Eens zien. Het lijkt iig alsof het er niet uit mag komen, al die kettingen enzo. En er ligt Candy Corn. Dus die Mad King gozert van vorig jaar is terug?
Ik moet ook maar eens weer spelen dan denk ik. Nog heel veel te doen en te levelen. Game is voor een MMO wel gruwelijk mooi, maar toen ik nog GW 2 speelde hebben andere games, waaronder World of Warcraft mij weer verslaafd gemaakt. Dit terwijl GW 2 ook zoveel leuks te bieden heeft.
Nieuwe event: https://www.guildwars2.com/en/the-game/releases/october-15-2013/ Mooi. Kan ik de JP proberen. Vorig jaar kwam het er niet van. Al zal ik niet veel verder komen dan proberen. Die van Wintersday koste me al genoeg moeite, en deze was nog moeilijker.
Creatief misschien niet, maar Halloween/mad king is altijd wel grappig vind ik. Leuk sfeertje hangt er meestal. Die JP gaat inderdaad weer irritant zijn, al hoop ik wel dat ik dan net klaar ben met het bouwen van mijn nieuwe pc waardoor ik het een keer op een normale framerate kan spelen. (en daarmee bedoel ik hoger als 20fps)
Je maakt het ook te makkelijk voor mij, ach beetje plagen moet toch ook kunnen. Jij hebt een jonger zusje toch? Vast en zeker plaag je die ook zo nu en dan en dat is niet omdat je een hekel aan haar heeft, toch?
Ik? Mensen plagen? Nooit! Maar het is wel lekker dat plagen natuurlijk. Jorrie doet het ingame als ik bij een puzzel voor de 50e keer naar beneden donder, en jij neem het hier over. Perfect teamwork! Spoiler dat gifje was natuurlijk serieus bedoeld! Ik geef je een te gemakkelijk inkoppertje en ik zou eerder verbaasd zijn als je em niet scoorde.
Ik moet er niet aan denken. Nu kan ik tenminste nog soms doen alsof ik er iets van kan, zonder dat jij het komt controleren. Wel hopen natuurlijk dat Jorrie me niet verlinkt. Ik koop hem wel om met wat copper.
Niet eens geprobeerd. Dat Halloween event kwam in een periode dat ik niet veel speelde. Maar net 10 pompoenen gecarved voor dat event en that's it. Oh, en ik was bij de opening! Dat was wel leuk.