1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jul 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Nee, wist ik veel :+
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha. :+ Mijn zusje ook zonder twijfelen de easy route genomen. Voel ik me nogal stom. 'oh... kan dat?'

    Hoe is het filmpje gisteren nog gelukt? :p Had ie je stem mee opgenomen?
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Had hem maar uitgezet :+
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is het erg dat ik erover ben aan het twijfelen om de Shield skin te nemen terwijl ik, ehm... geen shield gebruik? :+
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou. :mad:
    Ben maar voor de scepter gegaan. Die gebruik ik met mijn Mesmer, Elementalist en Necro. Of ik het ook blijf gebruiken weet ik niet, maar het is iig een multifunctionele skin.

    Bij 4000 kun je weer een wapenskin kiezen. (Bij 3000 armor/handschoenen... dat duurt dan dus nog even voor je de volledige armor set bij elkaar hebt 8))

    En wtf, waarom heb ik geen chest gekregen voor mijn completion van Wayfarer Foothills. [NOPARSE]:mad:[/NOPARSE]
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2013
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Als 2e skin de mace genomen. die vond ik nog wel tof. Volgende keer neem ik de torch, die is ook wel cool. Dan alleen nog een Guardian gaan spelen.
    De rest van de skins vind ik niet slecht, maar verder springt er ook niet echt meer één tussen uit.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Torch vind ik ook wel vet ja, misschien over 2 jaar als ik de 4000 grens bereik :+
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik zit nu op 3800 :mad: even snel 200 achievement punten vandaan zien te krijgen ;)
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    4314 achievement points, krijg dus nog een aantal chests :)
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    De monthly gaat ook wel hard in het nieuwe gebied. Vooral champions wanneer de Krait hun aanval doen op de supplies. Rustig 5-6 (als het er niet meer zijn) champs die je soms te pakken heb in zo'n ronde. Hoef er nog maar 4 nu en dan wat salvage kits nog en dan is de monthly binnen. Terwijl ik er dit keer niet eens zo heel fanatiek mee bezig ben.
    Dus Dulle, goed moment om die monthly binnen te halen ;)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb al 1/4 van de monthlies! :+ Ga het denk ik deze maand wel halen.

    screens
    Kites verzamelen op donkere plekken
    [​IMG]
    [​IMG]

    In gepaste kleding door de sneeuw dartelen
    [​IMG]

    Wat rondjes sprinten.
    [​IMG]
    Al ben ik vandaag niet ver gekomen, werd al bij de 2e race uit de game gegooid.
    Box O FUN
    [​IMG]
    [​IMG]

    Nerveus worden en met veel moeite Jumping Puzzles halen
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Het duurt lang, maar ik geef nooit op! Jorrie, dit is voor jou! :+


    Haaien mollen en alsnog mijn daily mislopen
    [​IMG]


    TWIJFELLLLL
    [​IMG]
    De betere spear gebruiken? Of verkopen voor meer dan 1 gold?

    edit: Crap, ik heb de verkeerde vergelijking gemaakt 8) De betere spear doet iig ~ 100 damage meer dan die oude.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2013
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ging goed :cool:
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gezien ik het uiteindelijk heb gehaald ben ik het met je eens. :+

    Behalve die met die cijfers. Die was kut. :p

    Zit nu ook op 71% World Completion, dus dat begint ook een beetje op te schieten. Daarnaast de Bazaar Ambassador achievement gehaald een een aantal Jumping Puzzles. Productief dagje geweest.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hebben die streepjes een geheime betekenis of stond er eerst iets wat niemand mag zien? :+

    Ik al die tijd maar denken dat het een title is die je krijgt als je alle JP's hebt voltooid... Is het de Super Adventure Box title.

    Oh, heeft iemand wat tips voor Belchers Bluff? Ik word iedere keer onder de tafel gedronken. :mad:

    edit: Vandaag al 3 JP's per ongeluk ontdekt. Gaat lekker. :p

    edit2: Ha, nog eens lekker. Ik verkoop een item voor het dubbele van wat de highest buyer bood. ipv 50 silver net wat meer dan 1 gold gekregen. :cool: Had ik maar meer gevraagd!
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2013
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    1. De Vista's in Dredgehaunt Cliffs zijn een bitch

    [​IMG]

    2. Het verhaal is leuker als je de crappy cutscenes overslaat. :+

    3. De game heeft bugs. Of het nieuwe zijn of sinds de laatste patch geïntroduceerd zijn weet ik niet.
    Zo val ik plotseling dood neer terwijl er niemand was, en ik daarnaast nog genoeg leven had om eventueel een paar klappen op te vangen. (het was geen lag, geloof me ik weet hoe lag er in deze game uitziet)
    Omdat ik met veel moeite tot die locatie was gekomen hoop ik op een revive. Wat gebeurt. Alleen ook die persoon zie ik niet. Tijdens het reviven niet, maar ook daarna niet.
    Animaties stoppen (deze heb ik wel eerder gehad). Is niet erg, ziet er gewoon grappig uit als je over de grond glijdt.
    Conditions gaan niet weg. Oneindig poisoned of crippled zijn, hoera!
    Game erkent niet dat ik buiten combat ben (health regenerate niet, kan geen tools equippen). Waardoor ik geen WP kan gebruiken.
    Ben ik weer plotseling morsdood, krijg ik geen optie om een waypoint te gebruiken.
    De game gebruikt een dodge terwijl ik maar 1 keer op een richtingstoets drukte (ok, misschien was ik dit zelf schuld, maar zo voelde het niet nadat ik van kilometers hoog tot mijn verdoemenis viel :'-()

    4. Buiten de ellende met de bugs stond ook het geluk qua loot niet aan mijn kant. Hordes monsters omgelegd, en wat krijg ik? In totaal maar 1 Kite Fortune. Fuck you game! Waarom haat je mij zo? :+
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2013
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Dubbel tap to dodge heb ik na een JP gelijk uitgezet.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zet het alleen tijdens een JP uit. (als ik het niet vergeet) Tijdens het random roamen vind ik het onmisbaar om het op die manier te kunnen doen. Soms zelfs bij een JP! Als er monstertjes klaar staan om je het leven zuur te maken wil ik snel kunnen weg dodgen.
    Op V drukken vind ik dan niet helemaal lekker.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik ben V helemaal gewend dus heb dat probleem niet gelukkig.
     

Deel Deze Pagina