1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2

Discussie in 'Games' gestart door Sliv, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Hele dag gespeeld en nog steeds maar lvl 16 lol... Btw mijn scroller op mn logitech g5 muis doet het niet meer.. Weet iemand nog een betaalbare draadloze muis?

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb nu al weer een paar weken niet gespeeld. Dat heb ik altijd met een MMO. Eerst ben ik iedere dag diehard bezig en dan hop ik weer naar het volgende spel. En dan verlengde ik mijn abonnement niet. En dan speelde ik het nooit meer. Maar met Guild Wars 2 kan je tenminste spelen wanneer je wilt zonder rekening te houden met je abonnement. Zo houd je de player base volgens mij een stuk groter.

3. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Na 1 dag spelen level 16 of?

Het levelen blijft hetzelfde dus je zou lvl 80 kunnen zijn in 5 dagen.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Het gaat steeds wel iets omhoog die level cap he

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Vanaf level 20 is het vlak

6. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Zit nu op lvl 30, de motivatie word wel een beetje minder merk ik.. :mad:

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099

“Be prepared for an epic adventure in four acts starting October 22 and running until October 31.”

Halloween
    Halloween is coming! Festivities are afoot, and Tyria will be transformed with decorations, new mini-games, new dynamic events, and more. Despite the celebrations there are those who dread the coming of Halloween and all that it may bring, for it is the time of year when barriers between the realms are weakest. Be prepared for an epic adventure in four acts starting October 22 and running until October 31.

Lees verder

[​IMG][​IMG]

Events zijn altijd vet :D

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Morgen(vandaag) Begint dus het event, lekker op 5 fps door Lions Arch knorren :+

Sent from my Lumia 800 using Board Express

9. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
  10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dat had ik op lvl 15 al.

Heb de game al weken niet meer aangeraakt...

11. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    iemand die de game nog zoekt mag hem van mij ook wel overnemen game is echt snel saai!

Blijf er bij dat de game echt mega slecht geprogrammeerd is!
    Ene moment heb ik 60+ fps op medium details alles soepel maar zodra ik in een stad kom echt een fps van niks!

Terwijl de game er echt niet super uit ziet of zo

Laatst bewerkt: 23 okt 2012
  12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb de mac versie, dat is helemaal een drama. Heb gewoon prima specs en draai 25fps. om te huilen dus.

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik merk dat ik wel wat gedoseerder speel als het eerste deel, anders begin ik me ook te vervelen, tot nu toe vermaak ik me best :)

14. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik vond dat je gewoon te snel levelde. Vind niks mis met het systeem van hoe hoger je bent, hoe moeilijker het volgende level is. Level 80 was dan ook geen uitdaging ofzo. Enige waar ik me mee heb vermaakt was crafting en WvW. Grinden voor een legendary vond ik ook geen reet aan.

15. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik speel het nog steeds dagelijks en het verveelt nog niet. Dit komt vooral omdat het PvP-gedeelte uitstekend is in deze game.

PvP vraagt gewoon echt skill. WvWvW is leuk in een grote groep, maar is het vooral hoe je groter je groep, des te groter de kans om keeps over te nemen.

PvE vind ik op het moment wel wat karig. De dungeons zijn wel leuk, maar na een paar runs heb je die ook wel weer gezien. Het farmen/grinden voor een legendary moet echt een bijzaak blijven, anders verveelt het inderdaad heel snel.

Ik ben wel benieuwd naar het Halloween feest in GW2. Meestal zijn de holiday events wel leuk in GW.

16. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel het niet dagelijks, want dan gaat het bij mij vervelen. 3x per week ofzo is prima te doen. Daarnaast vindt ik het leuk om de (Vitas Points/Hearts te ontdekken. Dit blijft leuk om te doen, ook al is het wel een herhaling.

Ben nu de Update binnen aan het halen voor Halloween, erg benieuwd wat dit precies gaat in houden.

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Halloween is wel grappig, houd me weer lekker bezig :)

18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wel leuk gedaan " Halloween evenement" Gelijk de hele server lijkt erop af te komen, nog nooit zo veel mensen online gezien op 1 plek.:+

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan het laatste hartje niet vinden. :mad:

Ben ik nu helemaal blind? Is er nog een gebied wat ik niet ontdekt heb? Argh, gisteren de hele tijd zitten speuren. :+

paar random screens

En de gratis hoorntjes vallen tegen. :p Alleen te dragen bij je, ehm hoe heet het, town outfit? iig dat spul waar je niet in vecht.
    En ze zijn wat té subtiel. Je ziet nauwelijks dat je ze op hebt.

Deze was trouwens ook wel...apart: Bij een Vista vind ik een paar Diving Goggles. En zodra je ze opzet trekt je personage al zijn/haar kleren uit.

Om daarna op weg naar het water de kleren weer aan te trekken. 8)

Mijn hele GW2 album, voor als je je verveelt.

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Sommige hartjes komen pas te voorschijn als je er dicht bij bent, zoek anders even een 100% map op of praat met een scout :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina