Zeker weten Prophecies, het is de langste campaign en ook de leukste imo, heel erg goed verhaal. Factions is ook wel leuk maar vooral vanwege de Luxon VS Kurzick PvP (AB, Fort Aspenwood, Jade Quarry) want de missies zijn lang niet zo interessant als die uit Prophecies. Nightfall vind ik zelf het minst goed, maar sommige mensen vinden hem geweldig dus het ligt er maar aan wat je leuk vindt. Eye of the North moet je pas halen wanneer je een beetje ervaring in het spel hebt en je wat nieuwe uitdaging zoekt.
Is het zo moeilijk om via google te gaan zoeken? Dan tegen roerbakmie zeggen dat hij geen hersenen heeft..
gelijk heb je vind ik, guild wars prophecies (het origineel) is bij mij in de buurt nergens meer in de winkels te verkrijgen heb hem zelf 2e hands gekocht. op het doosje staat alleen guild wars
Ik zou je zelf aanraden om nightfall te kopen. Dit heeft 2 redenen. 1. Je hebt alle klasses uit het origineel (prophecies) plus de Dervish en Paragon klasse. 2. Je hebt Heroes. Dit zijn bots die je tijdens het spel recruit die je kunt gebruiken om je party aan te vullen als je niet genoeg vrienden online hebt. Deze bots kun je zelf de skills van in vullen en hun AI is erg slim. Altijd leuk om een bot te programmeren die healtt of jouw buffed, of een hero die juist de acties van de tegenstander onderbreekt of negatieve effecten op de vijand loslaat.
Ik zou toch voor Prophecies gaan, je hebt de meeste armours, nog vrij veel mensen spelen het en ik vind het levelen net wat uitdagender dan bijvoorbeeld Factions waar je binnen een halve dag lvl 20 kan zijn.