1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jul 2013.

1. Dirk5

Dirk5 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zal trouwens binnenkort weer eens wat screenshots maken en uploaden, er is van alles verandert bij mijn characters in vergelijk met de vorige screenshots.

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ja deze was van Fractals level 48 :) Als ik het goed heb onthouden droppen ascended wapens enkel vanaf fractals 28+ en hoe hoger je zit hoe hoger de kans dat je ascended items (infused) of fractal skins krijgt.

Netjes? :+ Het is een grote puinzooi, was net terug uit Fractals en heb nog wat dingen die ik her en der moet wegbrengen :p

Maar je kunt bags kopen die eerst een bepaalde rarity opslaan, zo komen al mn greens in de ene bag, in de bag daaronder de rares en daaronder de exotics. Scheelt een hoop ellende met salvagen en sellen.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Maar hoe gaat Fractals dan? Ik ben daar nog nooit aan begonnen :emo:

Duurt het lang?

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ah, dat verklaart de netheid. :p Ik gebruik nu net 1 invisible bag, maar die vind ik eigenlijk eerder irritant dan handig. :+
    Nu ik geen characters meer hoef te kopen is de eerstvolgende prioriteit iig een extra bag slot. 8)

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Fractals is zeg maar een paar korte dungeons die je random achter elkaar doet. De even nummers zijn er 4, oneven 3 maar dan krijg je geen extra kistje. Elk level word het iets moeilijker en elke 10 levels krijgen alle mobs een grotere buff.

Elke 10 levels doet Agony (een extra DoT van bepaalde boss skills) meer damage, waarvoor je dus weer Agony Resistance moet verzamelen op je Ascended items die je daar kan vinden en looten (of via Laurels/Guild Missie Tokens). Tot level 20 kan je wel zonder Agony Resistance maar daarna heb je het echt wel nodig. Van level 1 - 10 is er geen Agony en is ook heel makkelijk om te doen.

Eh en om antwoord te geven op je vraag 8) Duurt ongeveer een uurtje denk ik, ligt ook een beetje aan welke dungeons en puggers je krijgt.

Laatst bewerkt: 11 sep 2013
  6. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    You guys! Gimme al your moneyz! :+

Nice ascended box, ik ben nog maar bij Fractals 2. 8)

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Volgende event:

[yt]W88hjgWI3QM[/yt]

Alles is beter dan het huidige event. Mooi dus dat die Adventure box niet doorgaat tot tijdens mijn verjaardag, dat zou een domper zijn geweest! :+

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Klinkt goed!

Ik had trouwens niet veel soeps uit die kistjes :mad:

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kreeg zelfs niet veel soeps uit het salvagen. Met een Master Kit nog wel. :mad: Het was nuttiger geweest als ik die wapens gewoon op de TP had gezet.

10. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wou vandaag weer eens GW2en naar 4 maanden niet meer hebben gespeeld, maar wat de ... ik snap er helemaal niks meer van. :+ Ligt dit aan ouderdom of ? :9 Ik zag ook dat er erg veel veranderd is in 4 maanden tijd.. Kan beter denk ik een nieuwe character starten en weer fris beginnen. O-)

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zo veel is er toch niet veranderd? Of lijkt dat maar zo omdat ik vrij constant speel en de veranderingen beetje bij beetje meemaak?

Voor mijn gevoel is de core iig gewoon hetzelfde gebleven, vooral de laatste 4 maanden. Wat is het dus wat je verwarde? :+

12. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Als je items pakt dan zie je dit links verschijnen van je scherm, dit was eerder nooit. De geld bag is veranderd? Mijn class Engineer kan je nu je torens zelf neer zetten, dit ging eerder automatisch? :+

En het verhaal; Geen flauw idee meer, waar ik mee bezig ben. :{

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het verhaal ging zo:
    *skip cutscene*
    en dat een keer of honderd. :+

Je beurs is ietwat veranderd. Waar je eerst per character een aparte beurs had, komt het nu allemaal samen. Ook wordt er nu meer in geplaatst, wat je eerst apart in je inventory moest houden (badges of honor bv)
    Turrets moest je altijd zelf plaatsen, zover ik weet. :p Misschien had je het met CTRL+rechtermuisknop op automatisch gezet?
    En de items verschijnen rechts in je scherm. :cool: Is dat nieuw? Ik had dat zelf ingesteld dacht ik. Net als auto en AoE loot

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Beurs is wel ideaal. Het hero paneel met achievements is ook veranderd.

Dat de opgepakte items rechts verschijnen is nieuw ja.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je, hier en daar wat cosmetische veranderingen. Die chests wat je nu krijgt bij bepaalde mijlpalen. Maar qua gameplay is er niks ingrijpends veranderd.

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    En er verschijnen kleine chests als de loot Rare of hoger is.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En Champions droppen eindelijk loot wat de moeite waard is.

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Jumping Puzzels nu ook toch? Maar eens proberen.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Deden ze dat eerst niet dan?
    Nou ja, ik ben het denk ik gewend om nooit iets fatsoenlijks te krijgen. :+

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Paar groene level 42 wapens op het eind vond ik niet echt denderend :+

Deel Deze Pagina