1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] guildwars

Discussie in 'Games' gestart door the only ego, 1 nov 2004.

1. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er 2, 1tje met 13-14 dmg en 1tje met 16 dmg , maar ik heb ze gekocht.

ik ben levl 20 warrior/monk nu, en ben nu bezig met me ele/mo lvl 11 en mo/me lvl 8

2. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er eentje gekregen van 13-25 damage

3. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan helemaal niet, want de maximale damage voor een zwaard, maakt niet uit welke, is 15-22 O-)

4. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb jij niet het beste zwaard :)

5. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft Guild wars ook een singleplay??

6. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Totaly Multyplayer

7. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar je kan ook henchman in huren en dan ben je zo goed als in je eentje.
    ze vechten wel voor je maar voor de rest ook niets.

8. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    maar daar draait het spel niet om he :p

9. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik ben mijn serial kwijt geraakt door een virus en als ik het goed heb kan je een serial 3x gebruiken.. dus als iemand een extra account voor mij wil maken of de serial te pmen zou ik heel erg dankbaar zijn.. kan ik eindelijk weer spelen :D

pm me als je een extra aacount wil maken dan geef ik je de info die je in moet vullen...

10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    kan niet,
    je kan maar 1 account per serial

11. SupahMaster

SupahMaster Guest

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je kan 4 mannetjes maken op 1 serial hoor ...

/Edit; Ow laat maar, sorry ... Dat werd niet bedoelt O-)

13. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Jammer dat er zo weinig mensen van XBW Guildwars spelen, zit in rank 27 guild hier, en net mijn FoW armor gehaald \o/

En supahmaster, het valt wel erg op dat je zelf niet eens een serial gehad hebt, je kan die btw gewoon terug aanvragen via guildwars/arenanet...

Je zou ook eens kunnen proberen het spel daadwerkelijk te kopen:)

En reiku, max dmg op een zwaard is wel 15-22 Zonder de 15%^50% meegerekent.. of de 20% van customizen..

Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  14. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Speel het spel ook weer een tijdje, heb een elementalist/monk level 20. Het spel loopt alleen regelmatig vast, meestal als ik net een missie doe. Heel vervelend, weet niet waar het aan ligt...

15. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Hoe bedoel je dat hij vastloopt, heel je pc, het spel, het beeld/geluid?
    Neterror=7?

En een E/mo? Ik neem aan dat je nog niet zoveel ervaring hebt in de game?
    Geef even je nickname en ik add je vanavond wel als ik speel(Vanaf 5 uur ongeveer), dan help ik je wel verder..

16. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Een paar pagina's terug staat ook al dat ik problemen met het spel had (dat was nog met mijn vorige pc), nu heb ik een nieuwere waar hij het een hele tijd goed op heeft gedaan. Maar soms loopt de hele pc vast, soms alleen het spel met geluid, en soms weer alleen het beeld. Ik zal volgende keer even opletten of er een error staat.

Maar ik speel het spel al een tijdje hoor. Ben alleen niet zo snel. Mijn nickname is Phoenix Nl. Wil Sanctum Cay missie halen om naar de desert te komen, maar hij liep daar weer vast.

Het spel is nu trouwens alles aan het 'repairen' staat er. :confused: Hopelijk ben ik niks kwijt...

EDIT: Ben niks kwijt gelukkig, heb net ook de Sanctum Cay missie gehaald dus ik ben nu in de desert. :)

Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  17. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje, ik ga het spel mss kopen, eigenlijk omdat er geen maandelijkse kosten zijn en dat is goed omdat ik niet zo heel veel tijd heb, zo kan ik kiezen wanneer ik speel, maar eens je het spel koopt, moet je dan van in het begin alsnog betalen voor eventuele updates ofzo vooraleer je kan beginnen met spelen? Want ik heb geen credit card :'-(

18. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    nee, dat hoeft niet

19. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt, dan ga ik er vanmiddag om :)

20. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het nu eigenlijk de moeite waard om dit spel te kopen? is er genoeg te doen in die wereld enzo, ik heb gezien dat je de quest alleen maar met een paar guildmates moet doen en dat je dan geen enkele andere spelers online ziet, is dit bij iedere quest zo? En als je geen quests aan het doen bent kun je dan nog veel ? En is de PvP goed uitgewerkt?Verhaal?etc. etc...

Deel Deze Pagina