Mithril is toch geen donder waard? Heb net al mijn Mithril omgesmolten, net level 400 geworden Nu maar even pauze
Ik verkoop al mijn materiaal. Nou niet alles, ik wil 1 overhouden... voor de collectie. Anders ziet mijn collection er opeens zo leeg uit. ... of er moet een materiaal zijn wat echt bijna niks waard is, dan doe ik me niet eens de moeite. Maar normaal gesproken gooi ik het dus allemaal op de TP.
Trouwens wel erg goed voor Magic Find, in elk item die je weer salvaged zit een +10 tot +200 Essence of Luck in, dat schiet echt op EDIT: Holy shit, naar level 500 gaan is wel enorm duur
niet veel idd, maar x 1500 toch nog wel wat Het is ook niet dat ik het allemaal gemined heb ofzo, heb op moment 85% magic find dus ik denk dat je wel aan kan voelen hoeveel ik gerecycled heb. Edit: ja dat heb ik hier pas 6 keer geroepen ofzo, craften na 400 is ruk! 400 - 425 niet zo zeer, maar 425 -450 is een hel. 5 t6 mats en 5 globs per wapen is too much.
Hoeveel gold heb je inmiddels? Je zult wel aardig wat verdienen door dat high level gear wat je craft door te verkopen.
Ik? Nee, die spullen die ik heb doorverkocht dekken de kosten een klein beetje, Leatherworking en Jeweling heeft me in totaal iets van 5 gold gekost inclusief de spullen die ik kon doorverkopen. Misschien maar eens kijken wat ik kan craften wat wel geld oplevert.
https://www.guildwars2.com/en/the-game/releases/october-29-2013/ Nieuwe update volgende week. Rewards zijn wel interessant:
Net maar eens wat screenshots gemaakt. Altijd gezellig bij Melandru Effe mijn achievement points en geld showen Mijn main El Cinqo Mijn Asura warrior Ears McGee the fifth met de coolste helm allertijden (die trouwens alleen staat bij een Asura)
filename:gw011.jpg MAAR 11 SCREENSHOTS GEMAAKT!? Zo heel langzaam begin ik te denken dat ik misschien diegene ben wat vreemd is. Redelijk wat geld bijelkaar gespaard trouwens. Nog iets speciaals voor gedaan, of gewoon veel spelen, veel events doen?
Ja ik maak eigenlijk nooit screenshots Dat geld is gewoon veel spelen. Het is niet echt dat ik een farmer ben dus heb gewoon vele uren gemaakt. Ik moet wel zeggen dat ik met dat invasion event wel 50 G bij elkaar heb verdiend, ging erg snel toen. Maar daarnast schieten dungeons en champ trains ook aardig snel op. Oja en ik salvage elke rare die ik krijg voor ectos die ik dan weer bewaar (heb er nu 400 en dat zonder degene die ik heb gebruikt voor mijn 77 clovers) Als ik al die rares had verkocht had ik echt veel geld gehad.
Zit in dubio om mijn Elementalist te verwijderen, hij is nu meer dan een jaar oud waardoor die ook al een verjaardagscadeau heeft gekregen en dan is het zonde om weg te doen