1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2

Discussie in 'Games' gestart door Sliv, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Hopelijk laten ze wel snel iets van het meest mysterieuze ras, de Sylvari, zien en meer informatie. Hoe dan ook, ik word als eerste een Sylvari Ranger, heb ik nu al besloten :+

2. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
  3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Asura's vind ik maar irritant dus dat wordt het sowieso niet voor mij :9, denk dat ik ook met een Human character ga spelen.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vraagje: Is de wereld in deze game hetzelfde als in deel I of totaal anders?

Vond btw die map van de wereld in het eerste deel erg vet, dus hoop dat het ongeveer hetzelfde is allemaal.

5. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Het spel speelt zich af op de map van het originele Guild Wars, Guild Wars: Prophecies, inclusief de uitbreiding Eye of the North. Misschien dat er nog zelfs een stukje bijkomt aan de noordzijde, omdat er een NPC race is aangekondigd die heel ver in het noorden leeft, waarbij gepraat wordt over steden op ijsschotsen. Als je de map bekijkt hieronder zie je dat er nog geen 'ijszee' te zien is in het noorden, vandaar dat ik er vanuit ga dat hij nog enigszins wordt uitgebreid bovenaan.

Edit: Ik heb net even de map die in Ghosts of Ascalon zit (het eerste GW boek) gekeken en daarop is wel een ijszee te zien in de Northern Shiverpeaks. Ik denk dat die dan gecreëerd is door het herrijzen van de Elder Dragon Jormag.

Edit 2: Heb de Tyria map maar even weggehaald want hij liet deze pagina nogal hard laggen. Maar ik haal dit van wiki:

De zee in de Northern Shiverpeaks wordt dus gemaakt door de Elder Dragon.
    Kort gezegd dus de verschillen tussen de originele GW map en de nieuwe:

- Een ijszee in de Northern Shiverpeaks
    - Orr is herrezen van de zeebodem
    - Ascalon en de charr homelands (ten noorden van Ascalon) zijn doorkliefd door de Dragonbrand, gemaakt door de Elder Dragon Kralkatorrik.
    - Delen van Kryta en de Crystal Desert zijn overspoeld door de vloedgolven gecreëerd door de Deapsea Dragon (waarvan we de naam nog niet weten)
    - Een deel van de Maguuma Forest is nu getiteld the Maguuma wastes. Waarom dit is weten we nog niet maar het duid misschien op een verandering in de Maguuma door de Elder Dragons die de Sylvarii treft.

Edit 3: Maar even een lagere resolutie map van de originele GW toegevoegd. Om te kunnen vergelijken. Ongetwijfeld krijgen we ook een verbeterde map in kleur in GW2, maar dit is waar we het momenteel mee moeten doen.

Oud:

Nieuw

Laatst bewerkt: 14 feb 2011
  6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tering, dat is echt groot. 8)

Hier krijg je echt het gevoel dat het allemaal veel grootser is dan bijvoorbeeld World of Warcraft.

Als ik deze game koop word het meteen dik handelen. :9

Laatst bewerkt: 14 feb 2011
  7. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Volgende week Norn week

Bron

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Het gaat nu vrij snel met de informatie stroom, hopelijk komen ze binnenkort met informatie die er echt toe doet, zoals de bèta en release datum :)

9. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Het is al bekend dat er een closed beta plaatsvind in 2011, dus voor familie en vrienden van de medewerkers van Arenanet, niet een waar je voor kan inschrijven. Als er een beta komt dan zal die dicht bij de release liggen. Bij de NCSoft Q4 2010 earnings conference call hebben ze het ook gehad over Guild Wars 2:

Ik verwacht de eerste grote nieuwe aankondiging pas weer op PAX East, dat is van 11 tot 13 maart. Dan showcasen ze ook een demo met nieuwe content erin, dus dan krijgen we waarschijnlijk ook veel nieuwe beelden en wiki skill updates :)

Laatst bewerkt: 19 feb 2011
  10. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
  11. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan srsly haast niet wachten, iemand enig idee wanneer hij ongeveer uit zou moeten komen of is dat nog steeds niet geheel bekend?

12. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Vermoedelijk eind 2011 of begin 2012, maar dat staat nog niet vast.

13. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen dat ik al lang niet zo enthousiast meer ben als eerst. Het duurt mij allemaal te lang, en aan de eerste was ik echt verknocht.

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik sta er ook niet ontzettend op te wachten hoor.. Het duurt ook inderdaad veels te lang, maargoed.. ben nog steeds benieuwd :)

15. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
  16. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Nieuwe profession reveal: Thief
    Nog niet officieel, maar hij is te zien in de GDC 11 gameplay die gereleased is door Gametrailers.

Linkje

Ik zal wel even fatsoenlijk updaten na mijn college en zodra ik de filmpjes gekeken heb. :)

Edit:

Part 1 - Guardian Intro
    Part 2 - Guardian Gameplay
    Part 3 - Thief Gameplay
    Part 4 - Thief Gameplay

Laatst bewerkt: 3 mrt 2011
  17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Guardian ziet er wel heel tof uit, zeker een class voor mij!

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Filmpjes zijn van gametrialers afgehaald...

19. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ze doen het hier gewoon nog hoor.

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ook een vrij belangrijke update uitgekomen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina