Ik zal er eens serieus naar kijken, wil ook nog wel eens wat meer weten over de ranger, ik doe altijd maar wat
Na meer dan een een jaar van dit 'toch maar eens kijken hoe deze game werkt' edit: Oeh, ik zal bijna weer verjaardagscadeaus krijgen!
3,5 silver maar? Dat kan ik wel nog net betalen! Nu nog beslissen of ik voor een 'pro' build ga, of blijf bij de charme van mijn eigen samen geknutselde gedrocht. Heeft ook wel wat!
Wie heeft ze allemaal al gehaald? Juist. Ok, behalve die in WvW. Daar werd ik steeds halverwege vermoord. Ok, ze gingen niet allemaal even soepel. Maar ik heb ze gehaald!
Nop. Ik heb wel gisteren voor het eerst in anderhalve maand oid mijn daily gehaald. Daarvoor al die tijd niet tot nauwelijks gespeeld. Gelijk ook wat van dat 'nieuwe' event gedaan. Ik sta nu op dit:
Ik zit op het moment vast met mijn mesmer, ben lvl 51 en heb zoals Nerrion aangeeft een Phantasm build maar die begint echt zwaar hard te vervelen. Misschien dat het komt omdat het een Norn is en die units echt zo ongelooflijk traag ogen. Nee geef mij dan maar mijn human minion necro, die heb ik binnen no time naar de 80 gekregen en is imo het meest overpowered van alle lvl 80's die ik heb. Ik blijf uiteindelijk toch het meeste spelen met mijn main, de charr Guardian. Helaas wacht deze nog steeds op een precursor maar ga ondertussen richting de 500 gold dus misschien dat ik er nog ooit 1 kan kopen. Ben ook maar met een tweede char begonnen aan world completion, had daar alle wvwvw maps al mee dus die 3 PvE maps die ik nog moet, zijn een eitje.
Ik vind dat als je te veel de build van een andere gaat volgens en je te veel focust op 'overpowered' zijn dat je voor jezelf wat van het plezier uit de game (of wat voor game dan ook) haalt. Ik haal meer voldoening eruit om zelf aan te klooien en zien wat ik zelf kan bereiken. Ik speel dan iig met mijn char, en niet (gevoelsmatig) met die van een ander. Ook al is dat meestal waardeloos tov de pro's Trait punt erbij? Op wat voor random plek zal ik dat deze keer gooien...? Ik heb 8 chars en geen enkele verveelt. Behalve de thief misschien wat. Ik kan daar maar geen leuke wapencombo vinden. Misschien dat ik zelfs ooit een 9e ga aanmaken! edit: Jeuj Ik weet het. Jullie zijn onder de indruk van mijn genialiteit om die loot te openen met mijn level 43 character.
Tower of Madness? Geen idee. Tower of Nightmares heb ik wel gedaan. Is niet zo leuk. Niks speciaals, korte easy dungeon. Denk eraan dat als je het gaat doen dat er 2 achievements zijn; 1 om de puzzels op te lossen en 1 om alles met grof geweld te doen. Ga niet zoals mij beginnen met een combo van beide. Daardoor de dungeon 3 (4 incl de d/c) kunnen doen.
Tijdje geen plaatjes meer gepost, een paar van mijn laatste avonturen en na uren en uren warrior gespeeld te hebben maar eens begonnen aan een engineer.
'Er is er een jarig, hoera!' Van Naar *snif* Je bent zo snel opgegroeid! De eerste keer bij de Behemoth, waar ik niet bepaald zonder kleerscheuren aankwam Iedereen hield gelijk van haar! Lieftallige jurkje ook ingeleverd voor iets wat beter past bij een stoere warrior ^Ze heeft nog steeds fans! Spoiler Precies dezelfde useless gifts als bij mijn Mesmer. edit: kuuuut, ik had de Toxic Spore samples vorige week moeten verkopen. Ze waren bijna 6 silver p/s waard. Nu nog maar 3. edit2: Wat awesome cosplay Iemand die het herkent? Spoiler Norn Cultural Armor Tier 3
Hoe is het nieuwe event eigenlijk? Nog geen seconde ervan gespeeld. Dit is net zoals vorig jaar! Januari/februari niet tot nauwelijks gespeeld. Volgens mij was maart ook rustig. In april (Southsun Cove event) begon het pas weer te kriebelen Volgende week