1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jul 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ja, ik bedoel wat voor soort (Cleric's, Apotecary etc.) :+

    Geen idee wat de max is. Hoogste wat ik van dat soort kan maken is rare, helaas geen Exotic :mad:
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh lol, daar let ik nooit op. :+ Ik heb altijd een mix van alles aan. Doe maar de eerste wat je tegenkomt, haha. 8)
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Het zijn wel dure materialen, zal wel minimaal 1 gold kosten :+
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    voor de hele set of per gedeelte?
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Set. Ik kijk morgen even wat de exacte kosten zijn.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh, da's niks. Bij deze doe ik dus definitief een bestelling bij, eh... hoe je shop ook heet. :+ Kijk maar wanneer je zin hebt om het te maken. ;)
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik heb de recepten al gekocht voor de insignias :+

    Nu alleen de materialen nog :+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, toch nog wat tier 1 cultural armor :+
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    Norn armor is altijd alles behalve...subtiel. Zelfs light armor is huge. :+ (dit is trouwens wel gewoon heavy :p)

    edit: wtf is dat vandaag. De performance is echt gigantisch gekelderd. Niet te doen met deze framerate.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2013
  9. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen nieuwe patch o.i.d. misschien gewoon eventjes rebooten? :p
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vond het al een hele stap om de game af te sluiten en opnieuw te starten. Nu vraag je van me dat ik de hele PC opnieuw moet opstarten? Brr! :+
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Meh, dit event vind ik maar niks.. En wanneer gaat dat Halloween weg 8)
     
  12. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    November 12, 2013
    Enter the Tower of Nightmares

    The dark tower in Kessex Hills has been breached! Now is the time to storm the tower and begin setting things to rights. Within the morbid stronghold of the Toxic Alliance, you’ll find new dangers, new challenges, and come face-to-face with terror incarnate.
    Events

    Rock the Nightmare

    Create your own Guild Wars 2 music video using our all-new “The Nightmares Within” song. The most creative video creators will win SteelSeries gaming gear, and the grand prize winner will receive a unique custom Guild Wars 2 guitar from Sygnus Guitars – there isn’t another one like it on Earth or Tyria! Learn More
    Developer Livestream – November 13

    Take an inside look at the November 12 release with ArenaNet devs during a livestream on our Twitch channel on Wednesday, November 13, at 12PM PST.
    Lingering Poison

    You may have found a way into the Toxic Alliance’s inner sanctum, but this has by no means curtailed their nefarious activities! Kessex Hills and the surrounding countryside are still befouled by the alliance’s evil presence!
    Face the Nightmares Within

    Enter rooms within the Tower of Nightmares to brave special encounters—but beware! Things are not all as they seem. You can never know what awaits you within these dark rooms. Will you find yourself face-to-face with Scarlet’s agents, or a much more insidious enemy? It’ll take strength, determination, and a cool head to survive the trials that await you.
    The End of Nightmares?

    Marjory Delaqua has developed a special antitoxin to put an end to the deadly plant at the heart of the tower, but the first team dispatched to inject it never returned… Fight your way to the upper chamber in a last-ditch battle to destroy the toxic menace!

    Video

    Rewards

    Antitoxic Fashion

    Complete the meta achievement for The Nightmares Within to unlock a special Gasmask Skin! As the latest design in air purification and toxin prevention, the Gasmask is a universal skin that can be applied to any piece of head armor.
    Exclusive New Looks

    Complete your wardrobe with an Air Filtration Device—a dry-land version of the starter aquatic helm—or the Toxic Spore back item!
    Brand-New Minis!

    Two new Toxic Krait miniatures are on the loose! You have a chance to pick up one from Toxic Alliance foes you destroy, and the other can be earned by killing a very special enemy, hidden deep in the heart of the Tower of Nightmares.
    Tri-Key Chest

    The Tri-Key Chest holds a chance for special treasures. Collect the three keys to open it from foes within the tower, or barter for them with Marjory’s Helper, Dee. Open the chest to see what lies inside!

    Zo te zien is dit event nog onderdeel van Halloween. 3 weken dus is mijn gok.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dat is niet van Halloween, dat is van het huidige event.
     
  14. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Er staan nog pompoenen dus het is nog halloween, bovenstaande is ook niet van het huidige event maar van het event wat de 12de begint. Aangezien er nightmares in de titel staat en een vervolg is van het event wat nu bezig is dus ga ik er van uit dat het er gewoon nog bij hoort.

    edit: nee dus de 11de stopt het.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik loop al bijna een jaar rond met dezelfde kleding. Het begon te stinken. Dus een nieuwe skin:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Wat is dat voor sexy Guardian :cool:

    Trouwens geen idee dat je bij me stond :+
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, ik ben sneaky! :+ Mesmer met stealth skills. :cool:
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Gisteren even snel Armorsmith naar 400 gekregen, nu eerst maar even mijn resources weer aanvullen want anders kost het me veel te veel :+

    [​IMG]
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nog wat leuke armor opzij gezet voor mij? :+

    Voor het geval je me gisteren trouwens opeens mistte (doe maar net alsof je merkte dat ik opeens weg was), mijn laptop had zichzelf uitgeschakeld 8) 'Your laptop has been shutdown to prevent overheating'.
    oh.
    crap. Het is niet eens zomer. :p
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ja, ik wou je wat armor aanbieden en toen was je in een keer weg :+

    Ik heb nog steeds wat rare armor (level 80) maar niet een hele set geloof ik, ik heb nog wel wat insignia's over waar ik een set van kan maken (inclusief broek! :+). Het is dus geen Exotic helaas, dat kan ook wel maar dan staat er een best prijskaartje tegenover ben ik bang :9
     

Deel Deze Pagina