1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2

Discussie in 'Games' gestart door Sliv, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Jep, geen verplichtingen.

    Dulle (en iedereen), je kunt nu gifts ophalen vanuit Lion's Arch, waaronder een 15 slot bag, altijd handig!
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, awesome. Even ophalen.
    Je ziet me wel weer posten al ik niet weet te vinden waar het is. :+ edit///gevonden :p Hoe moet ik die bag activeren/equippen?
    Die rugzak wat je een minimale boost in stats geeft wel weten te equippen. Tot Kerst natuurlijk zichtbaar houden. ;)
    [​IMG]

    Die Guild is dan inderdaad wel een optie, maar ik ken daar geen hond dat is jammer.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2012
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik wel dan? :+

    (Oke, een beetje.. na al die jaren ken je er natuurlijk wel een paar :+)

    Maar dat maakt niets uit voor de rest lijkt mij.
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ele inmiddels in vol Cultural set :D

    Alles op exotic getransmute, nu enkel nog de 2 Ascended items en ik ben klaar voor de Arah nachtmerrie.

    [​IMG]

    Toegevoegd :thumbs:

    En CM is de afkorting van Cadaceus Manor, op lvl 40 krijg je een mail met daarin een link naar de map en locatie van de Instance/Dungeon.

    Zit nu al in het Tweakers guild, met een goed volle guild kun je makkelijker mensen vinden voor vanalles en heb je veel vaker/langer de karma/magicfind boost etc.

    Als je zelf een guild beginnen snij je jezelf flink in de vingers qua boosts en evt nog hulp met dingen. Waarom join je niet gewoon een levelling guild?

    Je kunt die backpack ook altijd Transmuten op een beter item als je hem later nog wilt gebruiken.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik heb trouwens nog maar een echte dungeon gedaan en dat was een paar dagen geleden, namelijk Ascalonian Catacombs. Ben altijd bang dat het lang duurt en dat ik tijdens de dungeon weg moet :+, heb ook geen idee hoe lang de andere dungeons duren.

    Ik moet trouwens eerst even een bag leegmaken voordat ik die 15 slot bag kan gebruiken, veel te veel rotzooi in mijn inventory :+, ook maar weer een nieuwe minipet craften van al die Wintersday crap :9
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2012
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb er ook een gedaan.
    Dat was geen succes. 8) Ik dacht toen; er staan tientallen mensen bij de ingang; zal wel easy zijn. Vergat ik dus dat je dan een instance in gaat en was ik alsnog in mijn eentje. :+

    En moet je minipets altijd craften? Ik hoopte dat ik ze op mijn pad tegen zou komen. (ik ga de Guild Wars wiki maar eens in mijn bookmarks gooien, haha :lol:)

    Ook lekker trouwens; krijg je van Tixx skins voor je wapens. Is het 2 voor een zwaard en 1 voor een dagger. DAAR KAN IK NIKS MEE. :'-(

    Het maakt misschien niks uit, maar het is wel zo leuk. Anders zou ik net zo goed lid kunnen worden van de Tweakers guild. :+ (bedenk me net dat ik daar al jaren lid ben)
    Maar het is voor mij denk ik of XBW of niks. :p
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Van Tixx kreeg ik een Staff skin (die best wel mooi is! :eek:), Short Bow skin en een zwaard skin volgens mij, ik ben tevreden in ieder geval :cool:
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je Ranger heeft niet eens een staff. :mad:

    Kun je btw nog wat van die ugly socks of hats gebruiken? Heb er niet veel, maar ik kan er toch niks mee.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Kan je inleveren voor oa. skins voor wapens en andere troep.

    Nou en, die skin kan ik mooi gebruiken voor mijn toekomstige mesmer :cool:
     
  10. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    zijn die gifts er nog? ik hou van gratis shit
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou met mijn 11 lelijke mutsjes kan ik 1 Large Wintersdag Gift krijgen. Zul je zien dat daar nog meer mutsen in zitten. :+

    Black Lion Trading Company doet het trouwens niet bij mij. Krijg al enkele dagen alleen een zwart scherm. Is niet normaal lijkt me? :p
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Sowieso niet die gifts daar mee kopen, daar krijg je toch bijna altijd een Ugly Sweater uit :+

    TC deed het bij mij gisteren nog :eek:
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou, verder kan ik dus helemaal niks. En ik zie mezelf ook niet opeens nog eens 90 mutsen verzamelen. :+

    (met mijn 2 sokken kan ik nog minder dan niks)

    Yup, als ik het bericht wat ik heb gekregen goed lees blijft het beschikbaar voor 2 weken.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Heb nu een stuk of 40 Ugly Sweaters, gewoon veel looten :+

    Volgens mij is er niet eens een Wintersday skin voor een Longbow, wat is dat dan :mad:

    Oh, toch wel: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Winter's_Reach_Longbow_Skin

    Maar dat kost gems :mad:

    Gisteren trouwens nog maar even de Grandmaster boek gekocht voor de resterende Trait slots, kostte wel 2 gold :'-(
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2012
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je had tenminste 2 gold. :+

    Ik ben nu verdorie aan het twijfelen of ik een miezerige 2 Silver zou uitgeven aan een nieuwe staff, of dat ik zou hopen op loot/wachten tot ik level 40 ben en een nog betere kan.
    [​IMG]

    Verschil is niet echt groot. Maar ik wil gewoon een nieuwe. :+
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Gewoon wachten op betere drops, heb zelf nog niks uitgegeven aan wapens :+

    En dat verschil is gewoon miniem, dat zou ik dus echt niet doen (ook al is 2 silver niks :+).

    Of je moet gewoon even bij de Trading Post kijken of er al iets beschikbaars is (als ie online is voor jou tenminste :+), betere wapens voor een betere prijs.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind nooit fatsoenlijke loot. :mad: Natuurlijk , ik heb nog niet zo lang gespeeld als jou maar het is ook niet alsof ik net pas een half uurtje bezig ben. :p

    Zal natuurlijk wel zijn hoe hoger het level van het beestje, hoe groter de kans op (goede) loot? Misschien dus maar eens stoppen met konijnen af te slachten. :+

    [​IMG]

    =( Verder dan dit komt ie de laatste tijd niet meer.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik heb je eten gegeven waardoor je meer magic items vind (oftewel gekleurde wapens), heb je die al gebruikt dan? :+
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja! :+
    Ok, nog niet allemaal. :p Soms ben ik meer bezig om vistas etc te vinden, dus dan lijkt het me niet handig om zo een item te gebruiken.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik kan wel meer maken als je wilt, doe ik ook nog iets aan mijn crafting :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina