Het is het witte gezicht met de uitgelopen make-up wat het afmaakt, maar het masker zelf is een beetje saai.
Wat avonturen gisteren en vandaag.. screens met mijn nieuwe pc zowaar een dungeon gedaan. En ook voor de verandering leuk als er mensen mee lopen die precies weten hoe of wat. En ik geen fps heb van 20 of lager....
Zo vreemd om met een fatsoenlijke framerate te spelen. Gisteren even sinds lange tijd weer op de fatsoenlijke PC en ik schrok hoe groot het verschil was. Met welke resolutie speel je? Screens zien er qua verhouding apart uit. Erg breed. Spoiler mooie witte kat.
Haha ja inderdaad, wat een verademing is dat. Scheelt zo veel om een beetje normale framerate te hebben. Voorheen kwam ik gewoon niet boven de 20fps, en dan stond ik stil met zeer weinig actie om mij heen. Ik heb een Dell 21: 9 scherm nu, speel op 2560x1080. Hehe tja, die witte kat had jij ook kunnen hebben
Als je zo lelijk bent als je zelf zegt dan is het die 800 gems wel helemaal waard. Durf je je eindelijk te vertonen zonder vaag ninja masker. edit: ok, 350 gems. Dat is het zeker waard.
In de box die ik kreeg bij 5000 achievement points zat een makeover kit. Ik weet niet hoe ver je daar nog van af zit.
jeej, downloaden! Ik had bij mijn zusje iig al gezien dat het nieuwe achievements, rewards en titles zijn tov vorig jaar.