1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2

Discussie in 'Games' gestart door Sliv, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    We zullen wel moeten.. :+

2. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Aangezien er al vrij veel getest wordt in alpha heb ik er goede hoop in dat de beta korter duurt dan normaal. Zeker aangezien ze een professioneel QA team hebben dat gewoon test in plaats van wat random beta weekenden. Misschien dat de game dus wel over pakweg vier maanden in de winkel ligt. Dat is dus ergens in April. Maar het blijft allemaal speculatie.

3. Zeus

Zeus Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat hij snel komt, ik vond de vorige geweldig, alleen was je redelijk snel level 20, vind ik. Ik heb gameplay gezien op youtube, ziet er geweldig uit.

4. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Als je fatsoenlijk Guild Wars hebt gespeeld merk je dat level geen zak uitmaakt! Ik was daar echt blij om, niet dat eindeloze gegrind om maar een leveltje hoger te worden, skill stond vooraan, en dat vond ik zo leuk daar aan :)

5. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je duidelijk het punt van GW1 gemist, en is er een kans dat je het punt van 2 ook zal missen.

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    http://wiki.guildwars.com/wiki/Guild_Wars_2#Races

races vind ik maar zwaar tegenvallen, dzat eerst wel een beetje op deze game te wachten maar bij enkel die Norns ofzo spreekt me enigsinds aan, de rest is allemaal te lame/kinderlijk naar mijn smaak. Geeft Dwarves ufzow!

7. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij de Charr wel eens goed bekeken? En de reden dat het er allemaal wat 'lame' uitziet is omdat de armors die je ziet allemaal early game zijn.
    En je hebt GW1 toch gespeeld? Daar had je 't maar met humans te rooien, dan moet wat variatie niet verkeerd zijn :p

8. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Hmm kinderlijk? Smaken verschillen natuurlijk, maar ..

Er zijn nog niet zoveel plaatjes op het internet van ingame models, maar dat vertaalt zich ongeveer als:

Erg kinderlijk vind ik het zelf niet. Toegegeven, de Asura zien er ietwat kinderlijk uit, voor de rest zijn de Humans zoals eigenlijk altijd een beetje neutraal. Zelf vind ik de Sylvari erg tof, maar als je van badass houdt dan is dat inderdaad niet de race voor je denk ik.

9. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de lore kent is het ook verre van "kinderlijk", maar zoals Sliv zijn smaken verschillen. Onwetendheid helpt ook niet..

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Had eigenlijk alleen het plaatje op de wiki gezien, [​IMG]
    :emo:

Als ik zo die char creation zie word ik er nog niet echt warm van maar goed als ze vol amor aanhebben zal het vast een stuk beter eruit zien.

Mwah die Slyvari vind ik juist te verwijfd :+ beetje zoals de meeste elf races eigenlijk, maar goed ze coveren nou iig wel alle smaken.

[yt]RB2I84BtP-Y[/yt]

Norn voor den winnaart dus :thumbs:

11. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Dat plaatje is van GW1 pipo, is eventjes beter rond gaan kijken jij :+

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Je ziet altijd wel veel beelden van het spel, maar is het realistisch om te denken dat het spel in 2012 uitkomt? Als ik beelden zie wil ik altijd gelijk spelen, dus ik volg het nieuws omtrent dit spel niet zo. Ik speel met veel plezier Star Wars hoor, maar dat is een hele traditionele MMO, waar Guild Wars 2 het genre op een goede manier van een paar vernieuwingen voorziet. En die graphics zijn schitterend, zeker voor een MMO.

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik denk dat ie wel in 2012 uitkomt, de (closed) bèta is in ieder geval al gestart!

14. Gweppo

Gweppo New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten!

De nieuwe Pc is ook al in aantocht!

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
  16. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Eindelijk! Ik lees het ook net. Hopelijk valt Guildwars2guru ook onder de noemer 'Press' :D

Edit: Ik zal de OP ook zo wel even updaten met de info over de Mesmer enzo..

Laatst bewerkt: 23 jan 2012
  17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    word guild wars 2 ook gratis of zal het betaald gaan worden?

18. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Je koopt de game, maar dan betaal je niet maandelijks een bijdrage zoals SWToR of WoW. Eigenlijk werkt het net zoals 99% van alle games op de markt :)

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ben je daar lid van de crew dan? Of gewoon een member? Bij de originele Guru ben ik al jaren lid, maar daar zullen wel niet naar kijken :+

Ik hoop echt dat ik in maart even kan spelen/testen hoe het nou precies is, ik hoop dat ze een goede vervanging hebben voor het feit dat er geen secondary profs meer zijn.

20. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik ben moderator daar ja

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina