Ik zal eerst even kijken hoeveel ze waard zijn, dan mag jij ze wel hebben of een korting krijgen Hmm, heb 3 Gloves, 1 chestpiece en 2 helmen.. Zeg het maar
1 van alles natuurlijk! Ik ben het gewend dat ik geen broek van je krijg. Toch jammer dat er niet wat meer... sprankelende, fantasierijke gebieden zijn zoals dit specifiek gedeelte in The Grove (The Grove is verder irritant door de trappen, smalle paadjes etc) edit: Die nieuwe staff wordt van mij! Met dat roze past het perfect bij mijn mesmer. Maar dan moet ik wel mijn Dragon Bash staff dumpen. Misschien gewoon eerst een exotic van de TP halen...
paar avonturen van de laatste dagen beetje zwemmen een boss goedenavond toewensen toren exploren arachnafoob worden... prut spin... en helemaal boven in de toren.
wat geel spul, niet eens echt heel erg goed. ik denk dat ik het salvage. De 'dungeons' in de toren zijn wel grappig, de weg omhoog veelal irritant. Veel exploderende dingen die je een eind op bouncen waardoor je weer in de AoE van een andere komt en die explodeert voordat je opstaat. Je moet haast wel mee rennen met een zerg wat ik eigenlijk een beetje jammer vind.
Wat leuk dat hier een Guild Wars 2 forum is. Vanwege deze game heb ik mijn Xbox al een tijdje niet meer aangeraakt, en zodoende deze site niet meer bezocht. XD Op aanraden van mijn vriendin heb ik deze game aangeschaft en nu ben ik al een paar maanden hooked. Dit zijn mijn characters: Ulysses Aldemir (Norn Thief, level 80) Koning Dakloos (Human Guardian, level 80) Op welke server spelen de meeste mensen hier? Ik zit zelf op Desolation.
Een flink aantal van ons zit op Far Shiverpeaks. In de startpost staan een aantal characters + de servers. Misschien dat je een Desolation vrind kunt vinden. Ik zal jou morgen er ook bij zetten! (en die van mij misschien eens updaten )
Far Shiverpeaks ftw! Want. Ehm. Het is de server waar ik op zit. Dus. Dat is genoeg reden. Moet ik de Wii U alvast inpakken? Mijn mini guildje heeft alweer 10.000 punten verzameld. Even kiezen of ik ga voor een grotere guild bank, of voor de guild weaponsmith. Hmm...
Makkelijke keuze, guild bank natuurlijk als er iets is in GW2 waar ik altijd een tekort aan heb is het wel bankspace.
Je weet dat een ranking weinig zegt in WvW? WvW gaat alleen om blobs en numbers! Zelf op piken gespeeld maar vond het niks speel op desolation nu.
Haha, bang om er af te vallen? Goed, nog even een paar dagen spelen en heb die gasmasker skin ook wel binnen, ik weet niet of het nog haalbaar is om die andere te halen.
Geen idee bij wie ik in godsnaam die skin moet gebruiken. Wat een ding zeg. En ja, je moet mij niet op grote hoogtes over smalle dingen laten lopen. Of ik val ernaast of ik doe per ongeluk een dodge naar beneden. Niet dat dat me ooit gebeurt is hoor! ...