Ik heb deze maand wat rustiger aan gedaan, en mijn mothlies gehaald in 6 dagen. Normaal doe ik er 4 dagen over 2 invasions en je bent al half weg. Voor de skillpoints gewoon de scrolls bewaren waar je mee dood word gegooid bij het openen van champ boxes. Ik weet dat je er niks extra voor krijgt wanneer je zsm doet maar dan is dat tab blad tenminste van mijn HUD af
Gewoon wachten tot je weer van kleur veranderd is de makkelijkste oplossing. Ik heb 2 keer het geluk gehad dat ik online kwam op zondag ochtend om 8 uur en dat heel wvwvw van ons was. Heb op die manier al 3 characters waarmee ik alle borderlands en de EB map op 100% heb.
Hey, dat Miller's Sound Borderland waar steeds alles onbereikbaar was is nu het Far Shiverpeaks Borderland. Dat gaat nu dus hopelijk een stuk gemakkelijker worden. edit: Ook onze locatie in Eternal Battlegrounds is veranderd. Langor is nu constant van ons. Natuurlijk niet de locatie wat ik nog moet. edit2: Boom Spoiler
Ik moet wel zeggen dat ik lichtelijk teleurgesteld ben dat mijn gouden ster alleen is te zien bij het char waarmee ik het heb gehaald.
Weet je dat zeker? Volgens de wiki heeft storyline er niks mee te maken? http://wiki.guildwars2.com/wiki/Map_completion Of lees ik er overheen?
Eh. Oude sponsors willen nu weer dat een aantal van ons gaan spelen voor wat mogelijke all star matches met de oude HOH / GvG teams. Heb al sinds launch niet meer gespeeld dus vraag ik het maar zo'n beetje op alle forums: welke profession heeft op het moment het hoogste skill ceiling / play creativity (denk tricky GW1 mesmer spells/monk reactions) ?
Volgens mij kwam ik net een screenshot tegen waar ik je gezicht kon zien. Ha! Nu weet ik wat je al die tijd verbergt! Heb je nieuwe armor?
Jup, nu eindelijk full exotic Straks maar weer eens craften voor die Ascended armors straks. Dat ascended materiaal moet toch een keer op
Ja, dat ascended materiaal! Die rotzooi die je krijgt met WvW die je niet kan verkopen En natuurlijk andere T6 materiaal wat niet te betalen is
meh. ik wil ook ascended armor. Maar ik ga niet craften, dus dat bemoeilijkt de zaak lichtelijk. edit: oh crap, Candy Corn kun je inwisselen voor iets? Zit ik de hele tijd die zooi te verkopen...