1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] guildwars

Discussie in 'Games' gestart door the only ego, 1 nov 2004.

1. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd. \o/

2. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    @average

Dat is dus het stukje waar ja van pre-searing naar de searing gaat (het deel waar ascalon dus wordt vernietigd), hier begint het verhaal.
    Je wordt hier voor het eerst echt geforceerd met andere mensen te spelen, om het hele party gebeuren door te krijgen.
    Verder was het niet echt slim om op level 2 al dat af te maken ja, het is wel aan te raden om minimaal tot lvl 5/6 daar te blijven in pre.
    Verder helpt het ook veel om de tekst goed te lezen, daar staat ook een kleine introductie van het verhaal in etc.
    (PS: Maak je vanaf nu maar geen druk over een geforceerde party, nu zul je echt zelf moeten zoeken ;)).
    Als je wat meer vragen hebt hoor ik het wel

@Jradman

Tnx, heeft me best wat moeite gekost omdat ik zelf eigenlijk meer een AB'er ben :D

3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, maar waarom was dat niet handig, waarom maken ze dat niet duidelijk, en wat zou je dan zo lang moeten doen, skills aanleren en zo?

4. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt wat extra skills unlocken, maar het zou je vooral helpen wegwijs te worden in het spel.
    Want zoals je merkt heb je nu een aantal vragen (niet dat ik het erg vind ze te beantwoorden) die je niet zou stellen als je wat meer ervaring had opgedaan.
    Het grootste probleem van met lvl 2 naar searing gaan is het level verschil tussen de mobs en jezelf eigenlijk.
    Waarom ze dat niet duidelijk maken: Volgens mij was de rode text bij Tydus redelijk duidelijk, dat alle unfinished quests na de missie niet meer gedaan konden worden.

5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, dank je wel voor de info :) Mss dat ik dan beter ff opnieuw kan beginnen met t spel. Ik kies denk ik dan wel weer voor de combinatie Warrior/Elementalist.

6. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik toch maar niet doen, zeker als beginnende speler, elementalist is bedoeld voor high energy pools, je zou beter als secondary monk kunnen pakken vanwege de healing spells, of necro voor wat life transfer/condition transfer.

7. Rishikiller_NL

Rishikiller_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey , ik wil morgen guild wars nightfall kopen of moet ik fraction nemen?>

8. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    allebei :D

9. Rishikiller_NL

Rishikiller_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja , dat komt nog wel
    Welke 1st..?

10. Ichigo

Leuk Bevonden:
    1
    nightfall krijg je heroes :) + dervish :) char

11. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Heb je prophecies al? Anders kun je die beter eerst kopen.

12. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het mee eens, ik merk dat de meeste mensen zich nu in gewone prophecies of EotN bevinden, dus ik raad je aan deze te halen.

13. Ichigo

Leuk Bevonden:
    1
    prophecies slow lvl up :<

14. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Dat vond ik juist leuk aan Prophecies, en is daarmee ook naar mijn mening het beste deel. (Beste verhaal, veel missies, slome levelup, uitdaging met de Titan-quests)
    Met factions ben je na een kleine 5 uur al level 20, en met Nightfall wat langer maar nog steeds snel, en dat vind ik jammer.
    BTW Dervish is niet meteen een reden om Nightfall te kopen, en heroes ook niet. Mijn favoriet is zeker weten Factions, omwege de Alliance Battles. Ook vind ik de campaign beter dan die van Nightfall. (het slechtste deel van allen op de uitdaging in de Realm of Torment na)
    Als je missies halen leuk vind zou ik voor Prophecies gaan, hou je van PvP dan zou ik Factions halen. (Hoewel GvG bij alledrie kan en in mijn ogen de leukste PvP is)

PS: Heeft iemand nog een leuke Guild waar ik in kan? Ik ben best wel pro in dit spel (Heb alle campaigns uitgespeelt en 9 level 20 Roleplay characters, ervaring in PvP, perfect gear etc) en ik zoek een guild om mee te GvGen en waar ik niet heel actief hoef te zijn.

Laatst bewerkt: 16 dec 2007
  15. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    best dood topic dit, maar ik ben guildwars weer aan het installeren. ik denk dat ik een warrior maak weet iemand een leuke 2e proffesion die het goed doet in pvp?

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf speel ik high end PvP (GvG, HA r10), en als warrior heb ik meestal W/E of W/Me, de eerste voor shock axe, de 2de voor praktisch elke build met Cry of Frustration erin geflikkerd :cool:

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Eey, ik ben op zoek naar een coole MMORPG die niet te veel tijd van mijn sociale leven opeist:9 Ook moeten er geen maandelijkste kosten aan zitten en moet ie een beetje te betalen zijn. Verder ook een leuk level-systeem en coole armor en wapens dingetjes. Iemand suggesties?

18. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    guild wars :9

ook kun je silkroad online proberen dit is ook een erg vet spel maar er zijn nogal veel botters waardoor inloggen onmogelijk is i.v.m server traffic.

voor de rest kun je het op youtube zoeken naar (free mmorpg) mischien zie je iets leuks en heb je meteen gameplay beelden.

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En welke guild wars is aan te raden? Er zijn inmiddels 3 stand-alone & 1 uitbreiding.

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ja inderdaad, met welke moet je beginnen :9 Zit er ook aan te denken om met GW te beginnen

Deel Deze Pagina