1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2

Discussie in 'Games' gestart door Sliv, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik zit in de world Fissure of Woe en ben een Norn hunter.
    ben lvl 6 en mijn naam is Boagrius Sabre..
    ben ergens wel aan het denken om te veranderen van character want vind zo'n zware Norn met zo een klein boogje er maar gay uit :)

moet ook nog wat uizoeken zoals bv hoe ik craft en wat belangrijke items zijn enzo want nu zit bij zak altijd vol en moet ik kiezen tussen items.

2. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Vind de game wel leuk omdat die free to play is (doel dan aanschaffen en geen maandelijkse kosten etc) Maar moet bekennen dat de combat wel wat vaag is!

Random world events die ik tot nu toe hebben gehad waren ook niet echt bijzonder. Komt er een boss 1000 man dps fest op hem en hij ging best snel kapot. Mis dan wel beetje challenge!

Maar verder erg leuke vermakelijke game :) zal straks wel lastiger gaan worden denk ik!

3. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Ik zit nu ook op far shiverpeaks, character 'sleng', een norn thief. Maar ik had een vraagje, de kleur die je op het begin gekozen hebt, blijft dat voor altijd de kleur van je armor? :confused:

4. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Nee hoor, dat kan je later zo weer aanpassen met dyes, net als in deel 1.

5. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Jammer, had graag wel gewild dat die dingen gewoon pre set waren :p

6. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ik had ergens gelezen dat je 2 weken de tijd had om van world te veranderen..
    is dat zo?
    want int begin toen ik een world koos kreeg ik een melding dat het geld kost om te veranderen?

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Je hebt 1 week om gratis van server te veranderen.

8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Nee en dit kun je aanpassen wanneer je wilt. In je Hero's Pane kun je dat doen: Boven je equipment zit een penseeltje waarop je kunt klikken.

Je kunt wel nieuwe dyes krijgen door te kopen in de gem store, krijgen van treasures, drops van mobs. Als je deze gebruikt, kan je deze altijd gebruiken op die character. Er zijn ruim 400 verschillende dyes beschikbaar.

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Net klaar met de eerste instance, vond het toch vrij pittig als eerste instance, zeker voor een MMO die geen gebruik maakt van vaste tanks/healer/dps. Maar wel geinig gedaan, zal er verder niks over spoilen ;)

Eindelijk ook een nieuwe chest gescoord, de hoed krijg je als je de instance complete [​IMG]

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zit te twijfelen om deze game te halen. Echter zit ik op het moment net lekker in FFXI...

11. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik ook alleen heb ik geen zin om met lage fps te spelen. Ook komt MoP over 3,5 week uit, en die wil ik ook gaan spelen..

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het enige minpuntje is dat mijn computer tot nu toe iedere dag wel 2 of 3 keer crasht door het spel. Met andere spellen nooit last van. Andere mensen ook af en toe last van?

13. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Gisteren van uurtje of 19:00 gespeeld tot 23:00 geen 1 vastloper gehad.

14. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als er hier mensen cook zijn en shit nodig hebben geef een gil
    wil dan graag ruilen voor leather producten!

Knakker

15. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177

Ik pas me aan aan m'n omgeving :cool:

Nieuwe boog, kleren ander kleurtje gegeven en een awesome uil.

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hoe krijg je een nieuwe pet dan? Mijn beer is ok, maar af en toe switchen zou leuk zijn.

Als Human Ranger was ik naar het startgebied gegaan van de Charr. Dat gebied 100 procent gehaald en ik was van level 18 naar level 22 gestegen. Wel leuk om een ander startgebied te doen, maar qua XP schiet het niet op, wat logisch is. Nu gewoon weer terug naar Kessex Hills. Ik was daar al bij level 20 dynamic events, terwijl ik maar level 18 was. Dan "grind" ik liever bij een ander startgebied. Grinden klinkt negatief, maar dit was gewoon leuk.

17. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Far Shiverpeaks goeie server ?

18. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Zoeken. Kijk maar op de wiki welke pets er allemaal zijn. Zodra een beest 'juvenile' voor zijn naam heeft staan kun je Charm (F) doen in hem te krijgen, dan gewoon via 'K' hem equippen als het ware.

Tja, wat is goed? Zitten veel Nederlanders en het zit vrij vol. In WvW winnen we momenteel vrijwel alles, omdat we tegen low populated servers spelen.

WvW is trouwens ontzettend goede exp voor ieder level. Maakt ook niet uit als je laag level bent, je word naar 80 geboost qua damage.

19. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Trade post was net 30 sec online, toen weer off :mad:

Dat water <3

20. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn Warrior en Elementalist

:thumbs::thumbs::thumbs: