Ja, ik herkende niks meer. En die vervanging in Gendarran Fields is waardeloos! Ik kan de weg naar de laurel merchant niet eens vinden!
Schaatsen op televisie bedoel ik Had een mini gekregen en een endless tonic, verkocht voor 5 gold Maar eens kijken of ik nog wat leuks vind.
Mijn engineer in haar grotendeels eigen gemaakte pakje. Niet erg hoog level, maar met alles + op precision is het wel aardig. Moet alleen wat vaker dodgen. Vandaag ook voor het eerst met haar LA event gedaan. Tot nu toe alleen mijn semi berserker warrior daarvoor gebruikt. Aangezien ze toch wat levels te kort kwam dacht ik dat ik vaak neer zo gaan, zeker alleen. Maar dat viel eigenlijk nog wel mee. Hoewel het toch een keer of 3 gebeurt is. Maar in events/zergs was het te doen en ik moet zeggen ik vind engi. steeds leuker om te spelen. Rifle, explosives is helemaal mijn ding.
Ik ben benieuwd wat de volgende events gaan zijn, aangezien het laatste jaar alles om Scarlett draaide.
Ja, dat heb ik in de gaten. Wanneer was de launch van de game ook alweer? Heb nou niet bepaald veel dingen in mijn mailbox aangetroffen, zeg maar gerust niets. En zo'n XP boost vind ik dan weer niets. Heb liever een leuk wapen of setje armor, of weer een boost van x aantal levels. Laatste GW 2 verjaardag kreeg ik een boost van 20 levels. Is nu echt de hele wereld op zijn kop of zie ik dat verkeerd??? Kon zo gauw in de game nog niet zoveel zien, behalve dat stuk wat ik eerder bedoelde. Die verhaallijn daarvan kan me wel weer dicht bij level 36 brengen, ben nu 30, zodat ik verder kan met de main story. Ik kan er niet over als ik niet verder kan met mijn MQ.
Oh, serieus? Valt dat even tegen Ach, ik speel toch Titanfall Oja, was even in de war met de datum, dan kan ik alsnog de meta achievement halen!
hehe wou al zeggen, is pas een weekje aan de gang. Maar ja, ik ga dan zelf ook twijfelen. Oh ja die meta is makkelijk te halen. paar champs verslaan, daily LA een paar keer halen en hij is binnen. Als Anet nou ook nog even de knights achievement en Scarlet achievement fixed dan is alles tenminste nog te halen. glitchie drama event.........