spel. Alles wat je moet weten is uit de rode rondjes blijven. Nog nooit bij een dungeon of wat dan ook een gevoel gehad van yes eindelijk gehaald!

    Daarom alleen nog WvW voor mij en lekker andere spelers afslachten.

    En die wings zijn toch hartstikke lelijke?
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2013
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is wel erg kort door de bocht. 8) Zo kun je iedere game terug brengen tot 1 basis actie wat je steeds opnieuw moet uitvoeren.

    Die wings zijn niet het mooiste ooit, maar het is wel de eerste keer dat ik een keer zo een item kan bemachtigen, dus dan wil ik het ook! :+. En zo een mini-pet is gewoon grappig om achter je aan te hebben lopen. Het liefste had ik ook wat grotere pets, maar gezien ik geen Ranger ben is dit the next best thing. :p

    De Dragon Bash achievement is iig binnen. De wings dus ook. Geen fancy screenshot van genomen, maar wel van het geweldige moment waar ik de achievement haal. :+
    [​IMG]

    Nu nog hopen op goede loot. Ik wil die skins! En Wings!

    En damn, wat is de Earth attunement van de Elementalist OP zeg. 8) Je legt hele groepen tegelijk om. De heer Ferdale (level 80) kreeg er steeds nauwelijks een schot tussen, terwijl ik maar level 20 ben.
     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Sorry maar pve gedeelte in deze game is echt erg casual, elke dungeon dezelfde boss fights rode rondjes dodgen. Heb nog nooit een keer gevoel gehad van yes eindelijk die klote baas neer gehaald.

    World dragons is gewoon beetje dom mee dpsen, in een mmo zoals word of warcraft was nog enige tactiek nodig om iets te behalen.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou, dan ben ik blijkbaar erg casual, want ik blijf dit de leukste MMO vinden met de best aanvoelende combat.
    Dungeons doe ik niet, dus geen idee hoe die in elkaar steken. World dragons/bosses vereisen inderdaad niet erg veel tactiek. 'Ga op dit heuveltje staan, en je bent veilig voor zijn aanvallen'. Bij Tequatl loop ik meestal nog de meeste schade op. :+
    Maar zo steekt niet alles in elkaar. De Champions zijn een stuk moeilijker neer te halen dan die world bosses (je kunt niet stil blijven staan! :+), en het is écht niet zo alsof iedere normale vijand al zijn aanvallen aankondigt dmv rode rondjes. Misschien in dungeons, maar goed, dat weet ik dus niet.

    edit: Deel 3
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2013

Deel Deze Pagina