1 gold, maar volgens mij heb ik nu een bag verkocht waardoor ik weer geld heb Zo, volgens mij heb ik alweer 2 gold winst, het is een begin!
Voor degene die hem hebben de wind catcher skin ging gisteren voor zo'n 99 gold van de hand op TP. Zelf besloten om die van mij niet te verkopen, maar mocht je snel gold willen en die skin hebben dan is het een optie natuurlijk. Wat de rate vandaag is weet ik eerlijk gezegd niet.
Op een typische Dulle® manier had ik na dat event precies 149 scraps over. 1 te weinig om nog zo een skin mee te kunnen kopen. edit: Hopelijk zijn er weer gratis 15 slot bags...
Nee, die van 3 gold is al lang verkocht, straks is ie nog maar 1 silver waard Ha! Hij is nu al 1,4 gold waard Heb ook alweer een title erbij en de meta achievement is alweer 6/20, gaat lekker
Ik heb er al meer dan 50 en ik krijg dat ding niet Die achievement wel gehaald trouwens, was er nog wel redelijk goed in
kan erger. guild maatje heeft al iets van 250 gifts geopened en heeft hem nog niet. hij was ook aardig ziek dat ik hem uit mijn eerste 20 haalde, de rest van de 40 gaf niet veel