Wat het zegt is dat het een actieve server is op het gebied van wvwvw, wel zo fijn imo, of je moet het leuk vinden om alleen ten strijden te trekken . Verder is de PvE community ook leuk dus zie geen enkele reden om van server te switchen. Moet wel zeggen dat ik altijd op piken heb gespeeld dus weet niet beter
Ik zie net trouwens in de openingspost dat je ook nog op Far Shiverpeaks hebt gezeten. Dat is dus Piken, Shiverpeaks en Desolation. Misschien omdat ik een one server kinda guy ben dat ik het niet snap, maar waarom verander je twee keer van server?
Ik hoop niet dat ie straks zegt dat ik een fout in de startpost heb gemaakt, want dan ben ik de gebeten hond.
Vind kleine schaal battles leuker dan die blob fights... Viz/Sfr/Piken Vind desolation daarom ook leuker al hebben wij in de silver leagues ook de meeste mensen. (altijd een queu)
Kan me niet herinneren dat wij dood waren gegaan (defeated, downed mag wel). En ik weet zeker dat ik in mijn eentje niet dood was gegaan. Maar ja. Wist eigenlijk niet eens dat er een achievement voor was, dus dat is altijd een leuke verassing.
Die keer tegelijk met mij? Toen was je ook dood gegaan zei je, toen vertelde je me nog dat je checkpoints hadden
Maar de achievement vertelt dat je niet tijdens de bossfight dood mag aan. En daar was ik niet dood gegaan. Of heb ik verkeerd gelezen?
Voor mij maakt het iig niks meer uit, ik heb em. Dit is wat een guide zegt Ik moet wel eens nodig zo een groen stuk van de sleutel zien te krijgen. Ben al een paar keer tot de top gekomen, maar ik kan die chest steeds niet openen omdat ik nog steeds dat ene stuk mis.
Die kun je kopen bij Dee voor 10 spore samples en 15,4 zilver de stuk. daar kun je alle kleuren apart kopen en max 1 complete sleutel per dag.
Ja, maar dat kost geld! Het enige waar ik geld aan uitgeef is fancy kleding. edit: Wie zijn idee was het om te wachten met het kopen van gems?! Die prijzen blijven omhoog gaan! edit2: HEHE, eindelijk deze armor! Ben nog een beetje aan het kijken welke kleur het leukste is, maar dat komt wel Hopelijk is die Winged armor niet opeens useless zodra ik eindelijk level 65 ben