Och, je bent niet de enige. Gisteren PS4 killzone pack gehaald. NFS, BF4 en NBA erbij. Even killzone een uurtje gespeeld. More of the same, had het moeten weten. Yey Guild Wars, en nu start ik die ook weer op.
Zo, heb een tijdje niet gespeeld. Maar in de store staat echt hele vette armor. Kon het toch niet laten om er 1 te kopen.
Ik kan er niets aan doen en het spijt me Dulle.. maar... ROFL Hoe krijg je het toch elke keer voor elkaar? Is het een speciale gave die jij heeft? Heb je het met meer dingen? Want anders zie ik wel lucratieve mogelijkheden in beleggingen. In de zin van dat jij ergens in belegt en ik dan gewoon wacht tot die markt compleet instort en ik voor goedkoop kan inkopen. Zat zelf nog wel te twijfelen over die skins, maar ik laat het even voor wat het is. Ben toch van plan om met mijn warrior de cultural te kopen. En mijn andere personages zijn gewoon te laag level om echt wat aan die skins te hebben. Ik blijf dan transmuten. Weer wat plaatjes van mijn avonturen. WvW Spoiler Net niet gehaald Wat fractals en/of dungeon Spoiler Op thee visite bij Tequatl Spoiler En een beetje champ farmen in de train in Frostgorge, monthly daar al van binnen. Gaat snel daar. Spoiler
Helaas wel. Is het gelukt om Tequatl neer te halen? Ik heb sinds het event van toen eigenlijk niet meer meegedaan met het neerhalen van Taco. Komen er nog steeds veel mensen op af? Ik vraag me af wat ik zou doen met mijn cultural armor wat inmiddels te slecht is. Ik kan het moeilijk allemaal in mijn bank dumpen... neemt te veel ruimte in beslag en ik ga het toch nooit meer gebruiken. Maar salvagen voelt zo zonde aan.
In ieder geval de volgende keer minstens een maand voor Black Friday, Sinterklaas, Kerst e.d. niets meer kopen Ja was niet echt een probleem. We hadden zelfs nog redelijk wat tijd over, het was ook vrij druk. Veel mensen en vooral veel die wisten wat ze moesten doen + een commander die ook nog een keer goede commando's gaf. Enige wat jammer was is dat ik onder water werd getrokken en volledig die achievement vergat die je daar kan halen, ach. Gewoon bewaren dan, of skin transmuten op beter spul... hehe... grinnik.. [hufter modus aan]En als je gewacht had met die skins dan had je nu gems over gehad voor een extra banktab[/hufter modus uit]
Nah, transmuten denk ik niet. En het zijn niet de skins die ik had gekocht met gems, het is gewoon cultural armor. Heeft me een paar gold gekost en is op zich gemakkelijk opnieuw te kopen. en wtf, hoe heb ik dit gedaan. waarom ook. hopelijk herinnert niemand zich dat ik altijd heb gezegd dat craften stom is.
Maar waarom zou je ook dingen kopen buiten het feestseizoen Ik ga ook maar eens kijken wat ik voor 800 gems ga kopen.
Ja, achteraf is het altijd gemakkelijk lullen. Koop eens die total makeover kit. Jij schaamt je voor je sylvari, dat is ook niet de bedoeling!
Ja, maar dat vind ik zonde Ooit haal ik nog wel eens die 5000 achievement box, daar zit er ook een in!
Dulle, hier een handige site die laat zien welk armor/bag goed verkoopt en winstgevend is: http://www.gw2spidy.com/search/20 slot?recipes=0