1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] guildwars

Discussie in 'Games' gestart door the only ego, 1 nov 2004.

1. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 3 ghostly heroes voor je gedropt in HoH? Damn, dan heb je wel héél erg veel geluk gehad.

2. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Of heel veel Halls gewonnen :9
    (En over het algemeen ben ik wel gruwelijk lucky met dit soort dingen)

3. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs al win je veel Halls, dan nog is de kans ZO klein dat je er eentje krijgt. Je bent een mooie geluksvogel dus. :+

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel guild wars weer maar ik snap er echt helemaal niks meer van!! Geen idee wat alles nou waard is etc en waar je nou heen moet...best wel irritant en moest echt gigantisch veel downloaden! En hoe kan ik nou zien of ik Factions nou wel of niet heb geinstalleerd! En heb echt 5 pets ofzo? best wel grappig en nog gigantisch veel andere onzin! Had een poppetje als bank gemaakt vroeger ook helemaal vol :lol: Iemand die beetje kan helpen? zat geloof ik toen ook vast kwa questen. En zat beetje in de knup kwa skills maar kwam er net al wel achter deze game kun je gewoon niet solo doen. best wel kut aan de ene kant

5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De naam van GuildWars zegt het al dat je het echt in een Guild mag spelen,maar op eigen houtje kan het ook wel aangezien je de cpu chars kunt aanvoegen tot je party.De Guild waar ik zit weet van me dat ik niet standaard om een vaste tijd aanwezig kan zijn verwegen mijn werk,en soms gaan er dagen voorbij dat ik het niet speel.De game is echt enerverend net als elke MMO,maar ik vind wel dat de questen echt heel goed gedaan zijn in GuildWars Factions.Tja volgens vele is Nightfall minder omdat het teveel van hetzelfde moet zijn,en dan denk ik ja logisch.

In WOW klaagt er ook niemand dat je steeds weer herhaaldelijk bezig bent,WOW is een mooie game met zijn Maunts maar de rassen en verhalen boeien me niet waaronder de Blood Elves dan als uitzondering.In die zin kies ik GuildWars omdat de setting en klasses me meer aanspreken en zeker de Assassin blijft een feest om mee rond te dartelen.;)

Laatst bewerkt: 1 mrt 2009
  6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    even aangepast :+

Naja ik had altijd een vaste guild en dat ging super maar ben nu guild less en ik had mijn hele friend list gewoon vol en ook meer dan de helft was er wel online en nu net eentje :{

Naja ik vind het ook gewoon wat gaver werken dan WoW. Maar goed ik moet gewoon denk ik even een guild vinden die me op weg wil helpen. Wel vet zie dat ik een golden hammer heb 8)

7. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Alle campaigns zijn imo makkelijk uit te spelen met henchmen, wil je hard mode doen dan raad ik je inderdaad aan een guild te zoeken of je heroes goed up te graden :D

8. SjuhS

SjuhS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey, hey

ik ben sinds eergister ook weer begonnen met guild wars, na een pauze van weet ik hoe lang. Iemand hier op XBW die ook nog/weer speelt? Ik heb wel weer zin om een keer te gaan pvpén maar PUG's werken niet goed, en RA ben je redelijk snel beu.

Of we richten een officieele WBW guild op:p

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik denk dat je dan niet veel man in je guild zal krijgen :9, maar ik speel het ook al een jaar niet meer, uitdaging is weg.

10. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, speel het niet meer. Maar misschien geef ik GW2 wel een kansje als hij uitkomt!

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik ben de trial op 't moment aan het spelen, en vind het erg kix :)

Vind ik het volledige spel dan ook leuk?

En op budgetgaming heb je een 2005 en een 2006 editie. Wat is het verschil daartussen?

12. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    kun je beter dit halen http://www.budgetgaming.nl/game-profile/guild wars: the complete collection_PC.html

bevat de originele Guild Wars game en de 3 uitbreidingspakketten: Guild Wars Faction, Guild Wars: Nightfall & Guild Wars: Eye of the North.

2006 krijgt je

# 2 CDs (installer and play CD)
    # Soundtrack CD
    # Manual (2 books)
    # 2 sided poster (one side GW, the other side GW Factions)
    # Quick ref card
    # Plastic security card + backing sheet
    # Exclusive in-game bonus items.

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hoe zit het eigenlijk met items craften etc?

Is dat uitgebreid of juist niet?

14. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt wel mee, ook is het een beetje uitgestorven. Helaas.

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar ik wil gewoon een leuke niet al te moeilijke en niet al te dure MMORPG.

Dan is Guild Wars wel voor de handliggend toch?

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Jah, je kan er zeker je lol mee op. Alleen zoals KhaosFoShow zegt, het is neit meer zo druk als eerst. Maar dat zal met GW2 wel weer terug komen.

17. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Is daarr trouwens al wat meer nieuws over? Heb er echt helemaal niets meer over gehoord:'-(

18. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    In het begin kocht ik Factions eigenlijk meer omdat ik de setting zo tof vond, waar mijn vrienden allemaal WOW speelde wilde ik eens iets anders en WOW pakte mij kwa stijl niet. Heb ook van die andere online games geprobeerd zoals Last Chaos, Silk road, maar ook die bekoorde me niet zo. GW2 ben ik erg benieuwd naar, alleen inderdaad nog weinig van bekend.

19. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    niet veel release 2010/2011 pas ><

20. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    GW vind ik erg vet maar vooral om alleen te doen niet echt met anderen, maar ik doe zelf eigenlijk alleen PvE niet PvP

Deel Deze Pagina