Jammer, in mijn eentje spelen vind ik niet erg, maar het is natuurlijk altijd leuker met iemand erbij. Ik heb nog genoeg slots over.
Heb nu een trial van Factions. Hij draait idd. Heb wle een Assassin gemaakt, maar ga dadelijk een Elementalist maken. Want ik ga vandaag nog Prophecies halen.
Ga je dan vandaag beginnen op Propehcies? Dan wacht ik nog wel even , en beginnen we straks tegelijk als je dat wilt. Ik heb Propehcies bijna niet gespeeld, en ik vind dat erg jammer. Als jij een Elementalist maakt, wordt ik wel een Warrior.. is relaxed voor jouw
Naja ik heb nu dus 8 chars, 7 PVE, 6 ervan 20, en ben met de laatste bezig. Mijn 8ste slot houd ik altijd open of bezet voor pvp builds/chars Maar als je hulp nodig hebt, ik kom in een uurtje ofzo online dus whisp Deadly Thorn dan maar of een van mn andere account names Maar nm anders, ik maak wel een pve aan dan koop ik morgen wel een slot bij. Hoelaat spreken we dan af?
Moet hem nog wel bestellen op inet dus hij komt dan pas dinsdag binnen. maar als jij wil wachten ook goed . EDIT: Mijn Elementalist is nu bijna level 4
Kinshi Yoshida. Net naar de Dixons, GameStart en Intertoys geweest en geen Prophecies Daan maar op internet bestellen . Inmiddels level 10, bijna uit de Pre-searing.
Guild Wars: Factions is gister in prijs gedaalt bij de Dixons. (bij andere winkels weet ik niet) Hij is nu nog maar 30 euro. En dat is opzich niet veel voor de game.
Kan kloppen, maar bij de rest van de winkels is ie al ongeveer 2 maanden na de release naar 30 euro gedaald, en imho moet je factions niet hebben, dat is namelijk het zwakste deel uit de hele serie
word guild wars prophecies nog veel gespeeld, dus nog veel mensen online voor PvE en PvP.. want ik heb hem besteld voor 21 euries en moet eind deze week / begin volgende week binnen komen
Helaas is Prophecies redelijk stil, omdat veel spelers zich op dit moment nog vermaken met Nightfall. Er zijn nog wel veel mensen in de grote steden.. maar dat is vooral om dingen te kopen/verkopen..
Je vergeet wel dat PvP nogsteeds dood gespeeld wordt, het enigste probleem is, je moet wel de skills daarvoor hebben, en daar komt PvE bij te kijken
prophecies vanochtend binnen gekomen, hele dag gespeeld , ben nu lvl5, (bijna lvl6) , dat levelen gaat jammer genoeg best snel. Als er hier iemand ook nog prophecies speelt, me ign = Ryan Smoke ben nu lvl7, ben trouwens en Ranger/Monk Ben uit de pre-searing, de map is meteen een stuk groter
Niet helemaal waar, je kan alles wat je maar nodig hebt voor PvP unlocken met Balthazars faction. \o/
ben nu lvl10 (now 3/4 tegaan en dan lvl11) . het leuke is dat er altijd wel mensen zijn om mee te queste, een party van 4 mense (dat is het max wat ik nu nog kan) heb k zo vol