1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jul 2013.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ja inderdaad, vind het er achteraf ook niet mooi uitzien, nu nog even wat met de kleuren knoeien :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wat je ook doet; zo erg als het huidige uiterlijk kan niet! :+

3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100

Goed! Dit wordt hem!

Denk ik 8)

De rode kleur is wat laf, even kijken voor alternatieven.

Wat doe ik ook eigenlijk moeilijk :+

Laatst bewerkt: 6 jan 2014
  4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die laatste vind ik eigenlijk nog het beste.

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Of ik ga gewoon verder als kale Sylvari :cool:

8)

Of een dennenappel als haar, wie verzint dat :lol:

6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Green Quaggan backpack gekregen, nu nog een fatsoenlijk backpiece regelen :+

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Al definitief een nieuw uiterlijk gekozen?

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Jup, morgen maak ik wel een screen :+

9. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
  10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat zijn dat voor fancy wings wat je daar hebt?

En waarom ben ik zo een beetje de enige Mesmer wat niet met een zwaard rondloopt. :+

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
  12. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het lijkt hier wel een slowchat tussen Jorrie en Dulle.. sinds wanneer word dit getolloreerd door de mods?
    Dit kan allemaal prima via PM lijkt me.

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    -nvm ook maar-

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee hoor. Nerrion heeft ook wat gepost. :+
    Het enige wat hier niet toegelaten wordt is wannabe mod gedrag. Dus wij zijn niet diegene die fouten zitten... ;)

Waarom heb je dat hoofddeksel nu nog steeds op? 8)

Laatst bewerkt: 13 jan 2014
  15. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik probeer hier de boel slechts een beetje op orde te houden, dat jij vervolgens met een vrij onbeschaafde reactie erop in moet haken zegt weer iets over jou manieren.

16. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Care, heeft iemand er echt last van? Ik vind het leuk om terug te lezen!

Dulle, dat is de mantle die je met Arah punten kunt halen! Ben er verliefd op :)

En over je zwaard opmerking, de reden dat de meeste mesmers met deze weps rondlopen is vanwege de zerker meta en de phantasms build. Die 4 op je GS doet gewoon té veel damage. En dan nog de 2 op je sword en de 4 met je pistol doen samen gewoon veel damage.

Traits dan nog met meer phantasm damage, fury op phantasms en cooldown reduction op phantasm skills. Zoveel damage die je dan levert met bijvoorbeeld 1 berserker phantasm en 2 duelist phatasms :)

3 dagen dan heb ik m'n ascended top eindelijk. Stomme time gated troep, heb alle mats al!

Zelf nu veel bezig met tPvP, heel leuk om een beetje tactisch te doen. Zo een ele maken, heb zin om een nieuw char te levelen :)

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha. :+
    Wacht... nadenken over mijn builds? Nooit mee bezig geweest. Geen wonder dat ik in pvp en wvw dik word ingemaakt!

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Poeh, ik ben echt casual in deze game, in GW1 wist ik alle begrippen die er waren :+

19. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Naja, je hebt verschillende builds voor mesmer die allemaal vrij viable zijn maar in dungeons is er gewoo niks beter dan zeker. Je gaat 3 phantasm die damage doen gewoon niet overtreffen. Ik kan je wel een keer een video showen van een snelle CoF p1 run ofzo dan kun je een beetje zien hoe de damage is :).

Je kunt shatter builds spelen. Dan gebruik je die f1-f2-f3-f4 skills om je clones op te blazen. Condition is ook een optie met staff en torch etc. Je hebt een trait dat je tijdens iedereen seconde invis een boon krijgt. Die hele build draait om invis gaan en dat kun je heel leuk vinden.

In PvP gebruik ik ook zeker en het werkt vrij aardig, ook hier kan ik wel een keer een video van maken als je dat graag zou willen zien. Warriors 1v1 ik bijvoorbeeld vrij gemakkelijk.

In WvW speel ik met staff puur om gewoon veel tags te krijgen met die 5 :D. Vaak Staff/GS zodat je gewoon zoveel mogelijk kunt taggen.

Dit is het. Traits kopiëren, beetje spelen met uti skills en gewoon zeker gear scholar runes. Als je vragen heb stel ze gerust :). Ben nu even naar de sportschool maar over 1.5 uur zal ik alles lezen!

Laatst bewerkt: 13 jan 2014
  20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik loop nu zelf iig met dual pistols + staff. Simpelweg omdat ik dat het leukste vind, haha. :+
    Ik heb nu het gold niet om een trait reset te doen (kost toch iets van 10 gold?), maar zodra ik weer centjes bijelkaar heb gespaard eens zien of ik aanpassingen doe. :p Al red ik me prima in pve. Zo een beetje de enige mode wat ik speel.

Hopelijk heb je nooit het filmpje gezien waar ik (samen met 2 andere clowns) de laatste story dungeon doe... ik ben bang dat je dan een waslijst aan kritiek zou kunnen verzinnen! Mede-mesmers zullen zich een ongeluk schamen voor mijn gestuntel, haha. Part of the game voor mij. :D

Blijft wel de leukste klasse.

Deel Deze Pagina