1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jul 2013.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    inderdaad, aan die mini's mis ik niet zo heel veel. Ach, volgend event beter

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Announcing the Winner of the Captain’s Council Election

You’ve worked hard to throw your support behind your candidate for the past two weeks and now it’s time to find out who won. The Support Tokens have been counted and the winner is none other than Captain Ellen Kiel.
    Here’s a message with more details from Captain Kiel, herself.

People of Lion’s Arch,

I am deeply honored to take a seat at the Captain’s Council. Your support was crucial in securing the trade deal with the Zephyrites, and I won’t forget the faith you showed in me. Now the real work begins.
    I am going to enact the following changes:

• I’ll reduce waypoint travel prices for four weeks’ time
    • I’ll support important Fractals of the Mists research into the Thaumanova Reactor explosion by the end of the year
    • I’ll introduce a rotating schedule of activities such as Crab Toss and Southsun Survival.
    I am ever grateful and humbled by your support.
    - Captain Ellen Kiel

Hoera. :+

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heb ook Kiel gestemd maar ergens vind ik het wel heel erg jammer dat we nu die Fall of Abbadon niet gaan krijgen, mja die WP kosten hé :+

4. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Welke servers zitten jullie? Ik zit op gandara volgens mij.

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    De meeste zitten op Far Shiverpeak, tenzij je WvWvW wilt doen met elkaar maakt het verder weinig uit overigens.

De Game Director heeft gister heel netjes een lap text gepost over de events en wat de plannen ermee zijn, blijkt dus dat veel van de tijdelijk events helemaal niet zo tijdelijk gaan zijn en jaarlijks (met aanpassingen) terugkomen zodat ze kunnen focussen op veel grotere en permanente content.

TLDR : Read ^

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Had ik ook wel verwacht :)

Ik wil naar Cantha/Elona :mad:

7. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Factions was mijn eerste Guild Wars, kan echt niet wachten om Cantha weer te zien_O_
    Nightfall heb ik nooit zo in kunnen komen omdat me dat te langzaam ging vergeleken met Factions (die dan ook weer echt belachelijk snel ging), al is het wel super vet om weer naar Elona te kunnen gaan.

Ben na een half jaar weer een beetje Guild Wars 2 aan het doen, is het te doen om met random mensen dungeons te doen? Zit namelijk niet in een guild, en de meeste van mijn vrienden die het speelden zijn gestopt. Heb geen enkele dungeon na Sorrow's Embrace gedaan (behalve Arah) en vind het wel leuk om die stories nog te doen, ook al heb ik het spel al uitgespeeld.

Laatst bewerkt: 7 aug 2013
  8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ja ik pug nog dagelijks, gaat prima ;) scheelt ook wel dat de meeste dungeons best makkelijk zijn.

Waarom doe je trouwens story dungeons? :+ Je hoeft die maar een keer te doen op Explorable te kunnen openen en dan is het de bedoeling dat je die runt voor de badges.

Laatst bewerkt: 8 aug 2013
  9. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    5k chest was binnen 15 gold en 400 gems die ik ook omgeruild heb naar gold.
    Warrior geleveld naar 80 met craften an gear gekocht van mijn 6k wvw badges :D

10. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet ik, maar vind de verhalen wel leuk om mee te krijgen.
    Aan de andere kant kan ik me ook gewoon inlezen, ik heb het spel toch al uitgespeeld:+

Meh ik wil map completion doen maar dat is echt saai in je eentje. Ben maar beetje Queen's Jubilee aan het farmen die gebieden. Helaas nog niet veel leuks gedropt in die champion bags, alleen maar rare's gekregen. Ik wil een van die nieuwe exotics, kan ik fijn cashen

Is er trouwens een leuke xboxworld guild waar jullie inzitten ofzo? Of zitten jullie allemaal in een andere, wil een beetje chille guild zonder verplichtingen aangezien al m'n real life vrienden al gekapt zijn met het spel :lol:

Laatst bewerkt: 8 aug 2013
  11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Kan je die doorzichtige draken vleugels nog krijgen? Misschien een reden om weer een paar uurtjes te spelen.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nope, dat was alleen te krijgen met Dragon Bash (inmiddels een maand of 2 / 4 events geleden)

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heeft iemand al de nieuwe wapens van al die Champs geloot?

Zit zelf in het Tweaker guild, best relaxte gasten en totaal geen verplichtingen. Geen idee waar de rest inzit eigenlijk :+

Je kunt wel de Holographic Dragonwings nog kopen voor een paar goudstukken.

[yt]9-Wo-EWJimI[/yt]

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee :p

Ik had een tijd terug vaker het idee geopperd van een XBW guild, maar niemand reageerde dus is het er nooit van gekomen. Inmiddels zit ik gewoon in een guild samen met mijn zusje haha :+

Oeh, dat is die drop wat ik nooit kreeg. Vind het wel veel geld, maar goed... handig om te weten dat ie iig nog te krijgen is (al voelt het gewoon niet hetzelfde aan als je het via de TP koopt tov het zelf vinden. :9)

Vorige event ook geen enkele goede drop gehad. Fffffuuuu :mad:

15. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb allemaal die shit gemist. Ik heb nog tot Frost & Flame prelude gespeeld (daar was geen fuck aan) en even later nog die Super Adventure Box gedaan (Die was echt vet :D )

Ben benieuwd wat de mensen die met pre-purchase begonnen vorig jaar binnenkort voor een cadeautjes krijgen. Ik hoop eerlijk gezegd geen mini's zoals in Guild Wars 1 want die zijn lang niet zo waardevol of speciaal als toen.

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Reken maar wel op mini's.

17. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik denk het ook.. Hoop liever op vette weapon/armor skins ofzo.
    Meh in Guild Wars 1 was het nog echt een uitdaging om die mini's te krijgen, nu is het gewoon heel veel geld in het spel steken vooral.

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Was met GW1 ook zo :+

Op een paar mini's na dan (wat je dan ook voor een exorbitant bedrag kon kopen 8))

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Voordat ze mini's voor wat voor reden gaan uitdelen wil ik dat ze ervoor zorgen dat je die krengen kan equippen. Begin er schoon genoeg van te krijgen dat ik ze per ongeluk iedere keer in mijn collectible dinges drop 8) Zo heb je er helemaal niks aan.

20. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Die mini's heb je toch geen drol aan?

Deel Deze Pagina