1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] guildwars

Discussie in 'Games' gestart door the only ego, 1 nov 2004.

1. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Damn doe je goed!

Ik ben een maandje terug gehacked zelf... 9 Silverwing Recurves en een stuk of 7 Voltaic spears weg ;_; moet zelf alles weer opnieuw gaan farmen voor een start kapitaaltje.. :'-(

2. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat jullie denken dat dat kapitaal mee naar Guild Wars 2 meegenomen kan worden. Ben zelf nog armzalig en nog aan het sparen voor Obby xD

3. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Oh nee, kan ook niet. Maar ik spaar nu alles op want zodra de shopping frenzy begint als GW2 komt..en we weten wat wat unlocked wil ik toch wel alles snel kunnen kopen. :+

4. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Dat is al bekend. Je krijgt punten voor dingen die je in je HoM stopt die je in GW2 kan spenderen. Verdere informatie volgt nog.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Argh, ik faal in die M.O.X. quests, die eerste ging nog wel maar die 2de doet hij zo'n unblockable attack die schade rond hem geeft maar de heroes blijven mooi bij hem staan :F:, nouja dan toch maar een echt team vinden daarvoor.

Fuck, door dat HoM gebeuren ben ik weer gaan spelen :+

6. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Haha. Ben je ook bezig met title hunten? Ik zoek wat enthousiastelingen voor vanquishes in Nightfall en Tyria :)

7. Zer0 Hiro

Leuk Bevonden:
    0
    De Golem questline is cool, pain inverter is de sleutel! Zit momenteel nog maar aan de 24 punten, maar met 3 armors erbij al aan de 30, erna doe ik weer rustiger aan, titels boeien me niet zo.

8. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je mss een spirit rit gebruiken? Blaast door alles heen en ik wil mijn alt account uppen :cool:

Nog een vraagje: bij het Resilience deel staat er heel mooi 'Full Display' bij 5. Maar aangezien het cross account is, zijn dit gewoon 5 armour pieces of daadwerkelijk een volle display op één character?

9. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Aangezien je één character kan aanwijzen die alles displayed van een account, is het antwoord dus ja.
    En ik gebruik zelf ook spiritway nu, dus als jij met SoS komt dan vind ik dat allemaal wel best. Dan add ik een extra N/Rt healer ;) Ik heb Cantha al volledig gevanquished. Nu doe ik NF, ik zit op 16/34. Ik doe overigens ook Cartography meteen dus soms moet ik even scrapen. Hopelijk haal ik GWAMM nog voordat GW2 uitkomt :D

Ik kan me vanaf vandaag overigens tot de rijke heren rekenen. Heb nu 1000e en nog zo'n 400-500e aan items die ik nog moet verkopen

Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik moet even een PvP rang halen, dan krijg ik 6 punten voor die HoM erbij. Ik ga voor de Zaishen title alleen kom weer eens geld te kort :'-(

EDIT: He? Voor 30 reward points kon ik 16 Zkeys krijgen 8)

Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Daarmee is het gelukt! Moest er wel 5 quests voor doen om die skill te krijgen maar ja O-), nu bezig met de War in Kryta quests. Dan even dat Oppressor wapen bemachtigen, misschien verkopen, ik weet het niet.. Levert dat wapen wat op of moet ik hem gewoon in m'n HoM plaatsen.

12. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    weer aan het guildwarsen jorrit?

Ik probeer mij in te houden.

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Jup, ben bezig mijn rewards voor GW2 te unlocken. Maar de War in Kryta quests lukken niet zonder echte mensen :mad:

14. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wil ik het nog wel een keer eenmalig oppakken om te monken nu het er nog is.:x

15. Zer0 Hiro

Leuk Bevonden:
    0
    De wapens zijn cool op zichzelf om te houden en te plaatsen in je hom ook mogelijk om te verven. En de extra punt(en) is ook nooit verkeerd

WiK is blijvend en verdwijnt (gedeeltelijk) als je het hebt uitgespeeld. Als ik het goed hebt gaat het nu ook verder naar Cantha en kunnen we nog (een hoop) content verwachten.

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Dat zou wel vet zijn! Dan zal ik wel de WiK quests wel even afronden zodat ik niet teveel ga achterlopen.

17. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik wilde gisteren met deze game opnieuw weer gaan beginnen, wachtwoord uiteindelijk kunnen resetten. Moet je ook nog een character naam invullen..

Nu heb ik deze game echt al 2 jaar niet aangeraakt. Dus nu weet ik dat ik deze game toentertijd met een ex van mij had gespeeld. Dus ik mailtjes nazoeken en weet ik het allemaal XD. Eindelijk mogelijke namen gevonden :p.

Vanavond maar is even kijken.. Is er nog veel veranderd de afgelopen 2 jaar? Ik heb best veel gespeeld toen. Ik heb alle vier de delen en alleen Eye of the North volgens mij niet helemaal gehaald.

18. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Tja het enige dat echt is veranderd is dat je nu alles makkelijker met heroes kan doen. En dingen die in je HoM gaan zijn opeens een stuk duurder geworden door de onlangs uitgebrachte info.
    Als je hulp nodig hebt of vragen kan je me gewoon een PM sturen ingame. IGN: Kyra the Archsage

19. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Waaat? Ze hebben iets nieuws uitgebracht? Hmm, aangezien ik wel graag Guild Wars 2 wil gaan spelen moet ik dat misschien dan maar eens gaan proberen.

20. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ja. Er is nu ook War In Kryta, een quest chain met wat nieuwe content. Er komt ook nog meer content, waarschijnlijk eind dit jaar.

Laatst bewerkt: 18 okt 2010

Deel Deze Pagina