1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jul 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit slaat van 'mooi weer' door naar 'kutweer'. :+
    Ok, nu valt het nog mee.

    Kut zomer.
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Inderdaad. Vervelende zon! Schijnt alleen maar op het scherm. Laat het gewoon lekker regenen en stormen, dan heb je nog een extra reden om binnen te blijven en GW te spelen...... :+
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik krijg alleen maar van die kutsnoepjes als ik die hologram beesten versla :mad:
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja daar krijg je ladingen en ladingen van. Een zooi daarvan eten is trouwens een achievement. Maar coffers droppen ook.
    edit, en het zijn niet alleen die hologrammen die het droppen. Maar ook normale vijanden. Ik dacht alleen dat de drop rate bij hologrammen iets hoger was.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Die snoep achievement gaat in ieder geval wel snel :emo:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom nou een emo gezichtje? Is toch goed dat tenminste die achievement snel gaat! :+
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik heb liever een mooie boog :+

    Ik ben benieuwd naar die rewards voor achievements :eek:

    Helaas heb ik nog niet zoveel :'-(
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heb jij niet meer achievements dan mij?
    Pff, dan zat ik echt verkeerd met mijn gedachte dat mijn score niet ál te slecht was. :+
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2013
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik vraag mij af of je de reward nog wel kan halen van dragon bash. Dacht dat je iets van 6/7 verschillende DB achievements moet halen.
    Je kan nog die candy achievement halen, paper dragons, killen van hologrammen en effigy's aansteken. Maar volgens mij niet meer dan dat. Zou even de DB achievement lijst doorkijken om te zien wat je nog kan halen voor die reward. Anders ben je misschien voor Jan met de korte achternaam daarmee bezig. Voor die Jade tickets heb je alleen coffers nodig, dus die is niet afhankelijk van achievements.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zou je niet meer die verhaal achievements kunnen halen dan? Wist niet dat die tijdsgebonden waren.

    ik moet iig wel wat beter die events in de gaten houden, zodat ik niet weer de 'openingsshow' mis.
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nou ja, dat is dus waarover ik twijfel. Ik weet niet of je die nog kunt halen, maar die (of een paar) heb je volgens mij wel nodig voor de reward.
    Ze waren in LA, dus als daar nog die captains staan en die officer dan zijn ze nog te halen.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Jij hebt iets meer dan 100 punten dan mij Dulle :+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh. Dat zal wel komen doordat jij de laatste tijd nauwelijks meer online bent geweest. :+
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Klopt :+
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Volgens mij kun je alles behalve die Openings Vuurwerk achievement nog halen hoor :eek:


    Hopelijk krijg ik nog wel ff een ticket snel, mijn nieuwe mesmer moet die staff :)


    Jij bent iig aardig bezig geweest in Fractals :) Zou zeker ff alle Arah paths checken, vind het nog steeds een erg toffe dungeon met verfrissende mechanics. (Tenzij je die undeadshit niet trekt :+)
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Heb behalve een paar uur WoW nooit een MMO gespeeld maar, mede dankzij dit topic :p, en de nodige reviews en quicklooks lijkt Guild Wars 2 me wel wat! Vooral dat je niet vast zit aan een maandelijkse subscription bevalt me aangezien ik soms tijden niet game. Is GW 2 een beetje te doen voor een übernoob zoals ik?
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    GW2 was mijn eerste MMO. Zelfs niet een paar uurtjes WoW. Dus ik denk dat het wel te doen is. :+
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja dat is het zeker.
    Zeker pve, hoewel pvp en wvw ook wel te doen zijn als je nooit een MMO heeft gespeeld.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Waar moet je die Openings Vuurwerk halen dan?
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nergens meer. Dat was van 14 tot 18 juni (ofzo) in LA. :mad: Kreeg je ook nog een sexy reward voor.
     

Deel Deze Pagina