Inderdaad. Vervelende zon! Schijnt alleen maar op het scherm. Laat het gewoon lekker regenen en stormen, dan heb je nog een extra reden om binnen te blijven en GW te spelen......
Ja daar krijg je ladingen en ladingen van. Een zooi daarvan eten is trouwens een achievement. Maar coffers droppen ook. edit, en het zijn niet alleen die hologrammen die het droppen. Maar ook normale vijanden. Ik dacht alleen dat de drop rate bij hologrammen iets hoger was.
Ik heb liever een mooie boog Ik ben benieuwd naar die rewards voor achievements Helaas heb ik nog niet zoveel
Heb jij niet meer achievements dan mij? Pff, dan zat ik echt verkeerd met mijn gedachte dat mijn score niet ál te slecht was.
Ik vraag mij af of je de reward nog wel kan halen van dragon bash. Dacht dat je iets van 6/7 verschillende DB achievements moet halen. Je kan nog die candy achievement halen, paper dragons, killen van hologrammen en effigy's aansteken. Maar volgens mij niet meer dan dat. Zou even de DB achievement lijst doorkijken om te zien wat je nog kan halen voor die reward. Anders ben je misschien voor Jan met de korte achternaam daarmee bezig. Voor die Jade tickets heb je alleen coffers nodig, dus die is niet afhankelijk van achievements.
Zou je niet meer die verhaal achievements kunnen halen dan? Wist niet dat die tijdsgebonden waren. ik moet iig wel wat beter die events in de gaten houden, zodat ik niet weer de 'openingsshow' mis.
Nou ja, dat is dus waarover ik twijfel. Ik weet niet of je die nog kunt halen, maar die (of een paar) heb je volgens mij wel nodig voor de reward. Ze waren in LA, dus als daar nog die captains staan en die officer dan zijn ze nog te halen.
Volgens mij kun je alles behalve die Openings Vuurwerk achievement nog halen hoor Hopelijk krijg ik nog wel ff een ticket snel, mijn nieuwe mesmer moet die staff Jij bent iig aardig bezig geweest in Fractals Zou zeker ff alle Arah paths checken, vind het nog steeds een erg toffe dungeon met verfrissende mechanics. (Tenzij je die undeadshit niet trekt )
Heb behalve een paar uur WoW nooit een MMO gespeeld maar, mede dankzij dit topic , en de nodige reviews en quicklooks lijkt Guild Wars 2 me wel wat! Vooral dat je niet vast zit aan een maandelijkse subscription bevalt me aangezien ik soms tijden niet game. Is GW 2 een beetje te doen voor een übernoob zoals ik?
Ja dat is het zeker. Zeker pve, hoewel pvp en wvw ook wel te doen zijn als je nooit een MMO heeft gespeeld.