oh wee als het 5c of minder is! Ik zie bij jou dat de minions aan het aanvallen zijn... zou ik het aandurven met mijn lag?
Ligt het trouwens aan mij of is er (qua loot) een gigantisch schaarste aan pistols? Ik vind die krengen echt nooit.
Zo, flink wat bags gecraft en te koop gezet. Fingers crossed dat mensen het ook daadwerkelijk kopen. Ik heb het niet precies uitgerekend, maar een paar gold winst moet lukken.
Dat komt nog wel. Ik moet ergens beginnen! Helaas ben ik vergeten om met het verkoopbedrag 1 copper onder de lowest seller te zitten. Dit gaat dus nog wel even duren ben ik bang. Straks ipv een paar gold winst, een paar gold verlies. Dat zou...typisch iets voor mij zijn.
Dat is een stuk beter! Waar lag het aan? De patch is kut inderdaad, geruchten gingen dat je nu Ascended armor kon maken
De vriendelijke meneer van de Paradigit zei dat het kwam doordat ik teveel beton op mijn kamer had. Dus nu krijg ik interwebs via het stopcontact, en dat lijkt het probleem te hebben opgelost. Best vreemd, de game spelen zonder lag.
Hehe, tijd voor weer een Dulle van Peter, met andere woorden jullie vervelen met plaatjes van mijn avonturen.. 'Dramatic bad-ass pose' Knap staaltje balanceren Egh, dit is nieuw toch? Diessa Plateau Een moment van vrede, luttele seconden voordat ik compleet in de pan werd gehakt door de Zerg die van rechts kwam. Dan maar WvW champ grubje in de pan hakken En eindelijk een Abyss Dye.. yey!! Meteen gebruiken,.. egh.. wut? Wat een verschil ingame met hero tab........... En dan draai ik het spel op alles max ook nog.
Dat ding op Diessa Plateau ziet eruit als zo een Toxic Offshoot ding. Maar...daar zijn die dingen normaal toch nooit? Weer korting op de game! Kopen! En nieuwe armor in de gem store! Vind het maar niks. Het is gewoon oude karma armor, maar dan met een lava tintje. En dat lava tintje komt van de achievement armor, dus uncool dat je het nu ook gewoon kunt kopen. Hier de release notes van de laatste crappy update: https://www.guildwars2.com/en/news/release-notes-for-fractured/
Nee dat is geen toxic offshoot. Was ook text bij 'do not touch'. Uiteraard wel gedaan, toen kreeg ik een klap naar achteren waarna in het beeld verscheen 'told you not to touch'. Of zoiets in ieder geval. Plaatje is misschien niet helemaal duidelijk, maar het is geen plant, het is volledig mechanisch. En inderdaad is dat armor een beetje meh. Female light is nog wel cool imo. Medium is wel tof en heavy ziet er alleen redelijk uit op een Norn. Zonder de helm dan want die is echt crap. Maar uiteindelijk blijft het gewoon oude armor met een iets aangepaste skin en dat is jammer.
Maar het ziet er wel uit als zo een ding wat altijd in het midden staan tijdens zo een toxic offshoot event. Vooral als het event niet actief is, met dat krachtveld eromheen. Of ik kijk altijd scheel tijdens die events, maar ik vind het er iig wat op lijken. Ik zit alweer op 50 laurels. Hmm, doorbikkelen voor dat hondje. Of gewoon verder gaan met dyes kopen...