1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Die had ik waarschijnlijk niet eens gehaald. 8) Zal er helemaal dol van worden dat alles draait. :'-(
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, daar speel ik ook op. Je komt inderdaad wel mensen tegen hoor, maar ik hoop altijd op meer. Twee dagen terug nog een grote quest gedaan op Harathi Hinterlands. Eerst het kamp van de Seraph verdedigen tegen de centaurs. Daarna trekken de centaurs zich terug naar hun eigen kamp. Daar moet je dan weer achteraan om ze niet te laten herorganiseren. En tijdens zo'n grote quest sluiten steeds meer mensen zich aan, en dan is het echt tof. In het kamp van de centaurs kwamen er ook een paar grote bazen, dan is het spel wel op zijn best.

    Ik heb gister voor het eerst 800 gems gekocht voor 10 euro. Ik had steeds maar geen geld, dat werd irritant. En als Ranger heb je echt veel lelijke armor. Ik liep in zo'n afschuwelijke piraten outfit. Dus ik heb voor 500 gems het Krytan armor gekocht, die ik wel heel tof vindt. Die Dulle krijgt met zijn mesmer alleen maar sexy outfits, maar als Ranger krijg je alleen lange jassen. Nu vind ik dat niet erg, maar ik ga niet in een piraten outfit lopen. Maar ja, die had wel verreweg de beste stats. Maar die stats heb ik nu overgezet naar het Krytan armor.

    Ik ben nu btw level 50. Zo ver ben ik nog nooit gekomen met een MMO. Mijn hoogste level was 33 of 34 met TERA. Met SWtor tot 31. Maar dan worden die spellen dodelijk saai. In tegenstelling tot Guild Wars 2, die blijft gewoon echt tof.
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Nieuwe armor voor mijn Elementalist:
    [​IMG]

    Enjoying the view in my favorite city - Rata Sum:
    [​IMG]

    Ow, en mijn Engineer heet voortaan Xininea. :)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ben eigenlijk nog nooit in Rata Sum geweest. :p Wordt misschien eens tijd. Als afwisseling van gebieden als Fields of Ruin en Blazeridge Steppes.

    [​IMG]

    En toen... BOEM:


    Jeej, en dat is draak #2 :+

    [​IMG]
    Fikse haai. Niet aan te raden om in je eentje aan te pakken. 8)

    Jumpen en Puzzelen
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ieder nieuw gebied lijkt opeens sexy als je tijden in lelijke troep hebt rondgehuppeld.
    [​IMG]

    [​IMG]

    Wat is het trouwens in het Sylvari start gebied altijd druk in de chat. Kiezen er zoveel mensen voor dat ras of zijn de mensen die daarvoor kiezen gewoon toevallig heel spraakzaam? In alle andere gebieden kijk ik op als ik tekst voorbij zie komen, hier houd ik het soms niet bij.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Sylvari is gewoon vet :cool:

    Morgen maar weer even spelen, afgelopen dagen niet echt aan toegekomen.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, dat is het niet en dat weet je zelf ook. :+

    Ik had je nog een sexy low-level staff toegestuurd. Geen idee of ie té low level is, maar je zei dat je er nog geen had. :p Je bent geen echte Mesmer zonder staff.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    [​IMG]

    Herkenbaar? :+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ...
    :'-(

    Mijn zusje wel al tig nieuwe outfits en wapens kunnen geven 8)
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    En je zusje destroyt alles wat jij kan gebruiken? :+
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, dat heeft ze inmiddels wel afgeleerd. :+ Ze verdient nu verdorie meer op de TP dan mij. 8) Mensen willen mijn shit niet.

    Oh, en als ze iets voor mijn class vindt is het natuurlijk te low-level. Ze ligt ongeveer 10 levels achter op me. Het is altijd wat. :p
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Idd dat event is heel tof, leuke bossfight ook. Je trekt ook makkelijk 2 levels exp uit dat event ofzo 8)
    Van de drie keer dat ik het gedaan heb eergister waren er elke keer 30-50 mensen en ook zat in de zone. De hearths eromheen waren ook best bevolkt dus het is ook een best populaire level plaats. (niet zo heel gek met zoveel Dynamic Events :+).
    Gister Dredgehaunt Cliffs gedaan en daar was het al een stuk minder bevolkt, zeker als je buiten de piekuren speelt merkte je het toch wel erg dat er een stuk minder mensen zijn helaas.


    Toffe armor :thumbs::thumbs::thumbs:


    Idd, ben nu lvl 52 en begin het stiekem een leukere race dan Norn te vinden :+

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2013
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Thanks, ik gebruik hem nu, werkt wel lekker :+

    [​IMG]

    Volgens mij hebben veel mensen de combinatie Sylvari-> Ranger :+
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2013
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jullie plaatsen zoveel plaatjes, dan kan ik niet achterblijven ;)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Paar keer met mesmer begonnen maar telkens vond ik het net niet spelen, nu als Norn nog een keer geprobeerd. Vond best snel een sword en man o man wat speelt dat fijn in het begin, nu een staf en dat speelt ook lekker! level 6 nu en ga lekker door zo :)
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    • Gdzr
      • Norn | Mesmer | Far Shiverpeaks | April Noctua |
      • Human | Engineer | Far Shiverpeaks | Zera Luna |
      • Human | Guardian | Far Shiverpeaks | Total Stranger |
      • Human | Necromancer | Far Shiverpeaks | Marcus Reth |

    Zal binnenkort eens wat screens maken, al zijn ze totaal niet boeiend :p

    Heb net iedereen toegevoegd aan mn friendlist :)
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Week of 2 geleden een Asura Thief gemaakt. Dat is ook wel erg grappig moet ik zeggen. Vooral met twee daggers is het net Yoda met die spring achter tegenstander acties.
    Om het extra aan te dikken is het ook nog een vrouwtje, heeft paardenstaartjes als ze geen masker op heeft en draagt ze roze :9
    Zal wel eens wat screenshots maken
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zie je ook niet iedere dag; haaien op het land. :+
    [​IMG]

    Is voor de verandering wel lekker als ze niet terug bijten. Onderwater combat blijft clunky. :p
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Idd, daarom speel ik ook engineer :+ Die zie je bijna niet als Sylvari.

    Asura ranger heb ik denk ik 1 keer gezien dus als ik ooit een ranger ga maken word het sowieso Asura.

    Die armor staat ook alleen beste op Human/Norn :+ Wou het op m'n sylvari kopen maar dat ziet er gewoon echt niet uit.


    Ook al mesmer!? 8)

    Wat trekt jullie zo aan die klasse? De roze vlinders en het excuus om in flamboyante kleurtjes rond te lopen ? :+
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat zou ik sowieso hebben gedaan. :+

    Oh, en iedereen kiest natuurlijk Mesmer door mijn awesome screenshots. :cool:

    (ik wilde een magische klasse, dus ik had weten terug te brengen tot Elementalist en Mesmer. En hoe awesome Elementalist me ook leek, het was me uiteindelijk iets te 'standaard'. Dus voor iets anders gekozen; de Mesmer. Geen slechte keuze geweest :p)
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Ha! Ik had al een Mesmer in de beta :cool:
     

Deel Deze Pagina