1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jul 2013.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Haha, sorry :+

Nah, ik ga wel even kijken, ik ben wel benieuwd naar het event, lijkt me een stuk leuker! Minder kon ook niet, dus dat scheelt :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vraag me af wat het 'event' gedeelte is. Is er een overkoepelend 'verhaal', zijn er dingen in de wereld te doen? Of krijgen alles bosses gewoon een upgrade? Dat is, hoe nodig het ook is, meer iets voor een reguliere patch dan voor een event. :p
    Maar zoals je zegt; het kan niet slechter dan nu. :+

3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Zullen wel minions van die draak spawnen.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Update is er

Was net te laat voor het gevecht met Tequatl, maar de achievements rond het event zijn gekoppeld aan speurtochten. :+

Hetzelfde in Frostgorge Sound en Blazeridge Steppes

en buiten de Living world achievos is er een aparte (blijvende) categorie gekomen voor meneer Tequatl

edit: Jormag:
    Jeeeeejjj/nooohhh! :+

https://www.guildwars2.com/en/news/release-notes-for-tequatl-rising/

Laatst bewerkt: 17 sep 2013
  5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Iedereen GTA aan het spelen?

Ze hebben Tequatl verpest. :mad:
    En Shatterer eigenlijk ook. Maar vooral Teq. Het trekt nu hetzelfde gespuis aan als in die Temple events in Orr. Lekker de hele tijd ragen, iedereen retards noemen etc etc.
    Je hebt ook maar een kwartier. Niet eens 1/10e leven van dat beest af. Ergens gaat iets niet goed... Er was iig geen gebrek aan mensen.
    Maar goed, dat is geen probleem. Die idioten in de chat zijn het probleem.

Waarom ook altijd de waypoints contested maken? :+ Dan zouden de mensen wel sneller een WP nemen ipv te wachten op een revive.

Ik mis de oude bosses. Ze waren misschien te gemakkelijk, maar de sfeer eromheen was wel beter.

6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Jammer inderdaad, en vervelend dat de WP's contested kunnen zijn, vanavond even checken.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dit is ook blijvend, die nieuwe Tequatl. Is niet alleen voor het event.
    Pff. :mad:

Dus eigenlijk... is er geen event? :+

edit: Wel leuk om te zien. Een niet lelijke sylvari. ;)

Laatst bewerkt: 19 sep 2013
  8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Die boss event is idd een aardig stuk lastiger :lol: we hadden hem precies op 95% toen we 'm failde 8)

Probleem is natuurlijk ook momenteel dat iedereen probeert die achievements te halen die bij de boss horen en natuurlijk de tactiek niet weten, zal ook nog wel ff duren voordat dat weggaat.
    Wel tof gedaan verder, eindelijk iets meer dan de "Rammel wat op je toetsenbord en loop uit rode cirkels" gevechten waaruit de game voor 90% uit bestaat :+

Sowieso de Boss Week (nog steeds SaB niet gedaan) nog doen, die wings moet ik je toch op je necro hebben 8)

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Ik had gehoopt op een andere mini. :+ Ach, na chauncey is geen enkele mini meer zo awesome. :cool:

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Tequatl is een klootzak :+

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kun je nagaan hoe het voor mij was, dat je na een kwartier misschien net 1/10e van zijn leven af hebt. :+

Ik had onze run opgenomen. Kwaliteit is kut, geluid is kut en de fps was soms maar net 7 a 8. Dus geen idee of het een slim idee is om te uploaden, haha

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Blijkbaar reset hij een keer in de 40 minuten, keek even toen was hij er alweer. Hij respawnt dus best veel. Wacht ik wel weer even, dit keer ging het nog weer een stukje beter :+

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    oh.
    verdorie. :mad: Wist ik niet, anders was ik ook nog wel even gebleven. Dacht dat er een paar uur tussen zou zitten.

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    [yt]zqe7r5MQdiI#t=18[/yt]

:eek:

En gz Dullert!

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Tequatl verslagen :cool:

Kreeg 1 gold uit de chest en nog wat andere meuk + 2 dragon chests.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het moeilijkste bij Tequatl is eigenlijk nog om niet in de overflow terecht te komen. 8) Anders heb je al bij voorbaat verloren.
    Maar je hebt dus mensen die driekwart van de tijd afk zijn, en daardoor mijn plek innemen op de server... :+

Wacht, is dit nou een event wat zich vooral afspeelt in Caledon Forest, of is het een dungeon, met de toegang in Caledon Forest?
    Hopelijk (voor mij) niet het laatste. Het wordt wel weer eens tijd voor een leuk event. :p

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    FOR NARNIAAA

BOOM

WOOOHOOO

en ondertussen ook deze gehaald

Laatst bewerkt: 22 sep 2013
  18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Nog iets leuks gekregen?

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, natuurlijk niet. Ik ben het... :+

Was wel awesome om het te halen. Geen gebitch van mensen (ook niet toen het de eerste keer mislukte), maar gewoon hier en daar wat tactieken etc. Pas de 3e keer dat het op onze server werd gehaald, dus leuk om mijn steentje te hebben kunnen bijdragen. :cool:

Natuurlijk wel gedaan alsof mijn neus bloedde toen er werd gevraagd of er Mesmers in the house waren, haha. Schijnt blijkbaar tegenwoordig een zeldzaamheid te zijn om die tegen te komen.

Het komt niet goed tot zijn recht in mijn crappy screens, maar het moment dat je van de lasers terug rent naar Tequatl ziet er gewoon episch uit. Zooooveeel mensen die als water door een trechter allemaal dezelfde kant op rennen.
    Om CHAAAARGE, of FOR NARNIA te roepen is zo cliché maar het klopt wel. Je krijgt echt het gevoel van een episch gevecht. :p Op een gegeven moment werd er gezegd dat er 140 man op teamspeak zaten. Dus hoeveel zouden er daarnaast niet op TS zijn? Er zullen dus iig minstens 200 man met het gevecht bezig zijn geweest denk ik.

En toch had Shatterer harder een update nodig dan Tequatl. (ik zat gisteren mijn filmpjes te bekijken van mijn eerste ontmoetingen met de draken, en mijn goed... wat een zielig klein groepje mensen was er bij Shatterer)

edit: yay, ik heb mijn wings. :p

Laatst bewerkt: 23 sep 2013
  20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Log ik net in om even te checken vanaf welk level je Cultural Armor Tier 2 kunt dragen, zie ik dat de pre-events voor Shatterer zijn begonnen.
    Ik ben helemaal alleen. En een te laag level. Jorrie kom eens helpen! :+

Nog nooit gezien dat er letterlijk niemand is bij een draak.

Deel Deze Pagina