Daar is het best gezellig hoor Ik hoop niet dat ik straks niks meer te doen heb als ik zowel 100% en Master Crafter heb
Er zal hoe dan ook een punt komen dat je niks meer te doen hebt. Ooit. Een zwarte dag wordt dat. Maar je hebt nog andere characters? How about... daadwerkelijk spelen met hun ipv alleen te misbruiken voor het craften? Kun je nog wel een paar uur speeltijd uit halen.
Great... matig.. .WAT IS HET NU?! En jij moet de game gehacked hebben, dit is niet normaal meer. Sinds wanneer heet je beest trouwens Prik?
Haha, dat was echt een klote hartje, duurde veel te lang Ik zal wel even wachten met die keys op Wintersday, misschien krijg ik er dan wel iets leuks uit Sinds een paar dagen heet hij Prik, vond die standaard naam saai worden
Jeej, weer 3 black lion chests gekregen. Nu ooit nog eens een sleutel En je vroeg toen om screens. De tijd is eindelijk gekomen dat de armor me past. Uiteindelijk niet lang van mijn cultural armor kunnen genieten. Blijft wel jammer hoe je altijd gewoon kaal wordt als je een helm/hoed/whatever opzet. edit: Oei, 2e screenshot folder vol.
Blijft jammer dat je niet kan kiezen wat voor level je op je armor kan zetten, dat je bijvoorbeeld die Winged armor een Exotic level 80 armor kunt maken. Ach, eens kijken of er verschillende soorten Ascended armor komen, niet alleen dat Wupwup armor.
Huntsman nu ook op 400 (stiekem 413 ), nog maar 1 te gaan voor Master Crafter. Al moet die even wachten omdat het toch behoorlijk duur was Maar eens een goede manier zoeken om geld te verdienen
Daar ben ik een beetje huiverig voor geworden. Je maakte 18 slot bags? Dan doe ik dat wel gewoon, gaat misschien traag maar uiteindelijk kom je er wel
20 silver winst per bag, maar je kunt er tientallen per dag verkopen. En ik zeg het nog een keer; er moet een search komen in je collectibles dingen. Geen idee of ik iets heb of niet want... IK KAN HET NIET VINDEN. edit: Ok, ik ben nu officieel een awesome chef. Dat betekend dat mijn harvesten eindelijk nut gaat hebben... dyes!
Veel plezier met die dyes die veels te veel kosten om te maken Goed, ik zal me wel even bezig houden met bags om de schade wat in te halen