Gifts? Light of Dwayna? Welke title? Ik speel een dag niet en gelijk snap ik er niks meer van. Krijg je gifts, zoals je die Dragon Coffers een paar maanden geleden vond? Met kans op leuke dingetjes?
Ik krijg er voornamelijk oude sokken uit Maar ach, heb er al 3 gold aan verdiend dus mag eigenlijk niet klagen
Ik ben bang om de game op te starten, nu ze zo gigantisch veel hebben veranderd aan de traits. Met veel zorg en twijfel mijn traits uitgekozen, gooien ze nu opeens alles om. En Als je iets van die lijst wilt moet je dus snel zijn!
Als je nu het level 400 armor had gemaakt, was je bijna alweer op 450 Dulle Ik weet wel dat ik bij de meta achievement niet voor de minipets ga, maar voor de Generous Wintersday Gift, die bevat 100 Enormous gifts, tenminste een kans dat er iets leuks in zit
Ja, en als ik het nu nog een keer ga maken zal ik er zeker minder XP voor krijgen omdat het de 2e keer is dat ik het doe? Eventjes Guitar Hero - Guild Wars Edition gedaan. 24 gifts. Ben benieuwd of er iets leuks in zit! Wacht, nee. Er zit toch niks leuks in.
Nee, dat maakt niet uit. Al krijg je geen XP meer als je al dingen had ontdekt in dat bovenste tabblad. Maar ik geloof niet dat je dat gedaan had?
Ach, je hebt gelukkig veel verschillende soorten armor Volgens mij moet je 1 set armor maken en nog een paar andere dingen en dan ben je al op de 450. Dus.. Heb je nog Exotic Light/Heavy armor nodig?
Ja, natuurlijk. Wat zijn die paar andere dingen wat ik moet maken? Als ik weer een set armor ga maken moet ik weer alle Karka Shells en Ecto's kopen. Tientallen gold. En daarmee bereik ik niet eens 450? Pff, hoeveel gaat het dan niet kosten om tot 500 te komen?
200 gold Maar dan kan je wel een mooie Grenth/Dwayna backpiece maken Is het voordeel van Ascended dat je wanneer je wil andere insignia's er op kan plaatsen? Of als je er een op hebt gezet dat het dan voor altijd is? Oh nee, maar 96 gold
96? Dat valt nog te doen! Had ik nu maar niet net 3 gold gedoneerd aan die gasten in LA. Dat wordt flink wat bags verkopen!
Mijn sexy nieuwe armor voor mijn engineer. Met een kleurenschema aangepast op de kerstdagen (rood/groen) Ook nog wat zitten rondtrippelen als kerstverlichting
geld gedoneerd? Aan wie hebben jullie geld gedoneerd? Voor donaties T6 mats hou ik mezelf aanbevolen. BTW gisteren maar de collectibles expander gekocht voor 800 gems. Kan nu tot 500 van elke item storen, perfect voor een hoarder zoals ik
Aan een NPC in Lion's Arch. Als je 3 gold en 4 (?) silver doneert krijg je 2 achievements. Verder geen idee wat voor nut het heeft.