Wintersday outfit. Town Clothes. 700 gems. Ik heb bijna geen cent meer, maar totally worth it. Wordt wel door sparen om uiteindelijk mijn Phalanx skin te kunnen betalen. Misschien langs de weg gaan zitten en bedelen om een aalmoes.
De game is weer in de aanbieding. yay http://buy.guildwars2.com/store/gw2/en_IE/html/pbPage.buyguildwars2 Mooi kerstcadeau voor jezelf.
was een lastige idd, heb hem nu ook als title, want zeg zelf: been there done that, golden en respected achiever aint got shit on finders keepers. Vind het wel raar dat iedereen nu journeyman toymaker krijgt die de meta haalt, zou eigenlijk alleen moeten zijn voor degene die het vorig jaar ook gehaald hebben en de mensen die het voor de eerste keer doen gewoon apprentice toymaker geven.
Wat Ik had toen een level 60 rare item gecrafd voor ongeveer 50 silver en voor 5 gold op de TP gezet, heb hem vandaag verkocht Altijd leuk
Wie koopt er nou een wapen twv 50 silver voor 5 gold? Juist. Er is altijd zo een halve gare met te veel geld. ooit... hopelijk voor GW3 uitkomt.
Ach dan heb je nog 6 jaar En het was een stuk armor! 17/20 nu voor die meta Wintersday achievement. Kies dan voor de 100 wintersday presents. Verkopen of zelf openen? Hmmm..